„O carte «altfel», într-un sens spectaculos. Vine cu studii de caz și crezi că este un manual de business, apoi te execută scurt cu exerciții de logică generală. Oricine va găsi un unghi din care cartea aceasta să îi aducă ceva nou. Pentru mine, cele mai interesante părți au fost din zona de filozofie a businessului, care sunt tratate senzațional. A fost o gură de aer proaspăt, am citit-o dând din cap și aprobând la fiecare pagină, iar la sfârșit m-am întrebat de ce nu am scris-o eu. E cu adevărat o carte excelentă, iar antreprenorii din România au nevoie de ea! Peter, îți mulțumesc!“ • Radu GEORGESCU, Founding Partner, GECAD Group
„Dacă stăm să ne gândim nițel, autorul a întreprins, în cartea de față, o expediție teoretică forte, cu nobilul scop al inculcării unui mod de a gândi realist și de a înțelege adevărat contemporanilor săi dornici să-și gestioneze competent afacerile. Având ei în minte întâmplările lumii de azi, călătoria aceasta nu ar avea cum să nu le fie trebuincioasă. Oricum, nădejde ni-i că nu va fi în van, deoarece Peter, bisnisologul nostru – cu niscaiva filozofie în spate, multă experiență la activ și destul umor la purtător −, se dovedește, din start, o călăuză care cunoaște cu temeinicie terenul explorat.“ • Luca PIȚU, pensionar doctor indocent al Universității Cuzane de pe vijeliosul Bahlui
Nimeni nu se naște prost. Ne naștem pur și simplu neștiutori. Este nevoie de hotărâre și de încăpățânare ca să rămâi cu adevărat prost. „Aceasta este una dintre cele mai antrenante lucrări de business pe care le-am citit. Nu seamănă deloc cu banalele tratate de teorie, ci este cu adevărat o incursiune critică în universul afacerilor, cu exemple concrete, reale, din viața de zi cu zi, pe parcursul cărora înveți cum să gândești. Fie și numai pentru secțiunea privitoare la redactarea materialelor de afaceri – și tot merită să cumperi această carte. Este o lucrare de căpătâi pentru toți cei care gestionează într-un fel sau altul o companie ori intenționează să se implice în afaceri.“ • Lance WEAVER, președinte Virgin Money Cards, fost Vice Chairman MBNA America Bank, fost Chairman MasterCard International
„O carte care te provoacă să înțelegi ce, de ce și cum din perspectiva curiozității unui copil, să îți exersezi logica și capacitatea de detașare în așa fel încât să vezi cu claritate dincolo de ceea ce gândești, să faci conexiuni și să analizezi situațiile din toate perspectivele posibile, să te bucuri de joc și să îndrăznești să plonjezi în cele mai dificile situații, fără să uiți o clipă să pui sub semnul întrebării chiar și chestiunile pe care ți se pare că le cunoști perfect. Peter H. Frank reușește să combine extrem de abil noțiuni teoretice complexe cu exemple practice care să facă această călătorie prin gândirea critică atât utilă, cât și fascinantă.“ • Cristina SÃVUICÃ, Chief Happiness Officer al celei mai mari companii de recrutare și consultanță în resurse umane din România, Lugera – The People Republic
„Oricărui om inteligent i se poate întâmpla să dea dovadă și de prostie. Întreaga lui inteligență, tot timpul și toți banii investiți se duc în direcția greșită, ca o locomotivă puternică îndreptându-se orbește spre dezastru. Tocmai de aceea avem cu toții nevoie de cartea lui Peter H. Frank M-am săturat să fiu prost, o carte despre gândirea critică în afaceri, filozofie și viață. O lectură recomandată nu doar prietenilor, rudelor și colegilor de serviciu, ci – mai ales – ție.“ • Joseph BOTTUM, eseist și scriitor american, autorul cărții An Anxious Age
Cunoști oameni care la ședințe nu înțeleg niciodată nimic, irosindu-ți astfel tot timpul? Ți s-a întâmplat să dai peste studenți care probabil că dorm în timpul cursului, pentru că altminteri nici un om treaz n-ar pune întrebări mai idioate? Conversațiile cu rudele, la masă, nu ți se par uneori atât de trase de păr și de nătânge, încât îți taie pofta de mâncare? Fă-ne tuturor o favoare și cumpără-le cartea aceasta! Sau, dacă ești destul de isteț încât să-ți dai seama că și tu te-ai săturat să fii prost, atunci ai bunăvoința de a-ți face cadou această carte.
|