Indiferent de statutul pe care îl deține – proprietar al afacerii, partener, CEO, director, agent de vânzări sau altceva similar – el este indispensabil pentru organizație. De ce? Fiindcă privește fiecare persoană întâlnită ca pe un potențial client; în public, e încrezător și, totuși, abordabil; se oferă să reprezinte firma la diverse evenimente, ține discursuri și își face mereu alte cunoștințe; învață mereu tehnici noi de vânzare; se concentrează asupra afacerilor importante, dar își împarte cu alții succesul; e devotat companiei și pasionat de munca lui. El e omul care... le arată clienților câștigul, nu se lasă intimidat, îndrăznește să pună întrebări, nu se ascunde niciodată „în ședințe”, se comportă cu modestie, lucrează chiar și vinerea după-amiază, nu se duce la mese de afaceri ca să mănânce și nu-și scapă din vedere nicio clipă obiectivul.
Așa îl prezintă Jeffrey Fox pe omul care aduce bani în firmă. Și știe ce spune, pentru că este el însuși un om care aduce ploaia... de bani. |