Funky Business se află pe locul 16
într-un top al celor mai bune cărți de business din toate timpurile, conform
unui sondaj Bloomsbury.
Manifest al noii generații de lideri, și nu
numai, Funky Business este o lectură obligatorie pentru cei care vor
sa învețe limbajul și rețetele noii economii.
De fapt, în vremurile funky pe care le
trăim, suntem cu toții lideri, ne spun cei doi autori. Deținem controlul celei
mai importante resurse a momentului: propriile creiere, iar bătălia dintre ele
este noul război rece.
Ca să ne diferențiem de ceilalți, avem
nevoie de strategii noi. Ca să nu ieșim din joc, trebuie să ieșim în evidență.
Ce soluții avem pentru a fi competitivi? „Să
refuzăm competiția” – iată răspunsul paradoxal pe care ni-l oferă Nordström si
Ridderstråle. Ne pierdem în mulțime dacă acceptăm să alergăm la un loc cu
ceilalți.
Pentru a avea succes, trebuie să fim
diferiți, să fim funky. Să fii funky, înseamnă să iți folosești din plin
imaginația. Pentru a fenta capcana întinsă de piață, trebuie să facem apel la
latura emoțională a ființei umane, nu la cea rațională. Astăzi, doar talentul
face capitalul să danseze.
Funky Business a fost pâna acum
tradusă in peste 34 de limbi.
Dr. Kjell Nordström este profesor la
Stockholm School of Economics, un adevarat guru al lumii business, care preferă
ca într-o lume a costumelor gri ce nu dețin toate răspunsurile, să umble ras în
cap și îmbrăcat în negru, scriind și vorbind în metafore pline de culoare. Are
o experiență de peste 20 de ani în lucrul cu companii multinaționale unde a
fost consultant, colaborând într-o vreme și cu guvernul Tony Blair. Aria sa de
expertiză acoperă zona de strategie corporativă, companii multinaționale și
fenomenul de globalizare. Kjell Nordström ține prelegeri în toată lumea și este
considerat un „rebel cu o cauză”. Conferințele sale combină rigoarea academică
cu logica și gândirea „funky-free”.
Dr. Jonas Ridderstråle este unul
dintre cei mai importanți membri ai noii generații de guru de business din
Europa. El înfruntă nebunia și hiperbola ce marchează economia mondială, iar
farmecul sau este global. Jonas s-a bucurat de o enormă atenție din partea
instituțiilor media din întreaga lume. În martie 2004 el a fost invitat de CNN
în cadrul programului Global Office pentru un lung interviu care a dezbătut
ideile prezentate în cărțile sale. Dr. Ridderstråle a fost de asemenea
prezentat în revistele Fortune, Fast Company, Time Magazine, Financial Times,
Stern, Paris Match și multe alte publicații de pe tot globul. Studiile sale
sunt axate pe modele organizaționale și stiluri de leadership noi și au fost
publicate în jurnale academice de marcă, precum Business Strategy Review,
Organization Science și CritcalEYE Magazine. Jonas a contribuit la
best-seller-ul The Financial Times Handbook of Management and Business: The
Ultimate Resource.
|