Prima pagină - Alți 3 pași spre extraordinar!
Top 50 vânzări | Noutăți pe site | Cărțile ADEVĂR DIVIN | Discount până la 50%! | În viitor | Contact 
 Top 50 vânzări 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Cumpărături
Coșul este gol
4015 produse pe stoc
  Domenii
  • Alimentație și naturism
  •   - Agricultură
      - Diete
      - Fitoterapie
      - General
      - Grupele sanguine
      - Medicina naturistă
        - General
        - Homeopatie
        - Valeriu Popa
      - Hrană vie
      - Vindecarea cancerului
      - Vindecarea diabetului
  • Dezvoltare personală
  •   - Automotivare
      - General
      - Eneagrama
      - Legea atracției
        - Colecția Secretul
        - General
      - Meditație, mindfulness
      - Relații
      - Sănătate
      - Suflet și spirit
  • Divinație
  •   - Chiromanție
      - General
      - Grafologie
      - I Ching
      - Interpretarea viselor
      - Morfopsihologie
      - Numerologie
      - Simbolistică
      - Tarot
  • Ezoterism
  •   - Alchimie
      - Călătorii astrale
      - Fizica cuantică
      - General
      - Magie
      - Metafizică
      - Rozicrucienii
      - Societăți secrete
      - Spiritism
  • Filozofie
  • Inițiere spirituală
  •   - Copiii cei noi
      - General
  • Inspirație divină
  • Învățături spirituale
  •   - Astrologie
      - Feng Shui
      - General
      - Mudra-e și Mantra-e
      - Tao
      - Șamanism
      - Știință
      - Zen
      - Yoga
  • Maeștri spirituali
  •   - Edgar Cayce
      - General
      - Gurdjief
      - Jakob Lorber
      - Kahlil Gibran
      - O. M. Aïvanhov
      - Osho
      - Masaru Emoto
      - Paulo Coelho
      - Peter Deunov
      - Ramana Maharshi
      - Ramtha
      - Rudolf Steiner
      - S. N. Lazarev
  • Mister
  •   - Anul 2012, 2013 și după ;-)
      - Civilizații dispărute
        - General
        - Atlantida
      - Conspirații
        - General
        - Jan van Helsing
      - General
      - Montauk
      - OZN-uri
      - Piramide
  • Muzică pentru suflet
  •   - Gheorghe Iovu
      - Frederic Delarue
  • Prosperitate și succes
  •   - Bani
      - General
      - Prosperitate
      - Succes
  • Psihologie
  •   - Autism
      - Constelații familiale
      - General
      - Hipnoză
      - Limbajul trupului
      - Metoda José Silva
      - NLP
      - Parenting
      - Psihogenealogie
      - Psihoterapie
      - Puterea cuvintelor
      - Puterea gândului
  • Religie
  •   - Budism
        - Dalai Lama
        - General
        - Hinduism
        - Învățături din Tibet
      - Creștinism
        - Apostoli
        - Arsenie Boca
        - Cărți bisericești
        - Evanghelii
        - General
        - Iisus Hristos
        - Învățături ale părinților români
        - Muzică religioasă
        - Nicolae Steinhardt
        - Sfinți
      - General
      - Islamism
      - Iudaism (Kabbala)
      - Shintō
  • Spiritualitate
  •   - Curs de Miracole
      - Dacii
      - General
  • Terapii complementare
  •   - Acupunctură
      - Aromaterapie
      - Atingere Cuantică
      - Ayurveda
      - Bioenergie
        - Aura umană
        - Chakre
        - Corpuri subtile
        - General
      - Cristaloterapie
      - Cromoterapie
      - EFT (Tehnici de Eliberare Emoțională)
      - Gestalt
      - General
      - Hidroterapie
      - Kinetoterapie
      - Magnetoterapie
      - Masaj
      - Meloterapie
      - Qi Gong
      - Radiestezie
      - Reflexologie
      - Reiki
      - Remediile florale Bach
      - Su Jok
      - Terapia craniosacrală (TCS)
      - Urinoterapie
  • Viața de după moarte
  •   - Entități
      - General
      - Viețile anterioare
  • Vindecare spirituală
  •   - General
      - Karma
      - Îngeri
      - Spiritele naturii
      - Theta Healing
  • Și altele...
  •   - Biografii
      - Cărți de colorat
      - Cărți pentru copii
        - General
        - Preșcolari
        - Religioase
      - Eseistică
      - General
      - Ficțiune
      - Hobby / Timp liber
      - Istorie
      - Memorii
      - Non Ficțiune
      - Poezie
      - Reviste
      - Romane
      - Suport de pahar
    - Top 50 vânzări
    - Noutăți pe site
    - Cărțile ADEVĂR DIVIN
    - În viitor
    - Lista produse
      Despre noi
    • Contact
    • Datele firmei
      Site-uri prietene
    Abraham-Hicks.com
    Reiki - Aurelian Curin
    Cursuri și Terapii cu Daniela Cumpănici
    Psiholog Elisabeta Vultur
    Artist fotograf:
    portret, studio, evenimente în Brașov

    www.FotoMars.ro

     
     
    Alți 3 pași spre extraordinar!
    Sistem de Start în Network Marketing

    » Coperta
    „Fii responsabil și treci la acțiune! Fă ceea ce ai de făcut, potrivit principiilor enunțate în această carte, urmează pașii din cele două volume care întregesc START SISTEM-ul și, te rog din suflet, bucură-te de viață!
    Afișat de 22036 ori.
    Cotație articol: excelent (5/5; 3 voturi)
    NeinspiratMediocruMediuBunExcelent



    •Preț raft:20.00 RON
    •Reducere:10%
    •Preț site:18.00 RON *
    Contact
    Descriere Cuprins Fragmente Condiții de livrare

    Mentorul meu mi-a spus o vorbă pe care o voi ține minte toată viața: „La întâlnirea de după... scoți Visul din om!” Și fiindcă știam ce forță uriașă are Visul, atunci am realizat cât de importantă este această Întâlnire de după...

    Ei bine, dragul meu prieten, dacă ai ajuns atât de departe încât să fii interesat de ceea ce trebuie făcut la întâlnirea de după planul de marketing, atunci, cu siguranță, ai avansat suficient de mult în afacere și nu te va mai putea opri nimic, în afară de tine însuți! Și nici chiar tu n-o vei mai putea face, dacă vei crea și vei menține o legătură strânsă cu sponsorul tău...

    Întâlnirea de după, denumită de unii networkeri întâlnirea de consolidare, a fost creată cu scopul de a-i da prospectului posibilitatea să își etaleze în fața sponsorului toate temerile și grijile care îl bântuie, având în vedere că se găsește în fața unui pas atât de important din viața sa. De aceea, trebuie să fii conștient că nu îi va fi deloc ușor să vină și să stea de vorbă cu tine și cu sponsorul tău, uneori o persoană pe care nu a cunoscut-o niciodată, un străin pentru el, mai ales că materialul pe care i l-ai dat să-l citească sau să-l asculte i-a dezvăluit că el încă mai e acea persoană despre care credea că a rămas înțepenită undeva, departe, între hățișurile visurilor din copilărie și adolescență...

    La întâlnirea de după... vei ajuta de fiecare dată să renască o ființă umană. Nu va fi lesne nici pentru ea, nici pentru tine. Dar dacă izbutești să îi scoți la lumină Visul ei cel mare și să o faci să creadă iar în ea, vei câștiga un prieten pentru toată viața! Și doar acesta să fie beneficiul pe care l-ai avea de pe urma acestei afaceri minunate, și tot ar merita...

    Complexitatea acestui pas necesită însă multă atenție. Fără stăpânirea sa, afacerea devine, dintr-una ușoară și facil de construit, una grea, obositoare, care consumă multe resurse de timp, bani și efort. De ce? Pentru că la întâlnirea a doua... (a treia... , a patra... , a cincea... ) se creează relația umană! La acea întâlnire de după plan începi cu adevărat să-ți construiești afacerea, dezvăluindu-i prospectului sufletul tău, pe tine ca om și visurile tale. Apoi aștepți, răbdător, ca și el să facă același lucru.

    Uneori se întâmplă asta la a doua întâlnire... , alteori este nevoie de mai multe. Dar în clipa în care se întâmplă, omul din fața ta începe să simtă magia extraordinară a acestei afaceri. Pătrunde la început timid, apoi din ce în ce mai curajos, pe tărâmul relațiilor interumane extraordinare, acolo unde n-a mai fost din copilărie: în lumea în care oamenii se ajută unul pe celălalt, pentru că numai astfel își pot îndeplini împreună visele. Privind din exterior, vezi altceva: o relație anormală, într-o lume considerată normal㠖 „De ce aș ajuta pe cineva? Ce, pe mine mă ajută cineva?”. Astfel că întregul concept de succes al network marketingului, „ajută-i pe ceilalți ca să te ajuți pe tine”, este dificil de înțeles de către prospecți. De aceea, la întâlnirea a doua..., când omul înțelege în sfârșit ce reprezintă și cum se face această afacere, el se transformă, chiar sub ochii noștri, din prospect în partener de afacere. Și acesta este, de fapt, adevăratul scop al întâlnirii a doua!

    Cum decurge însă întâlnirea a doua?

    De-a lungul anilor, lucrând cu sute de oameni, am acumulat ceva experiență și ți-aș putea oferi o mulțime de exemple, însă nu te-ar ajuta foarte tare ... experiențele mele. Și vei înțelege de ce în cele ce urmează. Am un partener de afacere care, la început, mă suna pentru fiecare situație pe care o întâlnea, întrebându-mă cum să procedeze. Analizam situația împreună și încercam să-i dau cel mai bun răspuns. Și deși discutam una, el tot ca el făcea, iar rezultatele pozitive întârziau să apară. Până când mi-am dat seama că abordarea mea era greșită; el n-avea să învețe niciodată așa. Drept pentru care l-am convocat la o consiliere și, acolo, am stabilit, o dată pentru totdeauna, care sunt rezultatele la care el ar trebui să ajungă în urma întâlnirilor cu prospecții. Și din acel moment lucrurile au început să funcționeze, iar afacerea lui să crească. Voi proceda la fel și cu tine, pentru ca și afacerea ta să crească!

    De aceea este bine să pornești toate acțiunile tale cu scopul clar definit în minte. Care este scopul întâlnirii a doua ... ? De ce mă întâlnesc cu acest om? Ce așteaptă el de la mine? Ce aștept eu de la el ? Având foarte clar definite răspunsurile la aceste întrebări, îți va fi mult mai ușor să conduci discuția cu prospectul și să dirijezi relația cu el către o finalizare pozitivă a întâlnirii: decizia sa de a porni afacerea.

    Cum să facem asta? E simplu. În primul rând, trebuie să fim prezenți la a doua întâlnire...  Eu mi-am dat seama repede de acest lucru, că n-aveam rezultate la întâlnirile la care nu mă duceam... Glumesc, evident, însă trag și un semnal de alarmă, căci mulți oameni buni sunt pierduți fiindcă nu ajungem la întâlniri, dintr-un motiv sau altul.

    În al doilea rând, trebuie să știm foarte bine ce informații conțin materialele ce i-au fost date prospectului spre lectură sau audiție, după ce a văzut planul de marketing. Acestea constituie punctul de plecare în crearea cadrului de discuție. Am lucrat cu oameni care ofereau materialele de lucru fără ca ei să știe ce se află în ele, și apoi veneau la mine și se plângeau că nu le merge afacerea. Era suficient un răspuns de-al lor eronat cu privire la subiectul din cartea sau CD-ul oferite prospectului, pentru ca acesta să-și schimbe părerea despre viitorul său sponsor, să-i dispară încrederea și, astfel, să decidă, la nivel inconștient la început, că nu va merge alături de acel om către visul său.

    În al treilea rând, mai trebuie să știi că prospectul vine la întâlnirea a doua cu speranța uriașă că tu vei fi, poate, cel care-i va deschide poarta către realizarea visurilor lui. Și că, deși este important să îi împărtășești visurile tale, el tot de ale lui este mai interesat. Așa că, lasă-l să vorbească despre ele! Vei constata curând că oamenii abia așteaptă asta, că sunt așa puțini cei care îi încurajează să vorbească despre năzuințele lor, despre planurile lor, despre viitorul lor, încât atunci când tu îi apari în față și îl asculți îngăduitor, își deșartă sacul întreg de vise la picioarele tale, investindu-te cu o încredere pe care nici pe soțul sau soția sa nu îi investesc. Nu-i înșela această încredere! Tu știi că visurile lui, indiferent cât sunt de mici sau de mari, pot fi realizate prin intermediul acestei afaceri, cu o bună planificare, cu o temeinică pregătire, cu aplicarea neabătută a sistemului, cu implicare și dedicare totală. Spune-i, însă, doar atât: „Și tu poți s-o faci! Și tu poți s-o faci! Și tu poți să o faci!” De atâtea ori să i-o spui, până te crede!

    La a doua întâlnire vei fi bombardat, pur și simplu, cu întrebări! Dacă în fata ta se află un om care nu întreabă, care îți spune că a înțeles, care îți spune că știe, înseamnă că vei avea mult de lucru cu el sau, varianta cea mai bună, nu va face... nimic. Eu am pierdut foarte mult timp cu astfel de oameni, în încercarea de a le stârni curiozitatea în privința afacerii. Pur și simplu, astfel de persoane nu sunt încă potrivite pentru afacerea noastră. Mai ales la început, suntem tentați să convingem pe oricine că poate să facă afacerea aceasta și că e potrivit pentru ea, însă adevărul e tocmai pe dos: numai unul din zece oameni este pregătit să facă această afacere! Și să-i mulțumim lui Dumnezeu că este așa!...

    Drept pentru care, rolul nostru la a doua întâlnire este să descoperim dacă cel din fata noastră este acel unul din zece. Cea mai bună metodă de a-l identifica, specificată de toti liderii acestei industrii, este cantitate a de întrebări pe care o pune: cu cât pune mai multe întrebări, cu cât este mai curios, cu cât vrea să știe mai multe, cu atât este mai bun! Fiindcă omul care dorește să știe și pune întrebări este cel care va

    Pag. 11 – 15


    A apărut în: 2008-

    Fii primul care își spune opinia!

    e-Mail-ul dvs.
    Numele dvs.
    Mesajul:
     Articole de același autor, Constantin D. Pavel: 


     Cele mai noi 9 articole la ,,Dezvoltare personal㓠-> ,,General“ 
    Afirmațiile pozitive
    Experimentează chiar acum tot ce poate fi mai bun în viață
    Arta magică a durutului în cot
    Ce poți face pentru a nu-ți mai pierde timpul pe care nu îl ai cu oameni pe care nu îi suporți, făcând lucruri pe care nu dorești să le faci
    Darurile imperfecțiunii
    Renunță la cel care crezi că trebuie să fii și acceptă-te așa cum ești
    Tribul mentorilor (carte tipărită)
    Scurte sfaturi de viață de la cei mai buni din lume
    Tu ești placebo (Carte tipărită)
    Cum să îți transformi mintea în materie, făcând-o să conteze
    Aleg deplina libertate – devin conștient
    Metodă practică de învățare a fericirii: EU sunt mai MARE
    Cartea bogăției interioare
    Inima ta știe cel mai bine drumul spre TINE
    Inteligența pozitivă
    De ce doar 20% dintre oameni și echipe își ating adevăratul potențial și cum îl poți atinge tu pe al tău
    Vezi toate articolele de la domeniul ,,Dezvoltare personal㓠-> ,,General“
     Cele mai noi 9 articole la Editura: Pavcon & Pavcon Audio  
    Vezi toate articolele de la Editura: ,,Pavcon & Pavcon Audio“


    Cele mai noi cărți ADEVĂR DIVIN

    Noutăți pe site


    Retipăriri

     
     
    Executat în 2.1691 secunde
    Sugestie: Apăsați CTRL+D pentru a adăuga acest site la favorite.