“Pitch de mare succes” (Pitching
and closing) a autorilor Alexander Taub și Ellen Dasilva, un nou titlu
disponibil la ACT și Politon este un ghid util care se adresează atât
antreprenorilor cu experiență cât și oamenilor de business care abia își
încep cariera în antreprenoriat. Cartea include abordări inedite cu
pvirire la cinci teme importante care generează succesul afacerii,
precum dezvoltarea unui business, de la definiție, structură și ceea ce
reprezintă asta pentru companie, dezvoltarea parteneriatelor de succes
care adus rezultate optime pentru afacere, informații despre procesul de
pitching și de semnare a unui contract și povești de succes ale unor
experți cunoscuți precum Charlie O’Donnell (Brooklyn Bridge Ventures).
Gary Vaynerchuck (VaynerMedia), Jesse Itzler (Marquis Jet) și mulți
alții.
”Nu
m-am gândit vreodată că aș putea citi o carte care nu numai că arată
cât plin de nuanțe poate fi domeniul dezvoltării afacerii, însă oferă
efectiv ceea ce este necesar pentru ca echipele mici și mari să își
dezvolte afacerile prin parteneriat. Impresionant și placut ca lectură. ”
– Paul Murphy, Director Executiv la Dots și Partener al companiei Betaworks ”Pitch
de mare succes este o carte care trebuie citită nu doar de cei din
domeniul dezvoltării afacerii, ci și de membri fondatori, directori
generali sau oricine interacționează cu posibili clienți ori parteneri.
Voi da mai multe citate din această carte decât mi-aș dori să recunosc.”
– Walker Williams, Director Executiv al companiei Teespring ”Din
experiența mea, dezvoltarea afacerii reprezintă o serie de deprinderi
esențiale, indiferent dacă deschizi o firmă, candidezi pentru o funcție
publică sau închei o vânzare. ”Pitch de mare succes” este un ghid
fundamental pentru tot ceea ce vrei să afli despre cum poți să
construiești parteneriate importante.” – Reshma Saujani, Fondator al organizației Girls Who Code ”Dezvoltarea
afacerii seamănă puțin cu motoarele cu reacție: toată lumea știe că
sunt importante pentru zbor, însă cei mai mulți nu știu exact cum
funcționează. Alex și Ellen ne-au adus tuturor un incredibil serviciu
prin acest ghid concis și practic pentru o dezvoltare fructuoasă a
afacerii. O lectură obligatorie pentru toți cei care activează în
domeniu” – Kathryn Minshew, Director Executiv al companiei The Muse ”Această
carte trebuie citită de oricine activează în domeniul transformării
relațiilor profesionale în parteneriate strategice solide.” – Adam Bain, Președinte Venituri Globale la Twitter ”Pitch
de mare succes face o treabă fenomenală în a-ți oferi o perspectivă din
culisele câtorva dintre cele mai mari acorduri încheiate în domeniul
dezvoltării afacerii în ultima vreme. Taub și DaSilva se folosesc de
experți pentru a a oferi contexte suplimentare conceptelor lor, și fac
acest lucu obținând un efect extraordinar. Oricine va citi această carte
va rămâne cu o înțelegere profundă asupra dezvoltării afacerii în lumea
start-up-urilor.” – Dylan Smith, Director Financiar-Contabil la Box ”Pitch
de mare succes este un ghidul suprem al parteneriatelor pentru
următoarea fenerație de antreprenori și lideri în domeniul afacerilor.”
– Adam Braun, Fondator și Director Executiv la Pencils of Promise ”Alex
Taub și Ellen DaSilva au scris cartea fundamentală a dezvoltării
afacerii pe tărâmul start-up-urilor – o expunere bine documentată și
ușor accesibilă a celor mai bune practici și ponturi în domeniu, de la
oameni care sunt lideri în demararea si încheierea unor acorduri ce
definesc câteva dintre cele mai antrenante companii noi din peisaj.” – Laurie Racine, Membru de Consiliu, Creative Commons Citiți un fragment din carte: ”Obiectivul
unui profesionist în dezvoltarea afacerii este să identifice
oportunitățile de extindere a afacerii, să le testeze și să le pună în
aplicare, să multiplice contractele și apoi să conceapă o procedură
standard (care în final va duce la formarea unei echipe de vânzări).
Acest principiu este esența acordului și este ceea ce diferențiază
faimoșii inițiatori de contracte de cei amatori. Acordul precedă
vânzările, iar o persoană de succes va încheia un contract în mod
similar de trei sau patru ori înainte să elaboreze o practică standard
și să formeze o echipă de vânzări pentru aceasta. Ca profesionist, va
trebui să închei contracte cu alte companii, concentrându-te de obicei
pe un anumit sector sau un segment de nișă, apoi vei stabili o procedură
standardizată de încheiere de contracte cu o politică privind frecvența
și clauzele și poate vei forma o echipă de vânzări pentru a extinde
afacerea în acel sector. Odată ce începi să ai randament într-un anumit
sector de nișă (și ai și o echipă de vânzări care să se ocupe de
acesta), este momentul să treci la următorul nivel. Ca profesionist în,
vei trece la identificarea unor noi oportunități pentru afacerea ta și
vei continua să „vinzi” direcția companiei și produsele sale pe un teren
încă neexplorat, în timp ce cauți un nou produs sau următorul segment
de nișă care să aibă succes și să necesite formarea unei echipe de
vânzări în acest scop. În final, cei mai buni angajați transformă munca
lor în vânzări, iar ciclul continuă.” |