CD-ul cărții Comunică, Influențează, Convinge
vorbește despre instrumentele și principiile folosite în orice proces de
persuasiune, influențare, comunicare, convingere, vânzare, seducție,
marketing și orientare către client.
Mesajul principal al autorului este acela că un om care face
persuasiune face acest lucru pentru a crea parteneriate pe termen lung,
nu pentru a închide o negociere.
Liderii știu să folosească persuasiunea pentru a-și ghida
interlocutorii, astfel încât aceștia să ajungă singuri la propriile
concluzii. Primii folosesc cu măiestrie arta de a pune întrebări astfel
încât să identifice rapid care sunt nevoile de bază și să livreze ceea
ce interlocutorii au realmente nevoie.
Esența persuasiunii este să faci tot posibilul sa creezi un contet
comun cu cel din fața ta, astfel încât fiecare dintre voi să ajungă la
rezultatul dorit.
Cartea inglobeaza o serie de ocupatii:
vanzarinegocierenetworkingpublic speakingmanagement si delegaremarketing si advertisingscriere comerciala si beletristicaconsultanta si coachingparentalitate si educatie
Ce poate face pentru tine acest sistem este de-a dreptul extraordinar !?
te poate ajuta sa citesti dintr-o privire limbajul nonverbal al celorlaltiiti poti da seama cand te afli intr-o relatie sanatoasa sau nuiti poti selecta pe baze stiintifice clientii, furnizorii si viitorii colegipoti construi strategic, cu orizont de 2-3 ani, relatii de parteneriatstii cum sa iti autoevaluezi progresul ca lider si bun negociatorstii sa te pregatesti pentru intalniri cu mize maristii clar cum se fac prezentarile argumentate si convingatoareintelegi ce intrebari isi pune interlocutorul si poti raspunde la acele intrebaristii sa rezolvi elegant obiectii si sa comunici cu scepticii in mod elegantintelegi notiunea de manipulare si stii cum sa te ferestiiti construiesti propriile criterii de influentare ca sa te mentii in zona eticainveti sa comunici cu tine insuti, sa te motivezi si sa iti
gestionezi bine energia ca sa poti apoi face acelasi lucru pentru
ceilalti |