Prin intermediul unor studii de caz dinamice și a unor exemple de
bună practică, veți afla în ce fel au schimbat regulile jocului cele mai mari
companii din lume și cum puteți urma calea spre transformarea superioară a
serviciilor...
Cultura serviciilor superioare. Metoda confirmată prin care să vă încântați clienții, colegii și pe toți cei care vă ies în cale
49.00RON
(Stoc 0)
Indisponibil
×
Anunță-mă când „Cultura serviciilor superioare” e disponibil(ă)
• Adresa de e-Mail la care dorești să primești notificarea
RON KAUFMAN ne poartă într-o călătorie în noua lume a
serviciilor. Prin intermediul unor studii de caz dinamice și a unor exemple de
bună practică, veți afla în ce fel au schimbat regulile jocului cele mai mari
companii din lume și cum puteți urma calea spre transformarea superioară a
serviciilor.
,,De-a lungul anilor, am asistat la schimbări profunde în atitudinile și acțiunile
oamenilor și la îmbunătățiri semnificative ale performanței multor companii în
domeniul serviciilor, ceea ce le-a adus vizibile câștiguri în ceea ce privește
reputația, cota de piață și profiturile. Organizațiile care construiesc culturi
superioare ale serviciilor se bucură de un avantaj competitiv sustenabil,
atrăgând clienți mai fideli și angajați mai talentați și mai motivați.” ♦ Ron Kaufman
Citiți această carte și aplicați pașii sugerați. Veți asista la transformarea
culturii organizaționale din firma dumneavoastră și la schimbarea ireversibilă
a perspectivei pe care o aveți asupra serviciilor. Ron Kaufman a dezlegat
misterul serviciilor. Pregătiți-vă pentru o incursiune excepțională într-o lume
total nouă. ♦ MARSHALL GOLDSMITH, autorul bestsellerului What Got You Here Wonʼt Get YouThere
Lucrurile simple sunt de regula cheia pentru a obtine
realizari importante. Dar cele mai simple lucruri sunt si cel mai greu de
explicat. Ron Kaufman este cel mai energic si competent ghid pentru înțelegerea
perfecta a ceea ce înseamnă sa livrezi excelenta in tot ceea ce faci. ♦ ORLANDO SZASZ - cofondator Renania, organizator
workshop The Secrets of Superior Service TM
Ron Kaufman ne dezvăluie în mod convingător motivul pentru
care tipul adecvat de servicii vă poate transforma afacerea, oferind totodată
un plan detaliat și ușor de urmat. Toți deținătorii funcției de CEO, toți
managerii și angajații care furnizează servicii altora, nu numai că ar trebui
să citească această carte, ci să o utilizeze ca referință permanentă. ♦ ADRIAN GOSTICK și CHESTER ELTON, autorii bestsellerului The Carrot Principle
O carte extraordinară! Mi-aș dori ca tehnologia să fi ajuns până acolo încât
această carte să intre ca prin minune în mintea fiecărui lider din țara noastră
și să fie subiect pe agenda ședințelor săptămânale. Mulțumim Ron Kaufman,
pentru răbdarea cu care ne înveți cum să creăm servicii incredibile, despre
care să vorbească până și competiția! ♦ ELENA CÃLIN – fondator Customer Focus Romania,
organizator The Secrets of Superior Service TMcu Ron Kaufman