„Vânzări? Bleah. Pentru cei deștepți, vânzările sunt un
demers care nu necesită prea multă materie cenușie - o sarcină destinată șmecherilor
mereu gata să-ți întindă mâna, care se lasă purtați prin viață de lustrul
pantofilor și zâmbetul mieros. Pentru alții vânzările sunt domeniul
personajelor periculoase care se ocupă de lucruri alunecoase - un tărâm în care
tertipurile și înșelăciunea au rolul principal, în vreme ce onestitatea și
corectitudinea privesc mute din culise. O altă categorie consideră că vânzările
sunt echivalentul funcționăresc al curățatului toaletelor - necesar, poate, dar
neplăcut și chiar puțin neigienic.
Aceasta este o carte despre vânzări. Dar nu seamănă cu nicio
carte despre vânzări pe care ați citit-o (sau ignorat-o) până acum. Asta
deoarece vânzările, în toate formele - fie că vorbim de Buick-uri sau de
prezentarea unor idei într-o ședință - s-au schimbat mai mult în ultimii zece
ani decât în întreg secolul trecut. Majoritatea lucrurilor pe care credem că le
înțelegem în legătură cu vânzările sunt construite pe o fundație de principii
care s-a năruit.” ○ Daniel Pink
„O carte excelentă... radicală, surprinzătoare prin mesaj,
dar fără de tăgadă de adevărată.” ○ Harvard Business Review
„Pink este unul dintre cei mai inteligenți gânditori care
problematizează interacțiunea dintre muncă, psihologie și societate.” ○ Worth
Magazine
„Pink a scris o versiune modernă a How to Win Friends and
Influence People. Toți liderii de afaceri – sau măcar cei care doresc să-i
,,influențeze” pe ceilalți – ar trebui să-și cumpere această carte.”
○ Training
and Development Magazine
„O lectură încântătoare și profund informativă.”
○ Phil
Johnson, Forbes.com
Abilitatea de a-i convinge pe ceilalți astfel încât să-i
determinăm să schimbe ceea ce dețin cu ceea ce avem noi de oferit este vitală
pentru supraviețuirea și fericirea noastră. Ne-a ajutat specia să evolueze,
ne-a mărit standardele legate de nivelul de trai și ne-a îmbogățit viața
cotidiană. Capacitatea de a vinde nu este o adaptare nefirească la lumea
nemiloasă a comerțului. Face parte din ceea ce suntem.
|