...succesul devine din ce în ce mai
dependent de modul în care interacționăm cu ceilalți. S-a dovedit faptul că
atât la locul de muncă, cât și în viața de zi cu zi oamenii acționează fie ca
un donator, fie ca un profitor negustor...
A da și a lua. O abordare revoluționară a succesului
59.00RON
(Stoc 0)
Indisponibil
×
Anunță-mă când „A da și a lua” e disponibil(ă)
• Adresa de e-Mail la care dorești să primești notificarea
Timp de generații, am fost obișnuiți să fim atenți doar la
factorii individuali care ne aduc mai aproape de succes: pasiunea, munca susținută,
talentul și norocul. Dar în ziua de azi, succesul devine din ce în ce mai
dependent de modul în care interacționăm cu ceilalți. S-a dovedit faptul că
atât la locul de muncă, cât și în viața de zi cu zi oamenii acționează fie ca
un donator, fie ca un profitor negustor. Pe când profitorii își doresc să obțină
cât mai multe de la ceilalți fără a da nimic în schimb, iar negustorii caută un
schimb avantajos pentru ambele părți implicate, donatorii sunt acel gen rar de
oameni care contribuie decisiv la succesul celorlalți fără însă a cere ceva în schimb.
„Când veți fi sfârșit de citit această carte, s-ar putea să
reconsiderați unele dintre presupozițiile voastre fundamentale privind
succesul. Dacă sunteți niște donatori care se sacrifică, veți găsi o mulțime de
idei care să vă ajute să urcați de la bază către vârful piramidei succesului.
Iar dacă deocamdată tindeți să fiți profitori, s-ar putea să vă tenteze o
reorientare în direcția dărniciei, încercând să dobândiți abilitățile acestei
rase umane în necontenită creștere, a celor care dobândesc succesul oferind
ceva celorlalți. Dar dacă o faceți numai de dragul succesului, probabil nu va
avea efect.” • Adam Grant
„În această carte, Adam Grant ne aduce dovezi de netăgăduit
pentru o abordare revoluționară asupra modului în care gândim succesul atât în
afaceri, cât și în viața de zi cu zi. Pe lângă caracterul fundamental înălțător
al tezei pe care o susține, cititorii vor fi absolut încântați de modul în care
o face. A da și a lua este o lectură fundamentală!” • Robert Cialdini,
autor Persuasiunea: știință și practică (Publica, 2013)
„A da și a lua risipește credința înrădăcinată care îi
identifică pe cei care dăruiesc cu niște caractere slabe, iar pe profitori cu
niște indivizi puternici. Grant încurajează și ne demonstrează importanța
comportamentelor prosociale.” • Dan Ariely, autor Irațional în mod
previzibil (Publica, 2010)
„Adam Grant definește o cale de a obține succesul bazată pe
modul în care interacționăm cu clienții și colegii noștri, dar și o modalitate
total nouă de a administra și crește o afacere.” • Tony Hsieh, CEO Zappos.com
și autor Cum să livrezi fericire (Publica, 2012)
„Băieții buni termină pe primul loc și Adam Grant știe
foarte bine de ce. A da și a lua e o lectură surprinzător de
ingenioasă și o carte pe care nu-ți poți permite să n-o citești.” • Daniel
Gilbert, autor Stumbling on Happiness