Adevăr Divin
Suntem la librărie! Comenzile plasate le expediem în cel mai scurt timp posibil. Vă mulțumim.
▷ Prosperitate și succes ▷ Succes

Adjudecat. Strategii eficiente pentru a vinde o idee bună

Autor(i):
Editura:
Editura: Publica
Colecția:
În cartea de față, John Kotter ne dezvăluie modul în care să protejăm o idee bună de criticile nefondate și cum să câștigăm sprijinul necesar pentru a ne vinde ideile.
Adjudecat. Strategii eficiente pentru a vinde o idee bună

45.00 RON (Stoc 0)

Indisponibil

× Anunță-mă când „Adjudecat. Strategii eficiente pentru a vinde o idee bună” e disponibil(ă)

• Adresa de e-Mail la care dorești să primești notificarea

×

Detalii:

Uneori o idee bună nu este suficientă. Crezi într-o idee bună. Știi că implementarea acesteia ar putea aduce beneficii imediate atât pentru tine, cât și pentru organizația sau comunitatea din care faci parte. O prezinți, sperând într-un sprijin entuziast. În schimb, ți se adresează întrebări care aduc cu sine o stare de confuzie, comentarii stupide sau atacuri verbale. Înainte să realizezi ce se întâmplă, ideea ta este respinsă.

În cartea de față, John Kotter ne dezvăluie modul în care să protejăm o idee bună de criticile nefondate și cum să câștigăm sprijinul necesar pentru a ne vinde ideile. Cheia pentru a realiza acest lucru? Înțelegerea strategiilor de atac, și anume:

♣ Uciderea unei idei prin amânare: Amânarea la nesfârșit a unei decizii sau tergiversarea discuțiilor până când subiectul nu mai e de actualitate.
♣ Confuzia: Prezentarea unui șir nesfârșit de informații care distrag atenția de la ideea pusă în discuție, astfel încât propunerea înaintată pur și simplu nu pare una demnă de a fi luată în seamă.
♣ Folosirea sentimentului de frică pentru a influența un rezultat: Introducerea în discuție a unor stări anxioase iraționale în legătură cu propunerea înaintată.
♣ Atacul la persoană: subminarea reputației și credibilității celui care face propunerea.

John Kotter a dat din nou lovitura! Împreună cu Lorne Whitehead, coautor al acestei cărți, ne oferă sfaturi extrem de inteligente despre modul în care să ne vindem cu succes ideile. O lectură obligatorie pentru liderii preocupați de viitorul organizației pe care o conduc!

♣ Bill George, profesor de management la Harvard Business School

În domeniul cercetării și al educației, la fel ca în lumea afacerilor, progresul este de cele mai multe ori întârziat nu de lipsa unor idei bune, cât mai degrabă de faptul că oamenii nu sunt întotdeauna convinși de faptul că trebuie să le adopte și să le implementeze. Lectura acestei cărți te va ajuta să-ți promovezi cu succes ideile bune în orice context posibil.

♣ Maria Klawe, președinte Harvey Mudd College

Răspunsurile pe care cartea le furnizează sunt exact acelea care ne-au scăpat pe sub nas, pe care nu le-am văzut pentru că eram prea înfierbântați să ne prezentăm ideea cât mai bine sau pentru că am reacționat instinctiv agresiunilor. Cartea îți oferă un model care tratează toate situațiile în care poți fi pus în argumentarea unei idei și, de fiecare dată, îți arată cea mai bună soluție. O idee foarte bună ar fi să citiți această carte.

♣ Péter Barta, Director Executiv, Fundația Post-Privatizare

Stoc
Stoc Stoc 0
Preț
Preț 45.00 RON
Discount
Discount 0%
Preț final
Preț final 45 RON
I.S.B.N.
I.S.B.N. 978-973-1931-94-4
×

Trebuie să fii autentificat pentru a scrie review-uri

Recomandări:

Nu sunt produse la această categorie

0725.931.146 | adevardivin@gmail.com

×

Coșul de cumpărături

Titlul
Preț RON
-%
Redus RON
 
Subtotal
Șterge
produs(e) în coș, preț total:

Sugestie: Rotiți telefonul pentru a vedea mai multe detalii

Golește coșul Continuă cumpărăturile Finalizează
×

Adăugat în coș

Titlul
Preț
Redus
Preț final

Sugestie: Rotiți telefonul pentru a vedea mai multe detalii

Continuă cumpărăturile Vezi coș