Cei doi sunt pionierii uneia dintre
cele mai importante inovații în științele economice din ultimii cincizeci de
ani. Cartea de față este povestea lor despre cum strategia experimentală, în
mâinile unor cercetători incredibil de atenți și de creativi, poate lumina
aproape orice problemă de sub soare.
De ce? Motivațiile ascunse și economia misterioasă a vieții cotidiene
49.00RON
(Stoc 0)
Indisponibil
×
Anunță-mă când „De ce?” e disponibil(ă)
• Adresa de e-Mail la care dorești să primești notificarea
Pentru mine, semnul genialității este abilitatea de a vedea
lucrurile evidente față de care toată lumea e oarbă. Prin acest filtru, John
List și Uri Gneezy sunt genii adevărate. Cei doi sunt pionierii uneia dintre
cele mai importante inovații în științele economice din ultimii cincizeci de
ani. Cartea de față este povestea lor despre cum strategia experimentală, în
mâinile unor cercetători incredibil de atenți și de creativi, poate lumina
aproape orice problemă de sub soare. Singura limită este imaginația persoanei
care concepe experimentul.
Experimentele randomizate în câmpul realității (așa cum au ajuns să fie
cunoscute abordările lui John și Uri) nu sunt numai instrumente puternice, ci
pot fi și foarte distractive, după cum o să descoperi. Sper să te bucuri de
această carte la fel de mult ca mine. ♥ STEVEN LEVITT, coautor Freakonomics și Superfreakonomics
Uri Gneezy a făcut o muncă de pioneriat în știința economiei, demolând pur și
simplu zidurile dintre laborator și realitatea imediată.
♥ Alvin E. Roth laureat al premiului Nobel pentru economie
Experimentele de teren ale lui John List sunt absolut revoluționare.
♥ Gary Becker laureat al premiului Nobel pentru economie
E dificil de găsit vreo inovație în știința economiei care să nu-i implice pe
Uri și John.
♥ Dan Ariely autorul cărții Irațional în mod previzibil
John List și Uri Gneezy sunt printre cei mai buni economiști din lume. Să citești
despre munca lor de cercetare este o adevărată încântare.
♥ Daniel Gilbert profesor de psihologie, Universitatea Harvard
Concluzia pentru mediul de afaceri este următoarea: Vrei să faci mai mulți
bani? Dacă da, atunci fă experimente. Vrei să ajungi în rândul marilor
companii? Dacă da, atunci fă experimente!