Cum să eviți un refuz în afaceri
Vinde-ți ideile cu ușurință. Noi strategii de persuasiune și de decriptare a limbajului trupului pentru a reduce sau elimina opoziția oricărui interlocutor
Autor(i):
Editura:
Editura:
Curtea Veche
Colecția:
Colecția:
Cărți cheie
Această carte nu te învață cum să nu mai ai parte de niciun refuz în viață, ci cum să reduci refuzurile la jumătate. |
Cum să eviți un refuz în afaceri. Vinde-ți ideile cu ușurință. Noi strategii de persuasiune și de decriptare a limbajului trupului pentru a reduce sau elimina opoziția oricărui interlocutor
25.00 18.00 RON (Stoc 0)
Indisponibil
• Adresa de e-Mail la care dorești să primești notificarea
Detalii:
Autorii scot în evidență indiciile verbale și paraverbale care anunță un posibil „Nu“ și propun strategii de a reduce și chiar elimina obiecțiile clienților. Cartea le va fi de folos atât agenților de vânzări și specialiștilor în comunicare și PR, cât și fiecărei persoane care dorește să-și îmbunătățească relațiile cu semenii. Harlan Goerger și Vincent Harris formează o echipă imbatabilă, prin experiența acumulată ca traineri și consultanți în dezvoltarea și extinderea afacerilor. Cei doi autori s-au specializat în decriptarea secretelor ascunse în spatele limbajului verbal și nonverbal și în găsirea resorturilor persuasiunii, pentru a reduce și chiar elimina rezistența potențialilor clienți. Capitolele cărții sunt pline de exemple concrete și studii de caz, de observații profunde și recomandări pragmatice. „Această carte îți arată cum să construiești rapid relații, cum să reduci rezistența clientului și cum să devii mai credibil.“ • Brian Tracy, autorul cărții Schimbând gândirea, îți schimbi viața „Captivantă și provocatoare, această carte este o extraordinară achiziție pentru biblioteca ta dedicată persuasiunii.“ • Kevin Hogan, orator și autor de cărți pentru dezvoltare personală „E o minunăție de carte, plină de idei practice și povești provocatoare – rareori dai peste o îmbinare atât de convingătoare de tehnici de vânzare și interpretări ale limbajului trupului. Iată o lectură obligatorie.“ • Cillian O’Grady, Senior Director Business Development Group, Oracle Direct EMEA |
Cuprins:
Cuvânt înainte . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 7 Capitolul 1 Cum să-l eviți pe „Nu“ versus cum să-l învingi pe „Nu“ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 15 Capitolul 2 Evită să-ți supraîncarci limbajul trupului . . . . . . . . . . . . 19 Capitolul 3 Cum să folosești o bancnotă de 20 de dolari ca să-ți păstrezi concentrarea și perseverența . . . . . . . . 24 Capitolul 4 Dărâmarea miturilor și limbajul trupului . . . . . . . . . . . . 30 Capitolul 5 Cel mai important principiu . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 34 Capitolul 6 Puterea Șopârlei. Cum ne ghidează gândirea implicită . . . . . . . . . . . . . . . . 40 Capitolul 7 Ia seama la gorilă! . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 46 Capitolul 8 Mașina timpului din mintea noastră . . . . . . . . . . . . . . . . 53 Capitolul 9 Magia lui Socrate . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 63 Capitolul 10 Doamna cu robinete de 900 de dolari. Repere comparative în luarea deciziilor . . . . . . . . . . . . . 69 Capitolul 11 Aglomerație pe culoarul 10! . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 75 Capitolul 12 Lingușirea chiar ajută! . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 81 Capitolul 13 Adevărata cale magică spre influență . . . . . . . . . . . . . . . 89 Capitolul 14 Adoptă o „prezență discretă“ pentru a reduce rezistența . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 95 Capitolul 15 O, nu, l-am pierdut! . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 99 Capitolul 16 Controlul și obținerea performanței . . . . . . . . . . . . . . . 107 Capitolul 17 Manipularea cuvintelor pentru o mai bună informare și pentru sporirea concentrării . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 114 Capitolul 18 Limbajul trupului: „Sus bărbia“ înseamnă „Da“ . . . . . 120 Capitolul 19 Cum să-l eviți pe „Nu“ spunând „Nu“ . . . . . . . . . . . . . 123 Capitolul 20 Cum să-ți sporești credibilitatea pentru a-ți crește flexibilitatea . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 127 Capitolul 21 Gândește pe dos pentru a-ți mări contul bancar . . . . . 133 Capitolul 22 În ce direcție zboară gâsca ta? . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 138 Capitolul 23 Cum pot obiectivele propuse să-ți submineze influența . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 142 Capitolul 24 Conversații cu o fantomă . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 150 Capitolul 25 Secretul prezentatorului de știri . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 155 Capitolul 26 Ai auzit de…? . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 160 Capitolul 27 Aud voci . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 165 Capitolul 28 Nu este niciodată o idee bună să-i spui cuiva „Ideea ta e proastă!“ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 169 Capitolul 29 Jocul de-a „Costumează-te!“ și „Mănâncă tot!“ . . . . . . 172 Capitolul 30 Un cocktail pentru „Da“ sau „Nu“ . . . . . . . . . . . . . . . . . 178 Mesajul autorilor . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 185 |
Fragment:
CAPITOLUL 1 Cum să-l eviți pe „Nu“ versus cum să-l învingi pe „Nu“ Secretul influenței mele a fost dintotdeauna faptul că acesta a rămas secret. • SALVADOR DALI CU APROAPE UN SFERT DE SECOL în urmă eram agent de asigurări și auzeam adeseori următoarea replică: „Oamenii obișnuiți vor zice «Nu» de șapte ori înainte să zică «Da». Așa că ai răbdare, rămâi pe poziție și o să vinzi o grămadă de asigurări!“ Chiar și la vârsta de 20 de ani, când nu știam mare lucru, mi se părea că ceva scârțâie în toată chestia asta. Știam, de pildă, că atunci când intru într-un magazin să mă uit după ultimul album al trupei Van Halen (da, asta se petrecea acum multă vreme…), nu eram obligat să spun „Nu“ de șapte ori — nici măcar o singură dată. Dacă îl aveau, mă întrebau dacă-l vreau și răspundeam „Da!“. Unii mă vor contrazice: „Dar un album este o nimica toată — nu se întâmplă la fel cu lucrurile mai scumpe!“ În 1986 mi-am cumpărat un Chevy S-10 Blazer nou cu 18 789 de dolari. Era o grămadă de bănet la vremea aia. Am spus oare „Nu“ de șapte ori înainte să semnez actele și s-o pornesc la drum? În niciun caz. Am găsit minunăția aia în roșu și negru pe care mi-o doream și am luat-o. Observi tiparul? Mi-am dorit-o… Deci am spus „Da“ — din prima! Acțiunea Am ieșit din afacerea cu vânzarea de asigurări după aproape un an. Mergeam din ușă-n ușă, și cei mai mulți dintre oameni (de fapt, TOȚI) nu voiau să-și facă asigurare; să lăsăm deoparte întrebarea dacă aveau sau nu nevoie de asta și să ne îndreptăm atenția asupra faptului că nu voiau așa ceva. Aceia care chiar au cumpărat o asigurare de la mine au făcut-o doar pentru că mă plăceau, chiar destul de mult. (Voi explica mai târziu de ce mă plăceau, când vom ajunge la capitolele despre limbajul trupului și comunicarea non verbală.) Nu am fost dispus, nici atunci și nici acum, să fac slalom printre șapte „Nu“-uri sau să forțez mâna cuiva să cum - pere ceva ce nu-și dorește. Dacă mă poziționez de partea cea laltă a baricadei, după al doilea „Nu“ devin irascibil. Aș încerca să scap de respectivul individ cu mult înainte de a ajunge la cel de-al șaptelea „Nu“. Nu-mi place când mi se întâmplă mie, așa că n-o s-o fac nici eu altuia. Este pur și simplu enervant. „Nu am fost dispus, nici atunci și nici acum, să fac slalom printre șapte „Nu“-uri sau să forțez mâna cuiva să cum - pere un lucru despre care a afirmat deja de șapte ori că nu și-l dorește.“ Când vine vorba despre vânzări, elementul-cheie este să dis cuți numai cu oamenii care sunt interesați de ceea ce vinzi. Dacă faci asta, ai parcurs deja jumătate din drum. Totuși, când vine vorba să le vinzi ceva unor oameni cu care lucrezi zi de zi, ei bine, în acest caz trebuie să te resem - nezi, pentru că nu ai o piață de nișă care să te salveze. Schimbarea Viața mea s-a schimbat radical atunci când am început să-mi combin talentul — dezvoltat în mod inconștient — de a crea legături strânse cu oamenii de care voiam să mă apropii cu abilitățile, asimilate conștient, de a-i influența pe cei din jur; mai concret, este vorba de limbajul trupului, de comunicarea nonverbală și de tiparele verbale cu efecte dovedite în reducerea rezistenței celuilalt înainte chiar ca aceasta să fi avut prilejul să se manifeste. Nu trebuie să folosești ceea ce înveți din această carte ca să te duci imediat și să închei un contract de un milion de dolari doar pentru că vrei să simți că ai câștigat ceva de pe urma cumpărării cărții noastre. Să presupunem, de exemplu, că-i propui cuiva să vedeți filmul „A“, dar ți se spune „Nu“; te afli, așadar, într-un soi de joc al persuadării. Trebuie să-l dobori pe „Nu“ doar ca să-l aduci pe celălalt pe linia de plutire. Apoi spui ceva de genul „O să fac… (și aici inserezi o sar cină neplăcută) dacă accepți să mergi la filmul A…“, încer când să-l ademenești spre un răspuns pozitiv. Bineînțeles că există o infinitate de astfel de situații cu care te poți întâlni. Încearcă să te pui în locul unui manager care trebuie să prezinte un plan de schimbare, cerut de superiori, unui grup de angajați deja copleșiți și stresați. Nu cred că mai este cazul să-ți spun cu ce te vei confrunta odată ce angajații au prins ocazia să adopte o atitudine negativă. Oricum ai privi situația, majoritatea oamenilor vor fi de părere că viața este mult mai plăcută atunci când scade drastic numărul refuzurilor de care au parte. Și exact asta te va învăța cartea de față. Realitatea Crezi că vreau să-ți sugerez că, folosind ceea ce înveți în cartea asta, n-o să-i mai auzi niciodată pe ceilalți spu - nându-ți „Nu“? Ia gândește-te: ar fi bine dacă ai putea să reduci la jumătate frecvența cu care primești refuzuri? Dacă răspunsul tău este „DA!“, atunci ai răbdare, pentru că te așteaptă o incursiune care te va înarma cu abilitățile necesare pentru a realiza acest lucru. Cartea de față îți oferă cele mai performante instrumente imaginabile pentru a-l evita pe „Nu“. Dacă alegi să le folosești, ele îți vor aduce recompense pe care nici nu ți le poți imagina — încă. pag. 15 - 18 |
Caracteristici:
Numărul de pagini
Numărul de pagini
192
Formatul în cm. (l x L)
Formatul în cm. (l x L)
13 x 20
I.S.B.N.
I.S.B.N.
978-606-588-719-0
Traducerea
Traducerea
Iuliana Dumitru
Publicat online
2014-09-06
Stoc
Stoc
Stoc 0
Preț
Preț
25.00
RON
Discount
Discount
28%
Preț final
Preț final
18.00 RON
I.S.B.N.
I.S.B.N.
978-606-588-719-0