Adevăr Divin
Suntem la librărie! Comenzile plasate le expediem în cel mai scurt timp posibil. Vă mulțumim. Transport GRATUIT la comenzile de peste 160 lei prin curier Cargus, curier DPD sau poșta română. Transport GRATUIT la comenzile de peste 240 lei prin EasyBox Sameday.
▷ Psihologie ▷ General

Buyology

Adevăruri și minciuni despre motivele pentru care cumpărăm

Autor:
Editura:
Editura: Publica
Cât de multe știm despre motivele pentru care cumpărăm? Ce ne influențează cu adevărat în talmeș-balmeșul mesajelor din lumea actuală?
Buyology. Adevăruri și minciuni despre motivele pentru care cumpărăm

49.00 44.10 RON (Stoc 0)

Indisponibil

× Anunță-mă când „Buyology” e disponibil(ă)

• Adresa de e-Mail la care dorești să primești notificarea

×

Detalii:

În Buyology, Martin Lindstrom ne prezintă descoperirile uimitoare pe care le-a făcut în timpul unui inovator studiu de neuromarketing, desfășurat pe o perioadă de trei ani și ale cărui costuri s-au ridicat la șapte milioane de dolari – un experiment de ultimă oră, care a examinat mințile a 2.000 de voluntari din întreaga lume, în raport cu expunerea la diverse reclame, logo-uri, spoturi publicitare, branduri și produse.

Să fie adevărat că sexul vinde? Suntem încă înconjurați de publicitate subliminală? Sunt capabile brandurile „cool” să activeze instinctul sexual? Celelalte simțuri ale noastre – mirosul, simțul tactil și auzul – pot fi stârnite atunci când vedem un produs? Senzaționalele rezultate obținute de Lindstrom zdruncină, în mare măsură, opinia tradițională cu privire la ceea ce ne captează interesul – și ne determină să cumpărăm.

Utilă oricărei companii care lansează un nou produs sau brand.

• USA Today

Scrisă în ritmul alert al unui roman polițist, Buyology ne dezvăluie ceea ce știu inventatorii neuromarketingului despre deciziile pe care le luăm.

• Dr. Mehmet C. Oz, profesor de chirurgie,
Columbia University și coautorul lucrării
YOU: The Owner”s Manual

O carte care se citește pe nerăsuflate.

• Newsweek

O perspectivă fascinantă asupra modului în care consumatorii percep logo-urile, reclamele, spoturile publicitare, brandurile și produsele.

• Time

Stoc
Stoc Stoc 0
Preț
Preț 49.00 RON
Discount
Discount 10%
Preț final
Preț final 44.10 RON
I.S.B.N.
I.S.B.N. 978-973-1931-59-3
×

Trebuie să fii autentificat pentru a scrie review-uri

Recomandări:

Nu sunt produse la această categorie

Sunați de luni până vineri între 9 și 19 la 0725 931 146 sau scrieți e-mail la adevardivin@gmail.com oricând doriți.

×

Coșul de cumpărături

Titlul
Preț RON
-%
Redus RON
 
Subtotal
Șterge
produs(e) în coș, preț total:

Sugestie: Rotiți telefonul pentru a vedea mai multe detalii

Golește coșul Continuă cumpărăturile Finalizează
×

Adăugat în coș

Titlul
Preț
Redus
Preț final

Sugestie: Rotiți telefonul pentru a vedea mai multe detalii

Continuă cumpărăturile Vezi coș