În Buyology, Martin Lindstrom ne prezintă descoperirile uimitoare pe care le-a făcut în timpul unui inovator studiu de neuromarketing, desfășurat pe o perioadă de trei ani și ale cărui costuri s-au ridicat la șapte milioane de dolari – un experiment de ultimă oră, care a examinat mințile a 2.000 de voluntari din întreaga lume, în raport cu expunerea la diverse reclame, logo-uri, spoturi publicitare, branduri și produse. Să fie adevărat că sexul vinde? Suntem încă înconjurați de publicitate subliminală? Sunt capabile brandurile „cool” să activeze instinctul sexual? Celelalte simțuri ale noastre – mirosul, simțul tactil și auzul – pot fi stârnite atunci când vedem un produs? Senzaționalele rezultate obținute de Lindstrom zdruncină, în mare măsură, opinia tradițională cu privire la ceea ce ne captează interesul – și ne determină să cumpărăm. Utilă oricărei companii care lansează un nou produs sau brand.
• USA Today Scrisă în ritmul alert al unui roman polițist, Buyology ne dezvăluie ceea ce știu inventatorii neuromarketingului despre deciziile pe care le luăm.
• Dr. Mehmet C. Oz, profesor de chirurgie, Columbia University și coautorul lucrării YOU: The Owner”s Manual O carte care se citește pe nerăsuflate.
• Newsweek O perspectivă fascinantă asupra modului în care consumatorii percep logo-urile, reclamele, spoturile publicitare, brandurile și produsele.
• Time |