Adevăr Divin
Autori - Selecție A-Z

Martin Lindstrom

Autor:
Martin Lindstrom este unul dintre cei mai respectați specialiști în marketing din lume. Prin intermediul agențiilor LINDSTROM, BRAND sense și BUYOLOGY INC., Lindstrom oferă consultanță unor companii precum McDonald`s Corporation, Procter & Gamble, Microsoft și GlaxoSmithKline.

A avut apariții în paginile unor publicații ca Financial Times, USA Today, Fortune, Washington Post și a contribuit cu articole la prestigioasele reviste Contagious și Harvard Business Review.

Cartea sa precedentă, Branduri senzoriale, a fost declarată de către Wall Street Journal drept una din cele mai bune zece cărți de marketing publicate vreodată.
De la Autor: Martin Lindstrom
«
1 - 1 din 1
»
«
1 - 1 din 1
»

×

Coșul de cumpărături

Titlul
Preț RON
-%
Redus RON
 
Subtotal
Șterge
produs(e) în coș, preț total:

Sugestie: Rotiți telefonul pentru a vedea mai multe detalii

Continuă cumpărăturile Golește coșul Finalizează
×

Adăugat în coș

Titlul
Preț
Redus
Preț final

Sugestie: Rotiți telefonul pentru a vedea mai multe detalii

Continuă cumpărăturile Vezi coș