Toată lumea are ceva de oferit.
Unii vând idei, alții vând servicii, iar alții produse. Indiferent
ce-;ai vinde, cartea de față te va ajuta să înregistrezi vânzări mai
profitabile și să simți că ești mai eficient.
Cum să vinzi inteligent
întoarce pe dos strategia tradițională din vânzări și îți arată cum
ideea de a situa nevoile clienților pe primul plan se va dovedi cheia
succeselor viitoare. Această ultimă generație de strategii pentru
vânzare gravitează în jurul a ceea ce numim relații consultative. Prin
metoda lor unică, bazată pe principiul „Îți rămân dator“, autorii îți
arată cum să construiești o relație bazată pe încredere și colaborare pe
termen lung, astfel încât tu să fii prima persoană pe care o sună
clientul atunci când va avea nevoie de un nou produs ori serviciu.
Află din această carte esența celor mai noi
metode și tehnici de vânzări, dar și cum să-ți înțelegi clientul, să
afli ce nevoi profesionale are el în realitate și cum să construiești o
relație durabilă și reciproc avantajoasă cu acesta. Pune-ți clientul pe
primul loc și vei câștiga cu siguranță!
După ce au ocupat funcții de top în importante
firme internaționale de consultanță, Keith Dugdale și David Lambert
s-au hotărât să aștearnă pe hârtie atât o parte din observațiile
acumulate de-a lungul activității lor profesionale, cât și inovațiile pe
care le-au experimentat în diferite domenii, în mai multe țări de pe
patru continente. Instrumentele pe care le propun ei în această carte se
bazează pe situații reale și pe o profundă înțelegere a mecanismelor și
relațiilor implicate într-o tranzacție comercială.
Autorii analizează reacțiile inexplicabile,
aparent neașteptate, ale potențialilor cumpărători și oferă soluții
concrete pentru toate tipurile de situații problematice din domeniul
vânzărilor. Totodată, îl învață pe agentul de vânzări cum să-și
analizeze propriile reacții și cum să-și modifice comportamentul pentru a
obține un succes autentic și durabil.
Principiul „Îți rămân dator“ inaugurează cea mai nouă, mai eficientă și mai umană abordare a strategiilor de vânzare. |