Acest
ghid al excelenței în vânzări îți va demonstra că, în noul mileniu, la baza
strategiei de vânzări nu este permis să se afle speranța, ci informația.
Speranța nu e o strategie. Cele șase chei pentru finalizarea unei vânzări
Stocurile se epuizează rapid, rezervă acest produs și hai la
librăria Adevăr Divin din Brașov, Str. Zizinului, nr. 48, pentru a-l prelua personal.
(Unele produse pot avea discount suplimentar în librărie.)
Vei fi contactat(ă) telefonic de un reprezentant divin.ro pentru confirmarea disponibilității,
în intervalul Luni-Vineri orele 9:00 - 17:00,
deci te rugăm să introduci un număr de telefon corect și actual.
Rick Page, fondatorul companiei The Complex Sale, cea care furnizeaza servicii
de consultanta si instruire in domeniul vanzarilor in intreaga lume, aduce in
prim plan ideea potrivit careia nu ofertele vand, ci oamenii.
Oamenii de vanzari de astazi trebuie sa inteleaga mai bine decat oricand
afacerea clientului lor. Acest lucru este important pentru ca se poate intampla
sa ratezi un contract bun din cauza unui mesager slab. Combinand o abordare
coerenta cu secretele de ultima ora ale celor mai buni agenti de vanzari din
intreaga lume, Speranta nu e o strategie prezinta un proces
testat, alcatuit din sase etape-cheie, pentru castigarea oportunitatilor de
vanzare si iti arata cum:
Sa vinzi tinand seama
de „nevoia“ strategica de afaceri a potentialului client pentru a obtine o
valoare ridicata;Sa evaluezi
potentialul client pentru a intocmi o previziune corecta privind
tranzactia;Sa iti diferentiezi
solutia astfel incat sa fii preferat in locul concurentilor;Sa creezi o conexiune
intre strategia ta si procesul de luare a deciziilor in interiorul
companiei;Sa vinzi celor care
detin puterea in cadrul organizatiei, descoperind cheia politicii de
achizitii;Sa comunici eficient
strategia in interiorul echipei tale.
Acest
ghid al excelentei in vanzari iti va demonstra ca, in noul mileniu, la baza
strategiei de vanzari nu este permis sa se afle speranta, ci informatia. Relatia
cu clientii trebuie sa devina din ce in ce mai complexa, pentru ca procesul de
vanzare este din ce in ce mai complex. Scopul acestei carti este de a simplifica
lucrurile de ambele parti.