Acest ghid atotcuprinzator ne ofera instructiuni la cheie
pentru diferitele tipuri de texte scrise, acestea fiind sustinute cu exemple din
viata reala si cu situatii ipotetice.
Ghidul redactării în relații publice – era digitală
×
Rezervă „Ghidul redactării în relații publice – era digitală”
Stocurile se epuizează rapid, rezervă acest produs și hai la
librăria Adevăr Divin din Brașov, Str. Zizinului, nr. 48, pentru a-l prelua personal.
(Unele produse pot avea discount suplimentar în librărie.)
Vei fi contactat(ă) telefonic de un reprezentant divin.ro pentru confirmarea disponibilității,
în intervalul Luni-Vineri orele 9:00 - 17:00,
deci te rugăm să introduci un număr de telefon corect și actual.
Ghidul redactarii in relatii publice– era digitala propune o abordare simpla si
practica a redactarii materialelor de PR, de la obisnuitele comunicate de
presa, scrisori de pitch, biografii si alerte media, la discursuri mult mai
complexe si sofisticate, propuneri de campanii media, raspunsuri la situatiile
de criza, precum si scrierea publicatiilor interne. In plus aflam cum sa tinem
pasul cu toate practicile nou aparute in PR, precum si cu viteza care
caracterizeaza era digitala in care traim.
Acest ghid atotcuprinzator ne ofera instructiuni la cheie
pentru diferitele tipuri de texte scrise, acestea fiind sustinute cu exemple din
viata reala si cu situatii ipotetice.
Fiecare document in parte este analizat pentru ca cititorul
sa inteleaga intregul proces al conceperii si scrierii unor astfel de documente.
Explicatiile si conceptele prezentate de autori sunt usor de inteles, aratand
cititorului ce anume trebuie sa evite si ce anume trebuie sa includa intr-un
text de PR. Asa cum afirma si autorii Ghidului redactarii in PR, un
specialist de succes trebuie sa detina abilitatea de a comunica idei, informatii
si emotii, clar, concis, exact si credibil, trebuie sa poata scrie in mai multe
stiluri, pe mai multe tonuri sau voci, pentru diferite tipuri de public.
Bazându-se pe anii de
experienta din interiorul unor companii renumite la nivel mondial si in
agentiile de relatii publice, pe munca lor cu studentii si pe discutiile avute
cu colegii din bransa, autorii ne pun la dispozitie toate secretele necesare
pentru a darâma barierele de redactare si pentru a ne face mesajul auzit de
catre un public cât mai larg.