În afaceri, nu ne putem câștiga existența vânzând
prietenilor. Nu ne permitem luxul de a ne alege colegii sau superiorii, clienții
sau omologii din alte companii. De aceea, învățarea strategiilor de stabilire a
relațiilor de afaceri cu orice tip de oameni este un aspect vital, iar Nicholas Boothman
ni-l împărtășește – pas cu pas – prin intermediul programului său simplu, dar
eficient.
Programul debutează cu elementele NLP pe care autorul, ale cărui
cărți au înregistrat vânzări fulminante, le-a considerat necesare pentru
dezvoltarea teoriei sale – atitudinea, limbajul trupului și congruență.
Mai mult, Boothman
descrie cele patru tipologii cheie care se manifesta în lumea afacerilor – Visătorii, Convingătorii,
Supervizorii
și Analiștii
– și modalitățile prin care trebuie să comunicăm cu fiecare în parte.
Ni se arată cum să ne concepem reclama de zece secunde, în ce situații să
folosim un limbaj măgulitor și nu să ne speriem interlocutorul printr-unul sec,
dar și cum să ne consolidăm credibilitatea și autoritatea.
Neutralizarea reacției de tip luptă sau fugi, înțelegerea
limbajului creierului și a simțurilor dominante, cunoașterea naturii propriei
afaceri, strategii și exerciții creatoare pentru a exploata la maxim relațiile
pe care le stabilim și a profita de fiecare întâlnire în parte – toate acestea
te vor face o persoană influentă în 90 de secunde... sau chiar mai puțin.
|