Ai nevoie de această carte ca să obții ceea ce-ți dorești
Imaginează-ți cât de mult s-ar îmbunătăți viața ta, dacă ai avea abilitatea de a convinge ușor oamenii să acționeze cum vrei tu. Sau dacă i-ai putea determina să treacă de partea ta instantaneu. |
27.00 21.60 RON (Stoc 0)
• Adresa de e-Mail la care dorești să primești notificarea
Detalii:
Află cum poți obține lucrurile cu adevărat importante: cariera pe care ți-o dorești… susținerea permanentă a șefului… dragostea visată… salariul pe care-l meriți… Sau cum ți se pot îndeplini alte dorințe mai mărunte: copii gata de școală fără întârziere… servire promptă într-un bar aglomerat… servicii mai amabile din partea funcționarilor publici… anularea unei amenzi… și altele. Ai în fața ochilor o formulă accesibilă și eficientă pentru a-i motiva pe ceilalți. Citește-o acum și preia controlul asupra destinului tău! Până la publicarea acestei cărți, tehnicile speciale create de cei doi autori puteau fi învățate doar la seminarii, de către oamenii de afaceri care plăteau un preț foarte ridicat pentru ele. În acest volum, Mark Palmer și Scott Solder își dezvăluie pentru prima oară cunoștințele în fața unui public larg, ce poate afla astfel cum să-și folosească abilitățile pentru a avea un impact maxim asupra celorlalți. |
Cuprins:
Mulțumiri Pentru început, iată finalul Introducere. De ce ai nevoie de această carte ca să obții ceea ce-ți dorești Capitolul 1. Cum ai ajuns acolo unde ești Capitolul 2. Cât de adaptabil ești Capitolul 3. Cunoaște-ți modul de gândire Capitolul 4. Coduri de conduită Capitolul 5. Ce are și ce nu are importanță Capitolul 6. Planifică Capitolul 7. Intră în mintea celorlalți Capitolul 8. Principiul tricoului Capitolul 9. Tehnica de convingere numărul 1 Stabilirea legăturii Iată finalul, din nou Capitolul 10. Zădărnicește refuzurile Capitolul 11. Tehnica de convingere numărul 2 Psihologia limbajului Capitolul 12. Tehnica de convingere numărul 3 Utilizarea reputației Capitolul 13. Tehnica de convingere numărul 4 Uman sau inuman Capitolul 14. Tehnica de convingere numărul 5 Arată-le celorlalți puțină apreciere Capitolul 15. Tehnica de convingere numărul 6 Întreruperea legăturii Capitolul 16. Fă-i pe ceilalți să-și respecte cuvântul Capitolul 17. Cunoaște-ți dușmanii Capitolul 18. Noii tăi piloți automați Iată finalul, din nou Amintește-ți că ai nevoie de această carte Ai nevoie de explicații pentru această carte Ghidul tehnicilor esențiale |
Fragment:
CAPITOLUL 1. Cum ai ajuns acolo unde ești AȘADAR, TREBUIE SÃ VORBIM despre relația sexuală a părinților tăi. Scuze, știm că nu este frumos, dar continuă să citești și astfel nu te vei mai gândi la acele imagini care-ți vin în minte și pe care nu le vrei acolo. Dar să ne întoarcem la mama și la tatăl tău. Oriunde și în orice poziție ar fi fost (scuze, nu m-am putut abține!) atunci când te-au conceput, cert este că nevoia lor simplă, instinctivă, de a face asta a avut ca rezultat venirea ta pe lume. Același lucru s-a întâmplat și cu bunicii, și cu străbunicii tăi – și tot așa până în vremurile de dinainte de a deveni oameni. ȚlNE MINTE Pentru a-ți face o idee corectă cu privire la ceea ce trebuie să faci pentru a avea succes și a obține ceea ce-ți dorești, trebuie să știi ce au făcut deja oamenii pentru a avea succes până acum. Asta este tot ce trebuie să reții momentan. Nu te gândi la motive. Vom discuta și despre ele. Oamenii au creat cu succes oameni. noi timp de milioane de ani! înainte de asta, strămoșii tăi erau creaturi asemănătoare maimuțelor, care creau cu succes alte creaturi asemănătoare maimuțelor. De fapt, așa cum probabil știi, dacă privești destul de mult în trecut, vei descoperi că stră-stră-stră- (mai adaugă niște mii de stră- aici) străbunicul tău a fost o bacterie ce înota alături de celelalte bacterii într-o supă primordială, toate divizându-se cu frenezie în încercarea de a se transforma primele în amibe. Iar când nou-născutele amibe credeau că se pot odihni, descopereau că nu e cazul. Începea o nouă competiție pentru a se transforma în burete. Unele nu au luat parte la acea competiție, devenind, în schimb ciuperci. Pentru unii dintre acei noi bureți nu era timp de odihnă. În cele din urmă, unii dintre ei au devenit primate și au ajuns să conducă lumea. Între timp, alții au urmat altă cale și au devenit dinozauri, păsări și tot felul de alte animale. Iar unii nu s-au obosit deloc și au ajuns în băile unora dintre primate, fiind folosiți la spălat. Apropo, dacă ai un burete în baie, ar trebui să-ți fie rușine. Nu poți să tratezi astfel un văr îndepărtat. ATENȚIE! Cum să obții exact opusul scopului acestei cărți. Fii încăpățânat, refuză să te schimbi, fă tot ce ai făcut întotdeauna, indiferent de ceea ce se întâmplă în jurul tău, chiar dacă nu mai funcționează la fel de bine ca înainte. Acest lucru nu este adevărat numai pentru speciile care evoluează. Este adevărat la toate nivelurile. Dacă te adaptezi la schimbare atunci când ea apare, vei avea succes. Unul din cunoscuții mei a rămas neschimbat pentru foarte mult timp. încă de când era la școală. Atunci a observat că un anumit tip de comportament îi aducea ceea ce dorea. Funcționa bine, așa că a continuat să-I utilizeze. Era un băiat tăcut și era genul de școală în care, oricum, faptele contau cel mai mult. Faptul că vorbea puțin, în afară de câteva remarci rare, inteligente, bine alese și sarcastice, l-a propulsat printre favoriți. A devenit popular și respectat. Este posibil să te întrebi cum a ajuns respectat pentru că era liniștit și sarcastic. Răspunsul este că nu știu. Dar nici nu contează, în acest punct. Tot ce știu – și știa și el atunci – este că a funcționat pentru el în vremea aceea. Problema este că acum, la mulți ani de la terminarea școlii, el face același lucru. Dar nu mai funcționează. Acum este adult, iar oamenii îl consideră doar necivilizat, insensibil și puțin... înțelegi ce vreau să spun? Sensul acestei digresiuni este acesta: doar pentru că un lucru a avut succes în trecut, nu înseamnă neapărat că va avea succes mereu. Așa că, în cazul în care comportamentul pe care îl adopți nu mai funcționează, trebuie să-l schimbi. Important este să observi când încetează să funcționeze. Mulți nu-și dau seama că lucrurile pe care le fac în anumite situații nu mai dau rezultate. Din când în când pe parcursul cărții îți vom propune un „Exercițiu”. Este important să nu te grăbești și să faci ce-ți cerem de câte ori întâlnești un „Exercițiu”, pentru că te ajută să gândești diferit. Iar asta înseamnă că devii mai adaptabil. Iată-l pe primul. EXERCIȚIU Alege ceva ce-ți dorești, ceva ce încerci să obții de mai mult timp, dar nu reușești. Poate fi un job, un partener, o mărire de salariu, o talie mai subțire, orice vrei tu. Fă o listă cu ceea ce ai făcut până acum pentru a obține acel lucru. Analizează lista pe care ai scris-o. Taie orice ai încercat de mai mult de trei ori și nu a funcționat. (Chiar dacă funcționa în trecut.) Odată ce le-ai tăiat, nu înainte, treci la „pasul următor”. Ce altceva mai poți face și nu ai încercat încă?Adaugă la listă. Să ne întoarcem la evoluție. Privește-ți picioarele. Cum ai învățat să stai în poziție bipedă? Cum crezi că s-au micșorat degetele tale de la picioare, transformându-se în falangele aflate în continuarea tălpilor și permițându-ți să stai drept în loc să te agăți de crengile copacilor în timp ce te legeni printre ei? Primată evoluată ce ești. Cum ți-a reușit asta? Și, întorcându-ne în trecut cu milioane de ani, cum a reușit mărețul tău strămoș, amiba, să se schimbe și să evolueze? În timp ce te gândești la toate acestea, îți voi explica și în alt fel ce vreau să spun. Mă voi referi la povești de succes. Ce face ca unii oameni, și unele specii, să aibă succes, în timp ce altele nu au? Ce au în comun Madonna, George Michael, Kylie Minogue, Elton John și Tom Jones? Toți sunt vedete pop, da. Dar nu la asta mă refer. Toți sunt vedete pop de succes. Mai mult decât atât, sunt idoli. Și, mai mult decât atât, au succes de ani de zile. Mulți ani. A rămas vreunul din ei neschimbat? Dacă ar trebui să caracterizezi oricare dintre stilurile lor, ce ai spune? Că nu le poți descrie. Pentru că depinde despre ce perioadă vorbim, nu? Fiecare stil a avut succes pentru că s-a schimbat și s-a adaptat. Care este diferența dintre cuvintele „univers” (univers), „space” (spațiu), „heavens” (ceruri), „galaxy” (galaxie) și „sky” (boltă cerească)? Nu înseamnă în linii mari același lucru, în limba engleză? Dar oare sunt englezești? Nu, sunt grecești, latinești; nemțești și scandinave. Iată de ce limba engleză a avut succes în toată lumea. Pentru că nu s-a opus schimbării (în acest caz, influenței cuvintelor străine). Ba din contră, engleza le-a acceptat și adoptat ca și când ar fi fost ale ei. Cum a reușit engleza să se impună ca limbă internațională? Reacționând la schimbare prin schimbare. Sunt convins că, în parte, ai început să înțelegi. Dar nu ești pe deplin edificat. Schimbarea, atunci când este necesară, reprezintă un succes. Schimbarea doar de dragul schimbării, nu. Dacă ești adaptabil, ai succes. Oamenii și sistemele care au cunoscut cel mai mare succes s-au adaptat timpurilor, tendințelor, nevoilor și cererii. Și asta relativ rapid. Gândește-te când ai văzut ultima oară un magazin din apropiere dând faliment. Uneori este vorba de simplu ghinion. Totuși, de obicei, cauza este lipsa unui răspuns suficient de rapid la nevoile în continuă schimbare ale pieței. Iată ce i s-a întâmplat unuia din prietenii mei, Mark, care nu s-a adaptat suficient de repede la locul de muncă, atunci când lucrurile s-au schimbat în jurul său. Crede-mă, nici nu se compară cu Madonna. S-a schimbat mult de când a intrat în armată, e aproape de nerecunoscut. în prezent, are o mustață maro cât toate zilele. Poate asta înseamnă că s-a maturizat. înainte de a intra în armată, a dus o viață relaxată și lipsită de griji. Vara, chiar și la serviciu, purta un șort albastru de surf și șlapi galben-neon. La birou, stătea cu picioarele bronzate așezate pe birou, uitându-se la meciuri de crichet. Se ridica de pe scaun doar ca să meargă la bucătărie să se servească din sticlele de apă minerală puse gratuit la dispoziția personalului de către angajatori. Foarte generos din partea lor. Cei patru sute de angajați se serveau când doreau din interminabile provizii de sticle de apă îmbuteliată, livrate zilnic de doi oameni solizi de la departamentul de corespondență. Nu știu cât succes a avut firma aceea până la urmă, dar aș pune pariu că nu mai există. Mark bea o grămadă de apă. Și serile bea mult. Pentru el viața era o petrecere continuă. Făcea ce voia, când voia, cum voia, cu cine voia, acasă și la serviciu. Știa cum să obțină ce-ți dorește. La momentul respectiv. Au cunoscut cel mai mare succes s-au adaptat timpurilor, tendințelor, nevoilor și cererii. Și asta relativ rapid. Gândește-te când ai văzut ultima oară un magazin din apropiere dând faliment. Uneori este vorba de simplu ghinion. Totuși, de obicei, cauza este lipsa unui răspuns suficient de rapid la nevoile în continuă schimbare ale pieței. Iată ce i s-a întâmplat unuia din prietenii mei, Mark, care nu s-a adaptat suficient de repede la locul de muncă, atunci când lucrurile s-au schimbat în jurul său. Crede-mă, nici nu se compară cu Madonna. S-a schimbat mult de când a intrat în armată, e aproape de nerecunoscut. În prezent, are o mustață maro cât toate zilele. Poate asta înseamnă că s-a maturizat. Înainte de a intra în armată, a dus o viață relaxată și lipsită de griji. Vara, chiar și la serviciu, purta un șort albastru de surf și șlapi galben-neon. La birou, stătea cu picioarele bronzate așezate pe birou, uitându-se la meciuri de crichet. Se ridica de pe scaun doar ca să meargă la bucătărie să se servească din sticlele de apă minerală puse gratuit la dispoziția personalului de către angajatori. Foarte generos din partea lor. Cei patru sute de angajați se serveau când doreau din interminabile provizii de sticle de apă îmbuteliată, livrate zilnic de doi oameni solizi de la departamentul de corespondență. Nu știu cât succes a avut firma aceea până la urmă, dar aș pune pariu că nu mai există. Mark bea o grămadă de apă. Și serile bea mult. Pentru el viața era o petrecere continuă. Făcea ce voia, când voia, cum voia, cu cine voia, acasă și la serviciu. Știa cum să obțină ce-și dorește. La momentul respectiv. Au venit și au trecut recesiuni, dar într-o zi a venit altă criză economică. Rezerva nesfârșită de apă minerală îmbuteliată a secat. Televizoarele au dispărut din sediu. Lui Mark și colegilor săi nu li se mai permitea nici să asculte radioul. Întâlnirile la micul dejun au continuat, dar fără mic dejun. „Vinerea pentru bere” a devenit dintr-odată „Vinerea în care vei fi concediat dacă nu treci neobservat și nu-ți faci treaba”. „Azi lucrez acasă” a devenit „Nu-mi pasă dacă ești mahmur, treci la muncă acum”. „Am plecat să iau prânzul cu un client, ne vedem mâine” a devenit „Să fii înapoi până la ora două. Și dacă ți-e foame, ia-ți un sandvici de la supermarket în drumul înapoi spre birou”. Atmosfera prietenoasă dintre directori și personal s-a schimbat și ea. Gata cu poreclele pentru cei din conducere, inspirate de desenele animate Tellytubby, gen Dipsy, Flopsy, La-la, Smythie sau Donny (Și vorbesc serios. Chiar așa stătuseră lucrurile înainte, după spusele lui Mark.) Pentru directorii cu vechime mai mare, titulatura de „Unchi” a fost înlocuită cu mai convenționalul „Domnule”. Canapelele din piele, mari și confortabile – însemne de onoare ale șefilor cu propriile birouri, ce doreau să se bucure de propria superioritate – au fost înlocuite cu critici regulate cu privire la profituri, pierderi și performanță. Nu mai existau raportări trimestriale ale obiectivelor atinse. Acestea au fost înlocuite cu întrebări de genul: „Câți bani ai făcut pentru firmă astăzi?” Masca de jovialitate a fost dată la o parte, lăsând la vedere o față întunecată. Discuțiile despre performanțe nu mai aveau loc în sălile de ședințe, ci pe coridoare. Și dacă el sau ea avea impresia că nu îi acorzi toată atenția, el sau ea te punea imediat la punct cu remarca: „Te plictisesc, tinere?” Și cu cât existau mai mulți spectatori, cu atât mai bine. Pag. 21 – 27 |