Dacă trebuie să vă reprezentați compania la diferite evenimente sociale, să mergeți la întâlniri cu clienții sau cu persoanele publice ori să participați la reuniuni ample sau mese de afaceri, trebuie să arătați, să comunicați și să vă comportați impecabil. Însă dacă manifestați ignoranță sau aveți o conduită nepotrivită, vă veți periclita șansele de reușită. Cartea de față include nenumărate sfaturi realiste și tehnici testate, cu ajutorul cărora veți obține beneficii multiple. Veți afla:
cum să vorbiți persuasiv față în față și să comunicați clar prin telefon și e-mail
cum să vă îmbrăcați adecvat
cum să organizați și să mediați întâlniri de afaceri eficiente
cum să vă înțelegeți cu oamenii dificili și să rezolvați reclamațiile
cum să vă șlefuiți deprinderile necesare pentru conferințe, târguri și alte evenimente
cum să vă comportați la masă
cum să evitați tabuurile sociale
cum să respectați obiceiurile oamenilor de afaceri străini
cum să vă adresați persoanelor importante
cum să depășiți situațiile neprevăzute și… multe altele.
Lynne Brennan conduce o companie de succes, numită Business Etiquette International, cu sediul în Surrey, Marea Britanie. Instituția oferă programe de dezvoltare personală și de instruire în eticheta pentru afaceri. Profesia ei presupune consilierea directorilor executivi pe această temă, iar printre clienți se numără McDonald’s. Vreme de peste zece ani, Lynne Brennan a susținut seminare și sesiuni de consultanță, atât private, cât și de grup, ajutând mulți oameni să-și corecteze comportamentul și să-și maximizeze rezultatele profesionale. Lynne Brennan impresionează prin atitudinea, profesionalismul și abilitatea cu totul remarcabilă de a interacționa cu oamenii de afaceri de la orice nivel, atât din Marea Britanie, cât și din alte țări. |