M. Csikszentmihalyi descrie modul în care liderii din domeniul afacerilor, managerii și chiar lucrătorii înșiși își pot găsi „fluxul“, contribuind nu doar la crearea propriei lor fericiri, ci chiar la apariția unei societăți drepte și în continuă evoluție. El identifică factorii cruciali pentru funcționarea unei afaceri bune: încrederea, angajarea în formarea unui mediu propice pentru dezvoltarea angajaților și devotamentul față de obținerea unui produs care să vină în ajutorul oamenilor. Această carte ar trebui citită de către toți cei care prețuiesc contribuțiile individuale pozitive în lumea atât de schimbătoare a afacerilor.
Pentru realizarea ei, autorul a intervievat mai multe zeci de CEO exemplari din punctul de vedere al implicării lor într-o astfel de misiune, a căror înțelepciune s-ar putea rezuma prin următoarea frază: „Liderii ar trebui să ofere angajaților posibilitatea de a munci cu bucurie, spre mulțumirea sufletului lor, ținând cont totodată și de nevoile societății.“
Caracteristici:
Numărul de pagini
Numărul de pagini
312
Formatul în cm. (l x L)
Formatul în cm. (l x L)
13 x 20
I.S.B.N.
I.S.B.N.
978-973-669-374-8
Traducerea
Traducerea
Alina-Gabriela Rudeanu
Titlul original
Titlul original
Good Business. Leadership, Flow and The Making of Meaning