Această carte are efectul unei forțe motrice pentru tot ceea ce înseamnă marketing, acoperind o gamă extinsă de subiecte – de la analiza situației curente a companiei până la implementarea unui nou plan de afaceri și de la controlul managerial până la interfața dintre vânzări, finanțe, producție și service.
Lucrarea se bazează pe experiența a sute de companii – unele mari, altele mici – din lumea întreagă. Este indispensabilă pentru manageri și întreprinzători, dar și pentru acei angajați care doresc să se situeze în viitor pe poziții manageriale. În plus, este esențială și pentru studenții care se pregătesc să pătrundă în universul afacerilor. Și este binevenită pentru cei implicați în vânzări și în alte activități conexe.
Christine Harvey e considerată un fel de guru al afacerilor, iar Bill Sykes este recunoscut drept un expert în dezvoltare organizațională. Împreună, cei doi autori ne dezvăluie câteva secrete de business:
• Lucrurile fundamentale pe care trebuie să le știi despre vânzări • Modul perfect de a motiva • Tehnicile de bază pentru a facilita procesul de vânzare-cumpărare • Cele mai bune căi de a dărâma bariera obiecțiilor • 6 moduri de a nu mai pierde inutil contracte • Analiza situației curente și crearea zonelor de dezvoltare • Succese și eșecuri pe piețele internaționale • Consolidarea planurilor de viitor
Putem spune că este o carte de afaceri extrem de pragmatică. Incluzând o serie de tehnici testate, această lucrare vă ajută în dezvoltarea eficienței personale și de afaceri. Și este o lectură obligatorie mai ales pentru cei interesați de extinderea afacerii. |