Businessul, instrument pentru schimbare sociala
Această carte reprezintă rezultatul a două decenii de cercetare și dialog împreună cu Sanctitatea Sa Dalai Lama și alți lideri din sfera afacerilor, guvernelor, științei și educației. Sander Tideman prezintă un cadru de referință practic pentru a dezvolta un nou gen de leadership: leadershipul social în business, care să fie capabil să facă față nevoilor economice și de mediu într-o lume aflată într-o continuă spirală a creșterii. |

Stocurile se epuizează rapid, rezervă acest produs și hai la
librăria Adevăr Divin din Brașov, Str. Zizinului, nr. 48, pentru a-l prelua personal.
(Unele produse pot avea discount suplimentar în librărie.)
Vei fi contactat(ă) telefonic de un reprezentant divin.ro pentru confirmarea disponibilității, în intervalul Luni-Vineri orele 9:00 - 17:00, deci te rugăm să introduci un număr de telefon corect și actual.
Detalii:
Există în prezent un număr de cărţi care explorează nevoia de a integra practica etică şi sustenabilă în business şi un număr încă mai mare de cărţi care îi ajută pe oameni să atingă un nivel mai înalt de împlinire în viaţa lor. Această carte îşi propune să fie diferită: ea spune povestea unui avocat şi bancher, care a fost educat în spiritul conceptelor comune ale succesului economic şi personal (eu!) şi care a fost format de alegerile făcute în viaţă, pe parcursul carierei sale. Acestei poveşti i se adaugă povestea mai detaliată a ceea ce se întâmplă în economia şi în businessul global. Această poveste este presărată cu detalii din timpul mai multor întâlniri cu unul dintre cei mai respectaţi lideri ai lumii, Sanctitatea Sa Dalai Lama. Pe parcursul dialogurilor dintre Dalai Lama şi mai mulţi lideri de opinie remarcabili din sfera businessului şi din întreaga societate, au fost ridicate o serie de întrebări importante, fiecare oglindind o anumită perioadă de timp atât în propria mea carieră, cât şi în desfăşurarea unor evenimente globale ample. |
Cuprins:
Cuvânt înainte de Sanctitatea Sa Dalai Lama ... 11 PARTEA I. Compasiune sau competiţie CAPITOLUL 1 Buddha şi bancherul ... 43 CAPITOLUL 2 Primul dialog: „Compasiune sau competiţie'' (Amsterdam, 1999) ... 81 PARTEA A II-A. Crearea unei economii care funcţionează pentru toată lumea CAPITOLUL 3 Drumul spre scop ... 139 CAPITOLUL 4 Al doilea dialog: „Cum să concepem o economie care să funcţioneze pentru toată lumea'' (Irvine, California, 2004) ... 177 Partea a III-a. Leadership pentru o lume sustenabilă CAPITOLUL 5 Scopul comun în business ... 217 CAPITOLUL 6 Al treilea dialog: „Leadership pentru o lume sustenabilă'' (Haga, 2009) ... 259 PARTEA A IV-A. Educaţia inimii CAPITOLUL 7 Trăirea scopului comun ... 297 CAPITOLUL 8 Al patrulea dialog: „Educaţia inimii'' (Rotterdam, 2014) ... 327 CAPITOLUL 9 Scopul comun: situaţia leadershipului în mediul de afaceri ... 363 CAPITOLUL 10 Şase întrebări utile pentru a dezvolta scopul comun ... 433 Bibliografie ... 488 FIGURI ȘI TABELE FIGURI TABELE |
Fragment:
Aceasta deoarece au ajuns să fie ataşate de bani şi au pierdut echilibrul dintre bani şi alte valori. De aceea, sfatul meu adresat liderilor din lumea businessului care fac parte din publicul de faţă este să se lucreze la o abordare echilibrată a banilor şi, de asemenea, să acorde o atenţie specială cultivării valorilor interne. |