Cartea este structurată pe cele trei etape de învățare: citești (înțelegând cele 10 greșeli cu ajutorul glosarului tehnic, precum și modul în care acestea pot fi corectate sau evitate, folosind cele 100 de soluții), vezi (prin exemplele practice de companii de succes versus firme care au intrat în incapacitate de plată din cauza greșelilor respective) și faci (prin studiile de caz propuse și rezolvate la finalul fiecărui capitol).
În cei peste 10 ani de experiență în managementul riscului de credit, autorul a întâlnit peste 1 000 de antreprenori din toate domeniile de activitate, a analizat declarațiile financiare pentru aproape 100 000 de companii care au intrat în insolvență și a susținut cursuri de finanțe corporative pentru aproximativ 1 000 de profesioniști din toate industriile. Experiența de 10 ani a autorului este sintetizată în cartea de față, a cărei misiune este clară: să transforme eșecul altora într-o curbă a învățării pentru fiecare cititor!
Probabil cea mai bună carte de afaceri pentru un român, din care se pot extrage răspunsuri pragmatice despre ce nu a mers bine și despre ce a excelat în activitatea companiilor din România. Într-un limbaj extrem de simplu, pe înțelesul tuturor, autorul oferă răspunsuri practice la întrebarea esențială „de ce eșuează companiile?”.
—Dr. Lucian Claudiu Anghel, Președinte Bursa de Valori București, CEO BCR Banca pentru Locuințe Scrisă din 10 ani de experiență, cartea aduce valoare oricărui antreprenor, experimentat sau la început de drum. Trebuie citită!
—Iulian Stanciu, CEO eMAG Prin substanța ştiintifică și prin argumentația practică, este o carte care nu ar trebui să lipsească din pregătirea oricărui student, antreprenor, executiv sau decident public.
—Prof. Univ. Dr. Ion Anghel, Academia de Studii Economice Datorită a două elemente esențiale (abordarea extrem de practică și experiența autorului), această carte are ingredientele necesare pentru a deveni un ghid al celor mai bune practici în afaceri.
—Eugen Anicescu, CEO Coface Romania
Având la bază o solidă documentare din mediul de afaceri din Romania și din regiune, cartea reprezintă un ghid remarcabil de bune practici pentru dezvoltarea unei afaceri.
—Prof. Univ. Dr. Dorel Mihai Paraschiv, Academia de Studii Economice Autorul a decis ca 10% din prețul cărții să fie donat pentru construirea primului spital de oncologie și radioterapie pediatrică din România, un proiect inițiat și dezvoltat de „Asociația Dăruiește Viață”. Astfel că, achiziționând cartea, dăruiești viață nu doar companiei tale, ci la propriu, unor copii extraordinari. |