Jonah Berger și-a petrecut ultimii zece ani ai carierei încercând să
descopere motivele pentru care anumite lucruri îi captivează pe oameni mai mult
decât altele. În Contagios, Berger dezvăluie secretul care
stă la baza comunicării orale și a transmiterii informației prin intermediul
mediului social. În această carte veți afla care sunt cele șase principii de
bază care fac ca tot felul de lucruri să devină captivante, pornind de la
produse de larg consum și inițiative politice, la zvonuri și filmulețe postate
pe YouTube.
În Contagios veți citi, de exemplu, cum a devenit
celebru un restaurant de lux prin intermediul unei banale fripturi cu brânză,
cum reclamele anti-drog se poate să fi crescut, de fapt, consumul de substanțe
interzise și cum a fost posibil ca un filmuleț despre unul dintre cele mai
plictisitoare produse, un blender, să aibă peste 200 de milioane de
vizualizări. Indiferent că sunteți managerul unei mari companii, că dețineți o
afacere mică, pe care doriți să o promovați, că sunteți pe punctul de a obține
o funcție politică sau că lucrați în domeniul sănătății și doriți să faceți o
schimbare, Contagios vă va explica modul în care produsele
și ideile voastre pot deveni captivante.
Jonah Berger este creativ, serios, îndrăzneț și glumeț deopotrivă. Dacă
analizezi cercetările sale, o acțiune comparabilă cu a admira o operă de artă
într-un muzeu, începi să privești viața dintr-o cu totul altă perspectivă. Nu
cred că există un exemplu mai bun despre cum fi folosite științele sociale
pentru a pune în valoare atât lucrurile banale cât și cele extraordinare din
viața de zi cu zi. — Dan Ariely, autorul cărții Irațional
în mod previzibil
Dacă dispui de un buget redus, dar vrei să ai impact pe piață, Contagios este
cartea de care ai nevoie. Vei învăța ce anume trebuie să faci ca vestea despre
produsul tău să se răspândească într-un ritm amețitor. — Chip
Heath, co-autorul cărților Made to Stick și Decisive
Viralitatea e forma supremă de native advertising. Cum să beneficiezi de
vorbele, gândurile și acțiunile celorlalți – iată misiunea îndeplinită a lui
Jonah Berger prin această carte. — Alina Stepan, Managing
Director Ipsos South-East Europe |