Adevăr Divin
Suntem la librărie! Comenzile plasate le expediem în cel mai scurt timp posibil. Vă mulțumim.
▷ Prosperitate și succes ▷ General

Vaca mov (Carte tipărită)

Transformă-ți afacerea prin idei remarcabile

Autor:
Autor: Seth Godin
Editura:
Ori ești o vacă mov, ori nu ești. Ori ești remarcabil, ori invizibil. Tu alegi!
Vaca mov. Transformă-ți afacerea prin idei remarcabile
× Rezervă „Vaca mov (Carte tipărită)

  Stocurile se epuizează rapid, rezervă acest produs și hai la librăria Adevăr Divin din Brașov, Str. Zizinului, nr. 48, pentru a-l prelua personal.
  (Unele produse pot avea discount suplimentar în librărie.)

  Vei fi contactat(ă) telefonic de un reprezentant divin.ro pentru confirmarea disponibilității, în intervalul Luni-Vineri orele 9:00 - 17:00, deci te rugăm să introduci un număr de telefon corect și actual.

×

Detalii:

Vaca Mov de Seth Godin este o carte al cărei titlu te duce mai degrabă cu gândul la un anumit brand de ciocolată decât la marketing. Cu toate acestea, cartea este un excelent instrument pentru jucătorii din domeniul marketingului și publicității, dar și pentru antreprenori sau product manageri, precum și pentru cei curioși de modul cum funcționează acest mecanism care îi convinge pe clienți să cumpere. După cum ne promite autorul, această carte este despre „cum, ce și de ce un produs devine remarcabil”.

Pornind de la premisa că există cinci P-uri în publicitate (produs, preț, promovare, plasament și publicitate) Seth Godin ne vorbește despre noul P, pe care îl numește Vaca Mov (Purple cow). Termenul se referă la capacitatea unui produs de a se face remarcabil. La baza „vacii mov” stă, potrivit lui Godin, ceea ce japonezii numesc „otaku” care se traduce prin mai mult decât un hobby, dar mai puțin decât o obsesie, mai exact, printr-o dorință copleșitoare de a testa ceva despre care ai citit o recenzie și despre care vei face și tu, la rândul tău, recomandări.

Marketingul remarcabil reprezintă arta de a crea lucruri demne de remarcat chiar pentru produsul sau serviciul tău; nu să aplici marketingul ca pe un adaos de ultim moment, ci să înțelegi că, dacă oferta ta nu este remarcabilă în sine, atunci este invizibilă.

Potrivit autorului, profesia de marketing s-a schimbat definitiv în ultima perioadă, cei 100 de ani de experiență în acest domeniu nemaifolosind la nimic în prezent. În condițiile în care recomandările prin viu grai nu mai merg, publicitatea nu mai funcționează și nici recomandările prin rețelele de socializare nu mai sunt atât de eficiente, părerea lui Godin este că marketerii ar trebui să renunțe la televiziune și mass-media, pe post de arme secrete, și ar trebui să înceapă pur și simplu să inoveze. Să vină cu idei remarcabile, acele „vaci mov”, care fac dintr-un produs obișnuit, unul senzațional, pe care toată lumea dorește să îl cumpere.

Stoc
Stoc Limitat
Preț
Preț 34.00 RON
Discount
Discount 22%
Preț final
Preț final 26.52 RON
I.S.B.N.
I.S.B.N. 978-606-913-381-1
×

Trebuie să fii autentificat pentru a scrie review-uri

Recomandări:

Nu sunt produse la această categorie

0725.931.146 | adevardivin@gmail.com

×

Coșul de cumpărături

Titlul
Preț RON
-%
Redus RON
 
Subtotal
Șterge
produs(e) în coș, preț total:

Sugestie: Rotiți telefonul pentru a vedea mai multe detalii

Golește coșul Continuă cumpărăturile Finalizează
×

Adăugat în coș

Titlul
Preț
Redus
Preț final

Sugestie: Rotiți telefonul pentru a vedea mai multe detalii

Continuă cumpărăturile Vezi coș