Koka Shastra

Autor(i):
Autor(i):
Editura:
Editura:
Ganesha

Un tratat medieval indian fundamental despre arta amorului

Aveți acum la dispoziție un valoros tratat erotic, mai puțin cunoscut, care completează învățăturile ezoterice referitoare la arta amorului ce sunt expuse în faimosul tratat Kama Sutra. Spre deosebire de Karna Shutra, care este un manual de erotologie ce aparține Indiei Antice, Koka Shastra se adresează societății indiene medievale.
Detalii:

Aveți acum la dispoziție un valoros tratat erotic, mai puțin cunoscut, care completează învățăturile ezoterice referitoare la arta amorului ce sunt expuse în faimosul tratat Kama Sutra. Spre deosebire de Karna Shutra, care este un manual de erotologie ce aparține Indiei Antice, Koka Shastra se adresează societății indiene medievale. În Epoca Medievală, India devenise mai conservatoare față de cum fusese anterior, în Antichitate; libertatea lăuntrică a femeilor scăzuse considerabil, iar amorul premarital și extraconjugal ajunsese să fie dezavuat. Ca urmare a acestei situații de fapt, sa simțit nevoia elaborării unui alt manual referitor la știința amorului, care să fie cât mai potrivit pentru climatul cultural medieval. In felul acesta a apărut tratatul erotic Koka Shastra, ce este cu totul diferit de textul antic care era cunoscut sub numele de Kama Sutra. Dincolo de aceste aspecte, cele două tratate se completează de minune reciproc, astfel că ceea ce lipsește în primul este conținut în cel de-al doilea.

Cuprins:

INTRODUCERE 11
Koka Shastra si Kama Sutra 12
Structura cărții Koka Shsastra 18
Erosul în Orient 20
Posturile amoroase (bandha) 24
Controlul ejaculării 26
INVOCAȚIE 31
CUVÂNTUL AUTORULUI 35

TIPOLOGIILE CONSTITUȚIONALE ȘI PERIOADELE CARE LE CORESPUND (după sistemul lui Nandikeskvara și al lui Gonikaputra) 39

Femeia-lotus (padmini) 41
Femeia-artă (citrini) 43
Femeia-scoică (sankini) 44
Femeia-elefant (hastini) 45

CALENDARUL LUNAR (chandrakala) 49

În prima zi 53
În cea de-a doua zi 54
În cea de-a treia zi 54
În cea de-a patra zi 54
În cea de-a cincea zi 55
În cea de-a șasea zi 55
În cea de-a șaptea zi 55
În cea de-a opta zi 56
În cea de-a noua zi 56
În cea de-a zecea zi 57
În cea de-a unsprezecea zi 57
În cea de-a douăsprezecea zi 57
În ziua Zeului Iubirii (a treisprezecea, altfel spus, cu două zile înainte de Luna Plină) 58
În ziua care este simetric opusă zilei Zeului Iubirii 58
În ziua de Lună Nouă 59

DESPRE TIPOLOGIILE FIZICE ÎN RAPORT CU CARACTERISTICILE ORGANELOR SEXUALE (clasificarea lui Vatsyayana) 61

DORINȚA AMOROASA Șl ÎMPLINIREA EI ÎN CAZUL FEMEII 65

TIPOLOGIILE FIZICE FEMININE 71
Femeia din tipologia căprioară (mrigi) 72
Femeia din tipologia iapă (vadava) 73
Femeia din tipologia elefantă (hastini) 74

TIPOLOGIILE FIZICE MASCULINE 77
Bărbatul din tipologia iepure (shasha) 78
Bărbatul din tipologia taur (vrisha) 79
Bărbatul din tipologia armăsar (ashva) 80

CARACTERIZAREA FEMEILOR DUPÃ VÂRSTÃ, TEMPERAMENT ȘI PREDISPOZIȚII 83
Despre vârstă 84
Despre temperamente 86
Despre predispoziții (sattva-s) 90
Femeia de tip „zeiță” (devasattva) 92
Femeia de tip „uman” (narasattva) 92
Femeia de tip „spiritul-șarpelui” (nagasattva) 92
Femeia de tip „spiritul-naturii” (yaksasattva) 92
Tipul „înger” (gandharvasattva) 93
Tipul „demoniac” (picasattva) 93
Femeia de tipul „corb” (kakasattva) 93
Rezumat al tipologiilorf eminine 95
Despre condițiile care favorizează dorința unei femei de a-și face relații extraconjugale (strinasahetu) 97
Despre respingerea bărbaților (de către Jemei) și cauzele acesteia (vairagyahetu) 99
Despre dorință 100
Cele mai bune momente pentru a face dragoste 102
Despre orgasm și suspendarea ejaculării 104
Despre formele dragostei (priti) 107

PREFERINȚELE FEMEILOR DIN DIFERITE ZONE (desasatmyam) 111

DESPRE ÎMBRÃȚIȘÃRI (alingana) 121

DESPRE TIPURILE DE SÃRUT (cusana) 127

DESPRE SEMNELE DRAGOSTEI (nakhacchedya) 133
Despre semnele lăsate de mușcăturile jucăușe amoroase (dasanacchedya) 138

DESPRE JOCUL EROTIC Șl POSTURILE AMOROASE (bandhas) 141
Pregătirea 143
Descrierea yoni-ului 147
Desfașurarea jocului amoros propriu-zis 151
Modalități de a face dragoste 153
Poliamorul (samghataka) 167
Semnele împlinirii erotice în cazul femeilor 171
Posturile inversate (purusayita) 172

DESPRE LOVITURILE JUCÃUȘE ALE DRAGOSTEI ȘI DESPRE SUNETELE AMOROASE (prahnana și sitkrta) 175
Loviturile jucăușe amoroase (prahanana) 176
Sunetele amoroase (sitkrta) 178
Folosirea în mod jucăuș a loviturilor incitante și a sunetelor amoroase 180
Amorul oral 185

PEȚIREA UNEI MIRESE (kanyavisrambhanam) 187
Alegerea miresei 189
Despre noaptea nunții 192
Arta cuceririi unei femei 196

DESPRE SOȚII (Bharyadikarikam) 199
Îndatoririle soției 201
Absența soțului 208
Despre poligamie 211

RELAȚIILE CU ALTE FEMEI (Paradarikam) 213
Femeile „interzise” 216
Alte situații în care poate fi necesară o relație cu o femeie străină 219
Îndrăgostirea 222

CAUZELE PENTRU CARE FEMEIA POATE AVEA O ATITUDINE REZERVATA, PRECUM Șl MODALITÃȚILE DE ELIMINARE ALE ACESTORA 225
Contracararea acestor motive 227
Despre calitățile amanților de succes 229
Despre femeile care îi atrag pe bărbați în relații intime superficiale 231
Alte observații 233
Despre intermediari 235
Limbajul atracției erotice 238
Despre arta de a cuceri inima, unei femei — etapele finale 241
Testarea intențiilor femeii (bhavapariksa) 244
Despre mijlocitoare (dutikarma) 247
Diferite tipuri de mijlocitoare 251

GLOSAR DE TERMENI 257

Fragment:

Femeia din tipologia iapă (vadava)

Își ține capul pe jumătate înclinat. Are un păr viguros și suplu, care se unduiește ușor, ca o frunză, de lotus; are urechile, gâtul și fața alungite; dinții sunt proeminenți, buzele cu contururi alungite, sânii fermi și plini, brațele pline și frumoase, trupul suplu și mâinile fine ca florile de lotus. Pieptul ei este larg; are o vorbire plăcută, sacadată, și este neobosită în ceea ce privește dorința amoroasă. Ombilicul îi este adâncit și rotund; șoldurile și coapsele îi sunt fine, armonioase și frumoase, fesele îi sunt puternice, cu o talie suplă; mersul ei este leneș și legănat; picioarele sunt rozalii, bine proporționate; inima ei este nestatornică. Adoră somnul și mâncatul și este o fire iubitoare. În cazul acestei tipologii, nectarul-dragostel, care curge din abundență în timpul actului amoros, de la început până la sfârșit, are o aromă plăcută, de susan și o culoare gălbuie. Ea este dornică în orice moment să facă dragoste și are un yoni adânc de nouă lățimi de deget.

Bărbatul din tipologia taur (vrisha)

Are un cap puternic și drept, cu o față. mare și sprâncene proeminente, un gât puternic, urechi cărnoase și un trup îndesat precum al unei broaște țestoase; este corpolent, cu subsuori adânci, brațe lungi, mâini și buze roșii. Ochii lui sunt precum frunzele de lotus, cu colțurile roșii, gene lungi și privirea pătrunzătoare. Este vioi, cu un mers liber și legănat, cu o voce dulce, este puternic, generos, înclinat să doarmă mult, cu mintea deschisă, înalt. Este pasional când face dragoste, capabil să atingă orgasmul de mai multe ori, cu temperament flegmatic. Se păstrează în formă odată, cu înaintarea în vârstă, are o ușoară înclinație spre corpolență; este fericit cu orice fel de femeie și lungimea lingamului său este cam de nouă lățimi de deget.

În cadrul jocurilor amoroase ce
se bazează pe dragoste reciprocă,
pe transfigurare, pe consacrare a
roadelor lui Dumnezeu Tatăl, pe
empatie profundă și pe continență
sexuală amoroasă perfectă, ceea ce
contează înainte de toate nu este doar
plăcerea pe care i-o oferim celuilalt,
ci mai ales starea de iubire intensă
și profundă ce este manifestată fără
măsură. Toate acestea îi generează
ființei iubite stări copleșitoare, sublime
de fericire paradiziacă, ceea ce o face
să basculeze și să se mențină ore
în șir în starea de extaz
dumnezeiesc (Samadhi).

Voi descrie, în detaliu câteva cauze care determină femeia să nu accepte angrenarea într-o relație amoroasă extraconjugală: dragostea pentru soțul ei; dragostea pentru copiii ei; teama de consecințe; uneori considerentele morale; prezența constantă a soțului ei; incapacitatea de a suporta vina; este îndrăgostită de altcineva; nu vrea să-și vadă soțul suferind din cauza ei; respectul excesiv pentru bărbatul care încearcă să o curteze, dacă acesta este un conducător, prieten sau un asociat al soțului; dacă este prea în vârstă sau cu un statut social inferior; dacă el este ușor de manipulat sau nu cunoaște timpul și locul potrivit; ideea că el poate face avansuri similare și altor femei, sau că nu îi cunoaște propriul sufiet; teama, în cazul în care bărbatul este o figură publică sau un mare crai; sau din cauza fricii ca. rudele ei vor afla și o vor repudia.
Acestea sunt motivele pentru care o femeie nu va da curs dragostei pentru un alt bărbat.

În procesul de curtare a unei femei este nevoie să-i testăm cu grijă intențiile, pentru a vede dacă răspunde pozitiv sau nu. Dacă răspunsul este negativ, atunci va trebui să fie impulsionată de către un intermediar. Dacă încă nu este hotărâtă, va ceda puțin câte-puțin. Dacă nu răspunde deschis avansurilor, însă rămâne adeseori singură, purtându-și toate bijuteriile, în locuri retrase, înseamnă că dorește să fie luată cu forța. Dacă acceptă o întâlnire romantică, înseamnă că este îndrăgostită și va face dragoste cu alesul ei. Dacă se retrage din fața avansurilor, fiindcă se teme pentru propria ei siguranță, atunci va putea fi convinsă printr-o delicatețe exemplară. Dacă este încăpățânată, dar totuși își trădează iubirea, va fi ușor de cucerit în cele din urmă. Dacă este invitată la o întâlnire amoroasă și dă un răspuns clar afirmativ, este deja cucerită, iar dacă ea face toate avansurile, înseamnă că era cucerită dinainte.
Am prezentat aici detaliat regulile care sunt valabile în cazul femeilor cu o personalitate bine conturată, dar care nu sunt foarte hotărâte sau animate de o voință mare. De asemenea am clarificat semnele prin care ne putem da seama când o femeie a fost cucerită.

Preț
Preț 40.00 RON
Discount
Discount 10 %
Preț final
Preț final 36.00 RON
Caracteristici:
Numărul de pagini
Numărul de pagini 336
Formatul în cm. (l x L)
Formatul în cm. (l x L) 15 x 21
Greutate
Greutate 0.38 kg.
Publicat online
2018-10-22
Afișat de
22550 ori
Apreciere
Recomandări:
Adevăr Divin ▷ Librăria
Adevăr Divin
×

Coșul de cumpărături

Titlul
Preț RON
-%
Redus RON
 
Subtotal
Șterge
produs(e) în coș, preț total:

Atenție: acest site este în teste și pot exista erori!

Sugestie: Rotiți telefonul pentru a vedea mai multe detalii

Continuă cumpărăturile Golește coșul Finalizează
×

Adăugat în coș

Titlul
Preț
Redus
Preț final
×

Recomandate

41.00 36.90 RON

Carduri CELE PATRU LEGĂMINTE

94.00 84.60 RON

Puterea (Secretul Cartea 2)

11.71 RON

Tarotul Lenormand

60.00 54.00 RON

Theta Healing

72.00 64.80 RON

Corpul nu uită niciodată

85.00 76.50 RON

Opere complete (Neville Goddard)

106.00 95.40 RON

Iubește realitatea exact așa cum este

58.00 52.20 RON

Vrăjitoarea verde

52.00 46.80 RON

Sucul de țelină (Medium medical)

259.00 233.10 RON

Curs de Miracole

158.00 142.20 RON

Vindecare prin detoxificare (Medium Medical)

43.00 38.70 RON

Efectul Umbrei

85.00 76.50 RON

Terapia Teta – Boli și afecțiuni

29.00 26.10 RON

Femei puternice

91.00 81.90 RON

Floarea vieții, volumul I

64.00 57.60 RON

Carduri de înțelepciune: Un set de 64 de carduri

31.00 27.90 RON

Zece mesaje pe care îngerii tăi doresc să le cunoști

57.00 51.30 RON

Vindecarea traumelor din trecut

39.00 35.10 RON

Am murit și m-am descoperit pe mine însămi

46.00 41.40 RON

Puterea este în interiorul tău

Atenție: acest site este în teste și pot exista erori!

Sugestie: Rotiți telefonul pentru a vedea mai multe detalii

Continuă cumpărăturile Preview Coș
© 2006 - 2023 www.Divin.ro
Executat în 32 milisecunde, Încărcat în milisecunde | 1,055 MB memory | UTC 10:38:58 23.03.2023 (UTC)