Adevăr Divin
Suntem la librărie! Comenzile plasate le expediem în cel mai scurt timp posibil. Vă mulțumim.
▷ Dezvoltare personală ▷ General

Idei cu lipici

De ce unele idei supraviețuiesc, iar altele pier

Autor(i):
Autor(i): Chip Heath, Dan Heath
Editura:
De ce unele idei prosperă în timp ce altele pier? Și cum creștem șansele ideilor care merită? În această carte, frații Heath dezvăluie anatomia ideilor care persistă și explică care sunt modalitățile de a le face și mai persistente, printre care aplicarea „principiului scării umane”, folosirea „teoriei Velcro a memoriei” și crearea „lacunelor curiozității”.
Idei cu lipici: De ce unele idei supraviețuiesc, iar altele pier
× Rezervă „Idei cu lipici

  Stocurile se epuizează rapid, rezervă acest produs și hai la librăria Adevăr Divin din Brașov, Str. Zizinului, nr. 48, pentru a-l prelua personal.
  (Unele produse pot avea discount suplimentar în librărie.)

  Vei fi contactat(ă) telefonic de un reprezentant divin.ro pentru confirmarea disponibilității, în intervalul Luni-Vineri orele 9:00 - 17:00, deci te rugăm să introduci un număr de telefon corect și actual.

×

Detalii:

Care idei au lipici?

Fie că ești director general sau mamă cu normă întreagă, ai diverse idei pe care vrei să le comunici: un nou produs ce urmează să apară pe piață, o strategie pe care vrei să i-o vinzi șefului tău, valori pe care încerci să le insufli copiilor tăi. Dar este dificil – și chiar răutăcios – să schimbi felul în care gândesc și se comportă oamenii.

În această carte, vei afla care sunt cele 6 calități fundamentale ale unei idei care o vor face să persiste:

▶ Simplitatea: Cum ajungi să prezinți esența unei idei fără s-o faci să sune stupid de simplu? Vezi cum introduc comandanții militari simplitatea în planurile de luptă – p. 37.

▶ Caracterul neașteptat: Cum captezi atenția oamenilor și cum o păstrezi? Vezi cum îi surprind directorii de la Nordstrom pe noii angajați cu adoptarea unor standarde înalte în serviciul cu clienții – p. 95

▶ Caracterul concret: Cum îi ajuți pe oameni să îți înțeleagă ideea și să și-o amintească mai târziu? Vezi cum a reușit un profesor de școală generală să-și lecuiască elevii de prejudecățile rasiale – p. 142

▶ Credibilitatea: Cum îi convingi pe oameni să creadă în ideea ta? Vezi ce fel de experiment au pus la cale antrenorii de la NBA pentru a face cât mai palpabil pericolul infestării cu HIV pentru jucători – p. 204.

▶ Emoțiile: Cum îi faci pe oameni să le pese de ideea ta? Vezi cum i-au convins autoritățile texane pe tinerii șoferi să nu mai arunce gunoiul pe jos – p. 244.

▶ Poveștile: Cum îi convingi pe oameni să se comporte în concordanță cu ideea ta? Vezi cum a ajuns campania publicitară a lui Jared pentru Subway să dea lovitura, în ciuda opoziției oamenilor de marketing de la Subway – p. 271

Stoc
Stoc Limitat
Preț
Preț 47.00 RON
Discount
Discount 22%
Preț final
Preț final 36.66 RON
I.S.B.N.
I.S.B.N. 978-606-913-397-2
×

Trebuie să fii autentificat pentru a scrie review-uri

Recomandări:

Nu sunt produse la această categorie

0725.931.146 | adevardivin@gmail.com

×

Coșul de cumpărături

Titlul
Preț RON
-%
Redus RON
 
Subtotal
Șterge
produs(e) în coș, preț total:

Sugestie: Rotiți telefonul pentru a vedea mai multe detalii

Golește coșul Continuă cumpărăturile Finalizează
×

Adăugat în coș

Titlul
Preț
Redus
Preț final

Sugestie: Rotiți telefonul pentru a vedea mai multe detalii

Continuă cumpărăturile Vezi coș