Gata cu scuzele nu este un slogan, ci o
alegere competitiva. Indiferent ca incerci sa iti pastrezi jobul sau sa iti
extinzi afacerile, sa stabilesti noi relatii sau sa comunici mai bine cu
principalii parteneri, ca incerci sa gasesti noi clienti sau sa il pastrezi pe
cel mai bun si mai profitabil dintre ei, vei descoperi in permanenta ca
responsabilitatea personala te diferentiaza de concurenti, oferindu-ti un
avantaj.
GATA CU SCUZELE: Cinci responsabilitati pentru dezvoltare personala si organizationala
Stocurile se epuizează rapid, rezervă acest produs și hai la
librăria Adevăr Divin din Brașov, Str. Zizinului, nr. 48, pentru a-l prelua personal.
(Unele produse pot avea discount suplimentar în librărie.)
Vei fi contactat(ă) telefonic de un reprezentant divin.ro pentru confirmarea disponibilității,
în intervalul Luni-Vineri orele 9:00 - 17:00,
deci te rugăm să introduci un număr de telefon corect și actual.
Responsabilitatea nu este o maniera de a
actiona, ci reprezinta un mod de gandire. Cei care au ajuns deja sa atinga
excelenta stiu ca responsabilitatea face diferenta dintre succes si esec.
Pornind de la o serie de interviuri ample pe care le-a luat unor lideri extrem
de responsabili – din diverse domenii de activitate – Sam Silverstein
identifica responsabilitati pe care le au in comun oamenii si organizatiile de
succes.
Gata cu scuzele nu este un slogan, ci o
alegere competitiva. Indiferent ca incerci sa iti pastrezi jobul sau sa iti
extinzi afacerile, sa stabilesti noi relatii sau sa comunici mai bine cu
principalii parteneri, ca incerci sa gasesti noi clienti sau sa il pastrezi pe
cel mai bun si mai profitabil dintre ei, vei descoperi in permanenta ca
responsabilitatea personala te diferentiaza de concurenti, oferindu-ti un
avantaj. Responsabilitatea nu este o consecinta. Daca vrei sa devii competitiv,
trebuie sa fii dispus sa schimbi asteptarile pe care le ai de la tine si de la
cei din jur.
„Implementarea principiilor
responsabilitatii ne ajuta sa ne diferentiem pe piata, sa ne pastram pentru mai
multa vreme angajatii exceptionali si sa ne imbunatatim interactiunea cu
clientii.“