BESTSELLERUL NUMARUL 1 NEW YORK TIMES
CUM V-ATI SIMTIT DUPA ULTIMA INTERACTIUNE PE CARE ATI AVUT-O CU O ALTA PERSOANA?
Poate
persoana respectiva - sotul sau sotia dmneavoastra, cel mai bun prieten
sau chiar un om necunoscut v-a umplut galeata facandu-va sa va simtiti
mai bine si insuflandu-va o atitudine pozitiva? Sau, dimpotriva, acea
persoana a luat cu cana din galeata dumneavoastra, lasandu-va prada unor
sentimente negative pe care nu le-ati mai incercat de mult timp?
Structurata pe baza unei idei metaforice simple, referitoare la o cana
si la o galeata si fundamentata pe concluziile a 50 de ani de cercetari
asidue, cartea ilustreaza modalitatea in care puteti mari ponderea
momentelor pozitive din viata si de la locul de munca, micsorand
totodata numarul momentelor negative.
Debordand de descoperiri incitante, de strategii extrem de eficiente si
istorisiri pasionante, aceasta carte va fi, cu siguranta, elementul de
forta care va deterimina schimbari profunde si de durata in viata
dumneavoastra, ea avand toate ”ingredientele” unei lucrari de referinta
in domneiu.
”Cat de
plina ti-e galeata? este pentru mine manualul emotiilor pozitive.
Intr-un mod simplu, direct si pragmatic, cartea descrie cheia de bolta a
unei vieti implinite profesional si personal: bucuria de a trai
reflectata intr-o atitudine pozitiva fata de sine si de ceilalti.
Titlul
cartii este destul de sugestiv� Cat de plina ti-e galeata? Cu siguranta
ca am resimtit cu totii la un moment dat efectele confruntarilor
personale sau doar ale unor replici rautacioase din partea colegilor sau
prietenilor. Altadata, am simtit cum ne cresc aripi atunci cand cineva
ne-a laudat, ne-a incurajat, sau pur si simplu ne-a vorbit frumos�
Intotdeauna insa galeata personala s-a umplut sau dimpotriva s-a golit
ca urmare a acestor experiente pozitive sau negative.
Pentru mine, ca manager al Gallup Romania mesajul acestei carti este
foarte clar: crearea unui loc de munca creativ, durabil, performant
depinde si de felul in care relationarea cu/si dintre angajati conduce
la cresterea sigurantei si a confortului emotional”.
Olga Deszo (Gallup Romania) |