In aceasta carte practica si usor
de citit, vei descoperi zece povesti care au darul sa te inspire si care
te vor ajuta sa le oferi celor care apeleaza la tine niste servicii de
calitate.
AI GRIJA DE CLIENTII TAI: 10 metode eficiente pentru fidelizarea clientilor
35.0028.00RON
(Stoc 0)
×
Anunță-mă când „AI GRIJA DE CLIENTII TAI” e disponibil(ă)
• Adresa de e-Mail la care dorești să primești notificarea
Excelenta in serviciile oferite clientilor poate face diferenta intre o
companie mediocra si una profitabila. In aceasta carte practica si usor
de citit, vei descoperi zece povesti care au darul sa te inspire si care
te vor ajuta sa le oferi celor care apeleaza la tine niste servicii de
calitate.
Indiferent ca detii o firma mica, ca esti managerul unui departament de
relatii cu clientii sau ca lucrezi pur si simplu in acest domeniu,
lucrarea de fata iti va arata cum sa fii mult mai performant si sa iti
transformi clientii in adevarati fani. De asemenea, nu vei mai avea
costuri atât de mari cu marketingul. Clientii nu numai ca vor reveni sa
cumpere de la tine, dar te vor recomanda si altora. In plus, mediul in
care lucrezi va fi unul extrem de placut si iti va aduce doar
satisfactii.
Speram ca povestile reale din aceasta lucrare sa te inspire cu adevarat
si sa te ajute sa te pozitionezi pe piata intr-o maniera cu adevarat
solida. Asadar, incepe sa dai chiar acum un impuls serviciilor pe care
le oferi clientilor, revolutionându-le!
Autor: Lauren Anderson
Lauren Anderson este consilier si mentor, dar si un
speaker foarte bine cotat. Compania ei ofera programe de training axate
pe dezvoltarea personala a celor din domeniul produselor de lux. Este
invitata frecvent la diverse emisiuni de televiziune si a scris
numeroase articole pentru publicatii de top.
Autor: Shawn Doyle
Shawn Doyle este speaker certificat, specializat in
procesul de invatare si dezvoltare, pasionat de potentialul uman si
adept al conceptului de perfectionare continua. In ultimii 22 de ani,
s-a dedicat dezvoltarii si implementarii programelor de pregatire pentru
formarea echipelor, comunicare, creativitate si leadership. Programele
de pregatire ale lui Shawn ajuta angajatii sa devina mai eficienti atat
pe plan profesional, cat si in viata de zi cu zi. Printre clientii lui
se numara numeroase companii din topul Fortune 500. Detine mai multe
premii si diplome de onoare si este autorul a zece carti inspirationale.
Caracteristici:
Numărul de pagini
Numărul de pagini
185
Formatul în cm. (l x L)
Formatul în cm. (l x L)
13 x 20
I.S.B.N.
I.S.B.N.
9789731621609
Traducerea
Traducerea
Shawn Doyle si Lauren Anderson
Titlul original
Titlul original
Jumpstart Your Customer Service 10 jolts to boost your customer service