SEO pas cu pas (CD MP 3)
Ghidul complet al începătorului pentru obtinerea de trafic pe Google
După ce veti asculta în întregime această carte audio, veti avea cunostintele necesare pentru atragerea de linkuri si obtinerea cantitătii maxime de distribuiri pe retelele de socializare pentru fiecare fragment de continut publicat. |
Stocurile se epuizează rapid, rezervă acest produs și hai la
librăria Adevăr Divin din Brașov, Str. Zizinului, nr. 48, pentru a-l prelua personal.
(Unele produse pot avea discount suplimentar în librărie.)
Vei fi contactat(ă) telefonic de un reprezentant divin.ro pentru confirmarea disponibilității, în intervalul Luni-Vineri orele 9:00 - 17:00, deci te rugăm să introduci un număr de telefon corect și actual.
Detalii:
SEO pas cu pasSEO pas cu pas. Ghidul complet al începătorului pentru obținerea de trafic pe Google (SEO Step-by-Step: The Complete Beginner’s Guide to Getting Traffic), de Caimin Jones, este un audiobook extrem de util pentru cei care doresc să cunoască modurile prin care își pot optimiza website-urile pentru o mai bună poziționare a acestora în căutările Google. ACT și Politon vă oferă această carte audio în lectura actorului Răzvan Hîncu. Pentru că în SEO se folosesc foarte mulți termeni în limba engleză, în acest audiobook au fost păstrate atât denumirile originale, cât și varianta acestora în limba română. Principala regulă pentru obținerea de trafic (fie de la motoarele de căutare, fie de la rețelele de socializare, fie de la marketingul de conținut) este aceea de a crea conținut care să le placă oamenilor – despre subiecte pe care le caută. Respectând această regulă, veți atrage utilizatori care vor petrece mai mult timp pe site, vor vizita mai multe pagini ale site-ului, se vor întoarce, vor distribui conținutul și îl vor aprecia pe diversele platforme de socializare. Citiți mai multe informații despre cartea audio ”SEO Pas cu pas”Cu ajutorul acestui audiobook veți afla modul în care funcționează motoarele de căutare. Cei trei pași principali folosiți de acestea pentru a decide care conținut trebuie promovat în vârful rezultatelor căutării sunt: Vizitarea site-ului pentru a crea o indexare a conținutului, pentru a înțelege despre ce este fiecare pagină, precum și care este tema generală a site-ului;Link-urile de pe alte site-uri și bloguri sunt considerate drept „voturi” ale calității conținutului;Consideră distribuirile de pe rețelele de socializare drept mai multe „garanții” ale conținutului.Audiobookul acesta se concentrează pe aceste trei zone. După ce veți asculta în întregime această carte audio, veți avea cunoștințele necesare pentru atragerea de linkuri și obținerea cantității maxime de distribuiri pe rețelele de socializare pentru fiecare fragment de conținut publicat. Pe scurt, veți fi experți în on-page SEO. Una dintre cele mai bune strategii de optimizare pentru motoarele de căutare începe cu alegerea cuvintelor-cheie. Cuvintele-cheie au două calități esențiale: număr semnificativ de căutări lunare (mult trafic de pe motoarele de căutare) și competiția scăzută (nu atât de multe rezultate existente ale căutării pentru termeni încât să fie dificil – sau imposibil – să se claseze sus pe baza termenului). Sunt câteva instrumente de căutare a cuvintelor-cheie, precum Google Keyword Planner, prin care puteți găsi cuvintele-cheie cele mai potrivite pentru paginile site-ului vostru. Pentru fiecare cuvânt cheie potențial, trebuie să cunoașteți trei lucruri: caută destui oameni sintagma pentru a genera un trafic valoros?; cât de ușor va fi să concurați cu paginile deja listate pentru acel cuvânt cheie?; este cuvânt-cheie „bănos”? Cuvântul-cheie coadă lungă este o sintagmă de trei sau mai multe cuvinte-cheie legată de cuvintele voastre cheie principale, dar cu mai puțin trafic asociat cu aceasta. Pentru multe website-uri consacrate, numărul combinat de vizite în urma cuvintelor-cheie coadă lungă reprezintă 70% din toate interogările din motoarele de căutare. Chiar și în cazul în care nu vă valorificați site-ul în bani, coada lungă poate furniza site-ului vostru mulți cititori țintiți, motivați – genul care vă distribuie linkurile și se înscriu pentru actualizările voastre pe email. Conform acestui audiobook ghid SEO, site-urile de succes produc constant conținut inteligibil, utilizabil și bun de distribuit. Majoritatea oamenilor se concentrează pe căutările de text atunci când optimizează site-uri, ignorând numărul mare de căutări de imagini efectuat în fiecare zi. Optimizarea imaginilor este un alt factor important în SEO. Majoritatea oamenilor se concentrează pe căutările de text, ignorând numărul mare de căutări de imagini efectuate în fiecare zi. Dacă site-ul vostru folosește multe imagini, luați în considerare adăugarea unui buton, spre exemplu „Pin it”, care le poate permite utilizatorilor de „Pinterest” să adauge cu ușurință imagini pe panourile lor. Conform unui sondaj făcut de Kissmetrics, postările cu imagini primesc pe Facebook cu 53% mai multe aprecieri, cu 104% mai multe comentarii și cu 84% mai multe accesări decât cele fără imagini. Densitatea cuvintelor-cheie reprezintă procentul de cuvinte din conținutul vostru ce formează o sintagmă care conține cuvinte cheie. Cei mai mulți experți în SEO sunt de acord că cea mai bună densitate a cuvintelor-cheie este undeva între 1 și 2 procente. În majoritatea cazurilor, simpla scriere într-un mod natural vă va oferi tipul de densitate a cuvintelor-cheie de care aveți nevoie. Linkul intern este orice link către o altă parte din același site. Pentru SEO este important de reținut că linkurile HTML clare contează cel mai mult. Cele din cadrul fișierelor Flash sau Javascript sau sub forma unor elemente precum meniurile verticale nu pot fi urmărite cu fiabilitate de către păianjenii motoarelor de căutare. Postarea de linkuri către alte site-uri cu reputație bună din nișa voastră este, de asemenea, o strategie bună. O hartă a site-ului este o listă completă cu toate paginile de pe website-ul vostru, care ajută motoarele de căutare să găsească și să indexeze ușor tot conținutul site-ului vostru. În SEO există trei etichete meta pentru paginile web: titlul, descrierea și cuvintele-cheie. Cele mai eficiente descrieri au în jur de 160 de caractere, sunt unice pentru pagină, transmit cu precizie despre ce este pagina și fac utilizatorul să vrea să apese pe link. De asemenea, majoritatea sistemelor de publicare a conținutului vă oferă opțiunea de a adăuga descriere paginilor voastre. SEO și marketingul pe rețelele de socializare se întrepătrund. Motoarele de căutare folosesc din ce în ce mai mult semnalele sociale pozitive ca factor major în clasare. Devenind membru activ al unei comunități, veți descoperi oportunități de a forma legături cu alți bloggeri, precum și o sursă nesfârșită de idei pentru postările de pe blog. Implicați-vă împărtășiți linkuri către alte resurse și includeți propriile linkuri doar din când în când. Dacă publicați o cantitate substanțială de conținut video, merită să stabiliți o hartă a site-ului specifică pentru video. În acest audiobook veți mai afla o multitudine de informații referitoare la arhivarea temporară a datelor, micșorarea fișierelor HTML, CSS și Javascript, încărcarea mai rapidă a imaginilor, folosirea unei gazde web rapide și de încredere, folosirea unei rețele de distribuire a conținutului. De asemenea, acest material vă va arăta și cum vă puteți reveni după o penalizare de la Google. Utilizarea Google Analytics vă poate face să vedeți cât de bine vă funcționează optimizarea pentru motoarele de căutare și care strategii SEO obțin cele mai bune rezultate. A. Stowe: „Îmi place foarte mult această carte pentru că am, în sfârșit, un ghid clar, concis, și totuși cuprinzător pentru optimizarea motoarelor de căutare (SEO). Acest ghid e întru totul actualizat, ceea ce este crucial, pentru că algoritmii de căutare se schimbă des. Recomand cu tărie această carte pentru începători.” Gerardo A. Dada, vânzător pe piață, specialist în tehnologie, theadaptivemarketer.com: „Dacă ești pregătit să înveți SEO sau vrei să-ți faci site-ul mai atractiv pentru Google și Bing, această carte oferă cunoștințe și resurse grozave. O recomand.” Caimin Jones este autorul bestsellerului WordPress Websites Step-by-Step The Complete Begginer’s Guide to Building a Website or Blog With WordPress (WordPress pas cu pas. Ghidul complet al începătorului pentru construirea cu WordPress a unui website sau a unui blog). Citiți mai multe informații despre actorul Răzvan HîncuRăzvan HîncuRăzvan Hîncu s-a născut pe 28 martie 1979. A absolvit în anul 2005 Facultatea de Arte a Universității „Hyperion”, la clasa profesorilor Eusebiu Ș;tefănescu și Rodica Mandache. Activitatea sa teatrală include roluri în piese puse în scenă pentru Teatrul Național București („Eduard al III-lea”, „Ivan Turbincă”, „Ziua perfectă”, etc.), Compania Civic Art („Doi într-o barcă”, „Simion și alți eroi”, „Aniversarea și Necunoscutul”), Teatrul 7 („Lovitura”, „Viața de Cimitir”). Printre aparițiile în seriale de televiziune se numără producții precum „La Urgență”(TVR1), „Trăsniți în NATO”(Prima TV) sau „La Bloc”(Pro TV). De asemenea, a fost distribuit în diverse filme de scurt și lung metraj, printre care: „Edgar’s Curse”, „Domnișoara Christina”, „Restul e tăcere”, „Mafalda de Savoia”, „Arca lui Noe”, „Duminica pierzi sau câștigi”. Este un actor prezent și în producțiile de spoturi publicitare pentru radio și TV. ACT și Politon vă oferă următoarele cărți audio narate de Răzvan Hîncu: „Cele cinci secrete pe care trebuie să le descoperi înainte să mori”, de dr. John Izzo;„Principiile succesului”, de Jack Canfield;„Lansarea”, de Jeff Walker;„Fii coios”, de Larry Winget;„Un mesaj pentru Garcia”, de Elbert Hubbard;„SEO Pas cu pas”, de Caimin Jones. |