Pe masura ce piata in ansamblul ei devine
din ce in ce mai constienta de ideea de responsabilitate sociala, firmele si
companiile, indiferent de marimea lor, descopera ca strategiile prin care
profitul este pus mai presus de oameni sunt depasite si nu fac decat sa le
traga inapoi.
Oamenii inaintea profitului: strategii testate pentru a fi diferit, a avea succes si o viata plina de sens
Stocurile se epuizează rapid, rezervă acest produs și hai la
librăria Adevăr Divin din Brașov, Str. Zizinului, nr. 48, pentru a-l prelua personal.
(Unele produse pot avea discount suplimentar în librărie.)
Vei fi contactat(ă) telefonic de un reprezentant divin.ro pentru confirmarea disponibilității,
în intervalul Luni-Vineri orele 9:00 - 17:00,
deci te rugăm să introduci un număr de telefon corect și actual.
Pe masura ce
piata in ansamblul ei devine din ce in ce mai constienta de ideea de
responsabilitate sociala, firmele si companiile, indiferent de marimea
lor, descopera ca strategiile prin care profitul este pus mai presus de
oameni sunt depasite si nu fac decat sa le traga inapoi.
A aparut
astfel o noua categorie de antreprenori, cei pentru care oamenii sunt
mai importanti decat profitul, creand in acest fel un adevarat plan de
marketing, cat se poate de sustenabil: angajatii multumiti muncesc mai
mult, cu un randament vizibil mai bun. Se straduiesc intr-o masura mai
mare sa isi faca clientii fericiti, care, la randul lor, vor cheltui mai
multi bani, vor fi mult mai loiali brandu-lui si vor recomanda
produsele sau serviciile familiei ori prietenilor.
Dale
Partridge, fondatorul companiei Sevenly, este dovada vie a faptului ca
modelele de business responsabile din punct de vedere social sunt nu
numai obligatoriu de adoptat, ci si surprinzator de profitabile.