| Seth Godin este autorul cărților Tribes, The Dip, Purple Cow, Permission
 Marketing și al altor bestselleruri cu succes internațional care au 
schimbat felul în care gândesc și acționează oamenii de afaceri. Este 
cel mai influent blogger din lume pe teme legate de afaceri și se 
situează constant printre primii 25 cei mai citiți bloggeri din orice 
categorie. De asemenea, este fondator și CEO al Squidoo (o companie de 
succes pe internet), precum și un conferențiar deosebit de apreciat. 
Locuiește în Westchester, New York. 
 Suntem convinși că vinul are un gust mai bun dacă-l bem dintr-un pahar scump.
 Ni se pare acceptabil ca un Porsche de 80 000 de dolari să-i fie net 
superior unui Volkswagen de 36 000 de dolari, care este practic același 
fel de mașină.
 Admitem fără rezerve că pantofii sport de 125 de dolari sunt mai comozi (și arată mai bine) decât varianta lor de 25 de dolari.
 Ce altceva este publicitatea, dacă nu efortul de a vinde ceva cu ajutorul unei povești frumoase?
 Într-o lume în care majoritatea oamenilor au un număr infinit de 
opțiuni, dar prea puțin timp pentru a le analiza pe toate, marketingul 
adevărat înseamnă să spui povestea diferită.
 Toți marketerii spun povești!
 Iar când o fac așa cum trebuie, îi credem. Ș;i dacă e să-l ascultăm pe 
Seth Godin, adevărații marketeri nu vorbesc despre date tehnice, nici 
măcar despre beneficii. Dimpotrivă, ei spun o poveste – una în care vrem
 să credem, indiferent dacă are sau nu legătură cu realitatea.
 Marketerii dau greș atunci când joacă murdar și sunt egoiști, după cum o
 dovedesc telemarketerii, companiile producătoare de țigarete și 
politicienii corupți. Ai grijă: dacă povestea ta nu este autentică, vei 
depăși limita dintre iluzie și fraudă! Vrei să te asiguri că nu ajungi 
la stâlpul infamiei în lumea afacerilor? Folosește cele trei întrebări 
de control oferite de Seth Godin:
 Care-i povestea ta?
 Cei care au nevoie de această poveste vor crede în ea?
 Este povestea ta adevărată?
 Savurează pe îndelete cea mai importantă și mai controversată carte a lui Godin despre arta marketingului!
 • Lucrare inclusă în Top 100 al celor mai vândute cărți pe Amazon.
 • Prezentată în Miami Herald, New York Times și Chicago Tribune.
 
 Seth GODIN
 Este autorul a 18 cărți, bestselleruri traduse în peste 35 de limbi și 
vândute pe toate continentele. Scrie despre revoluția postindustrială, 
propagarea ideilor, marketing, compromis, leadership și, mai ales, 
despre schimbare în mai toate domeniile vieții.
 Susține conferințe spectaculoase și este fondatorul Yoyodyne și Squidoo.
 Blogul lui este unul dintre cele mai populare din întreaga lume.
 A fost inclus în Direct Marketing Hall of Fame, fiind una dintre cele trei persoane care au primit această distincție în 2013.
 Recent, Godin a revoluționat din nou domeniul editorial, lansând o serie
 de patru cărți prin platforma online de finanțare Kickstarter. Campania
 lui de strângere de fonduri și-a atins scopul după numai trei ore, 
ajungând cel mai de succes proiect editorial de acest tip.
 
 Outliers
 Colecția celor mai avangardiste cărți scrise de:
 Gânditori de excepție
 Experți ce au depășit limitele știute ale succesului
 Inovatori în domenii revoluționate sau create de ei
 Ideile lor metamorfozează structuri și paradigme, schimbă complet 
fizionomia afacerilor și redefinesc ce e nou, original și îndrăzneț. 
Sunt primii care urcă pe scara evoluției și tot ei dezvăluie mecanismele
 secrete ale reușitei.
 Sfidează și tu rezonabilul și fii cu un pas înaintea tuturor!
 „Ia-i pe Leo Burnett, David Ogilvy, Bill Bernbach și Mark Twain. Combină-le
 creierele și rade-le tot părul de pe cap.
 Pe cine obții? Pe Seth Godin.“
 —Jay Levinson
 „În fiecare an, mii de autori publică lucrări de afaceri, însă numai 
câțiva devin vedete și intră în elita mondială. Încă și mai puțini 
dintre aceștia se pot lăuda că, după chipul și asemănarea lor, a fost 
creată o păpușă – unul singur, mai exact. Godin ne oferă o combinație 
inimitabilă de gândire contrafactuală și simț al umorului.“
 —BusinessWeek
 „Godin e cel mai bun exemplu pentru validitatea teoriilor sale: semizeu 
al internetului, autor de bestselleruri, orator solicitat, 
întreprinzător de succes, expert în marketing și blogger de top. Este 
prețuit în special pentru felul în care analizează fenomenul internaut, 
iar eseurile și opiniile sale sunt citate pe scară largă, atât online, 
cât și offline.“
 |