4020 produse pe stoc
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
A vinde e omenește Adevărul surprinzător despre cum să-i convingi pe ceilalți |  » Coperta | ...Capacitatea de a vinde nu este o adaptare nefirească la lumea
nemiloasă a comerțului. Face parte din ceea ce suntem. | Afișat de 21972 ori. |
Preț site: | 49.00 RON
* |
Momentan indisponibil(ă)!
În prezent nu cunoaștem dacă și când acest produs va fi în stocul nostru.
Puteți însă să faceți precomandă și astfel veți fi anunțat(ă) atunci când acesta devine disponibil.
Pentru aceasta trebuie să fiți autentificat(ă).
| |
Contact
|
Descriere
Vânzări? Bleah. Pentru cei deștepți, vânzările sunt un
demers care nu necesită prea multă materie cenușie - o sarcină destinată șmecherilor
mereu gata să-ți întindă mâna, care se lasă purtați prin viață de lustrul
pantofilor și zâmbetul mieros. Pentru alții vânzările sunt domeniul
personajelor periculoase care se ocupă de lucruri alunecoase - un tărâm în care
tertipurile și înșelăciunea au rolul principal, în vreme ce onestitatea și
corectitudinea privesc mute din culise. O altă categorie consideră că vânzările
sunt echivalentul funcționăresc al curățatului toaletelor - necesar, poate, dar
neplăcut și chiar puțin neigienic.
Aceasta este o carte despre vânzări. Dar nu seamănă cu nicio
carte despre vânzări pe care ați citit-o (sau ignorat-o) până acum. Asta
deoarece vânzările, în toate formele - fie că vorbim de Buick-uri sau de
prezentarea unor idei într-o ședință - s-au schimbat mai mult în ultimii zece
ani decât în întreg secolul trecut. Majoritatea lucrurilor pe care credem că le
înțelegem în legătură cu vânzările sunt construite pe o fundație de principii
care s-a năruit." ○ Daniel Pink
O carte excelentă... radicală, surprinzătoare prin mesaj,
dar fără de tăgadă de adevărată. ○ Harvard Business Review
Pink este unul dintre cei mai inteligenți gânditori care
problematizează interacțiunea dintre muncă, psihologie și societate. ○ Worth
Magazine
Pink a scris o versiune modernă a How to Win Friends and
Influence People. Toți liderii de afaceri sau măcar cei care doresc să-i
,,influențeze pe ceilalți ar trebui să-și cumpere această carte.
○ Training
and Development Magazine
O lectură încântătoare și profund informativă.
○ Phil
Johnson, Forbes.com
Abilitatea de a-i convinge pe ceilalți astfel încât să-i
determinăm să schimbe ceea ce dețin cu ceea ce avem noi de oferit este vitală
pentru supraviețuirea și fericirea noastră. Ne-a ajutat specia să evolueze,
ne-a mărit standardele legate de nivelul de trai și ne-a îmbogățit viața
cotidiană. Capacitatea de a vinde nu este o adaptare nefirească la lumea
nemiloasă a comerțului. Face parte din ceea ce suntem.
CaracteristiciNumărul de pagini: 302Formatul în cm. (l x L): 14,5I.S.B.N.: 978-606-8360-42-3Traducerea: Mihaela Sofronea A apărut în: 2013- |
Fii primul care își spune opinia! |
|
|
|
 | Fake Bani, profesori și active contrafăcute |
|
|
|
|
|
|
 | Începe cu de ce Cum ne inspiră marii lideri astfel încât să trecem la acțiune |
|
|
|
|
|
 | The Food Mood Connection Un ghid esențial al alimentelor uimitoare care luptă cu depresia, anxietatea, OCD, ADHD și multe altele |
|
|
|
|
|
|
Cele mai noi cărți ADEVĂR DIVIN
|
Noutăți pe site
|
Retipăriri
| |
|
 |
|
 |
|