4029 produse pe stoc
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
Secretul vânzărilor perene (carte tipărită) Arta de a crea produse memorabile |  » Coperta | Secretul vânzărilor perene. Arta de a crea produse memorabile este rețeta perfectă pentru a crea produse care se vor bucura de succes pe termen lung. Iar prin produse înțelegem deopotrivă cărți, filme, muzică sau afaceri. | Afișat de 470 ori. |
| Preț raft: | 39.00 RON | |
Reducere: | 20% | Preț site: | 31.20 RON
* | |
Contact
|
Descriere
Autorul însuși a mărturisit că a fost obsedat de această idee,
motiv pentru care s-a documentat asiduu în legătură cu acest subiect încercând
să identifice o mentalitate creativă comună sau un tipar comun al tuturor
produselor care se bucură de succes pe termen lung. Așa a luat naștere această
carte, care adună la un loc trăsăturile datorită cărora: Lady Gaga, Rick Rubin,
Iron Maiden, Bruce Springsteen, Shakespeare, Ernest Hemingway, Stephen King, Truman
Capote, Seinfeld, Războiul stelelor etc., exercită în continuare o fascinație
stranie asupra noastră.
Ryan Holiday este unul dintre
cei mai de succes scriitori ai generației sale, iar succesul său nu este deloc
întâmplător. El îți oferă întotdeauna idei și perspective noi asupra modului în
care ai putea rezolva diferite probleme care țin de carieră sau de starea ta de
bine în general. Dacă lucrezi în marketing, Ryan Holiday ar putea deveni idolul
tău, dacă ești doar în căutare de noi povești interesante, în cărțile lui vei
găsi destule.
Povestea lui de succes a
început la 19 ani, când, a renunțat la facultate pentru a deveni ucenicul lui
Robert Greene, autorul cărții Succes și putere: 48 de legi pentru a reuși în
viață. A continuat prin a consilia numeroși autori de bestselleruri și
muzicieni cu multiple discuri de platină. A deținut mulți ani funcția de
director de marketing la compania nord-americană producătoare de îmbrăcăminte
American Apparel, campaniile sale de aici fiind folosite ca studiu de caz de
către Twitter, YouTube și Google.
În prezent deține propria
agenție de creație, Brass Check, care a consiliat clienți importanți precum
Google, TASER sau Complex, dar și mulți autori de bestselleruri precum: Neil
Strauss, Tony Robbins, James Altucher sau Tim Ferriss. Este autorul a șase
cărți, dintre care le amintim pe: Growth Hacker Marketing: A Primer on the
Future of PR, Marketing, and Advertising (Growth Hacker în Marketing: Un
abecedar al viitorului relațiilor publice, marketingului și publicității),
Trust Me, Im Lying: Confessions of a Media Manipulator (Crede-mă, te mint:
Confesiunile unui manipulator media), The Obstacle Is the Way: The
Timeless Art of Turning Trials into Triumph (Obstacolul este calea: Arta
străveche de a transforma încercările în reușite), The Daily Stoic
(Ghidul cotidian al stoicului) sau Ego Is the Enemy (Inamicul este egoul).
În ceea ce privește cartea de
față, Secretul vânzărilor perene, dacă lucrezi în marketing probabil că o vei
citi pe nerăsuflate. Dacă ești în schimb unul dintre creatori (scrii, compui
muzică, pictezi, pui umărul la nașterea unor noi produse), probabil că
interesul tău va fi dublu, iar dacă nu te-ai hotărât încă cum vei da lovitura
în viață, dar ai planuri mărețe în această privință, această carte ar putea
reprezenta pentru tine o prețioasă sursă de inspirație. Din ea vei afla:
Cum
să realizezi ceva care să treacă proba timpului;
Cum
să perfecționezi, să poziționezi și să promovezi ideea respectivă într-o ofertă
atractivă care să treacă proba timpului;
Cum
să dezvolți canale de marketing care trec proba timpului;
Cum
să atragi un public și să construiești o platformă care trece proba timpului.
Cu alte cuvinte, această carte
este despre ce standarde trebuie să atingă produsele tale, cum să ajungi în
vârf cu ele făcând tot ce se poate face, și apoi, cum să te menții pe piață cât
mai mult timp în condițiile acestei adevărate invazii de noi și noi produse.
Ryan Holiday a depus o muncă de
cercetare asiduă pentru scrierea acestei cărți, sau, mai exact, pentru a
înțelege de ce anumite produse culturale sau de larg consum se bucură de succes
chiar și la foarte mult timp după ce au fost create. Ryan Holiday a intervievat
în acest sens persoane care au creat astfel de produse sau care sunt în contact
cu ele:
În căutarea răspunsurilor, am
vorbit cu tot felul de oameni, de la Craig Newmark, cunoscut pentru Craigslist,
și Rick Rubin, legendarul producător de muzică, până la Jane Friedman, a cărei
companie, Open Road, publică pentru moștenitorii unor autori mereu actuali ca
Thomas Wolfe, Isaac Asimov și H.G. Wells. Am intervievat agenți, persoane care
lucrează în marketing, publiciști, antreprenori, proprietari de afaceri și
cadre universitare despre cum se realizează lucruri care durează. Și am testat
o parte din descoperiri în cadrul companiei mele, reușind de multe ori să ajung
la rezultate surprinzătoare.
PARTEA
I: Procesul de creație
Marketingul de excepție nu
creează produse de excepție. Din păcate. Așadar, pentru a vinde pe termen lung
trebuie să creezi produse de excepție. La asta, adaugă un marketing excepțional
și poți fi sigur că vânzările nu se vor mai opri.
Întrebarea care se pune însă
este cum creezi produse de excepție?
Autorul îți pune la dispoziție
un întreg capitol despre opere excepționale și autorii lor, dar și despre modul
în care acestea au luat naștere. La Sagrada Família din Barcelona, Capela
Sixtină de la Vatican, seriale precum Mad Men sau Seinfeld, filmul Avatar al
lui James Cameron sau filmele Pixar, Toy Story (Povestea jucăriilor) și
Monsters, Inc. (Compania monștrilor), romanul Adio, arme al lui Ernest
Hemingway sau extraordinara carte a lui Mary Appelhof, Worms Eat My Garbage
(Viermii îmi mănâncă gunoiul) adresată celor interesați de domeniul
permaculturii, sunt doar câteva exemple de produse perene care le aduc
creatorilor lor venituri considerabile și la ani sau zeci de ani distanță de
momentul în care au fost concepute.
Vei înțelege astfel că procesul
de creație nu este în niciun caz ușor și că, în ciuda sacrificiilor și a
evoluției uneori sub așteptări, perseverența este întotdeauna răsplătită.
Iar ca mijloc de a verifica
dacă ai creat un produs valoros, Holiday îți pune la dispoziție un set de
întrebări la care ar trebui să răspunzi de fiecare dată după ce ai terminat
lucrul la ceva.
PARTEA
a- II-a: Poziționarea
Datoria ta ca autor nu este
numai aceea de a crea produse care să placă oamenilor din mai multe generații,
tu trebuie să te ocupi de tot procesul de la terminarea manuscrisului și până
la apariția cărții în librării. Cu alte cuvinte, trebuie să fii și manager și
creator, altfel, produsul tău, oricât de reușit ar fi, poate avea aceeași
soartă tristă pe care a avut-o romanul lui John Fante, Întreabă praful / Ask
the Dust, a cărui poveste o vei găsi aici.
Tot aici vei înțelege mai bine
rolul lui a rescrie și a revizui în procesul de creație, aflând totodată
povestea uneia dintre cele mai mari capodopere ale literaturii americane Să
ucizi o pasăre cântătoare de Harper Lee sau cum a ajuns cartea lui James
Altucher Alege-te pe tine însuți una dintre cele mai bune douăsprezece cărți
de afaceri din toate timpurile.
Sfatul autorului pentru a
obține un produs peren este să șlefuiești și să perfecționezi, să testezi și
iar să testezi. În cazul în care nu ai nici cea mai mică idee cum să faci asta,
inspiră-te de la compozitorul Max Martin și maniera lui originală de a-și testa
noile melodii.
Și în acest capitol vei primi
sfatul ca la final să faci un pas înapoi și să îți evaluezi produsul cu ochi
critic, pentru a decide dacă produsul tău este cu adevărat valoros or ba.
Metoda îți va fi furnizată tot de Ryan Holiday.
1) Potrivit lui, un produs bun
trebuie să poată fi rezumat:
Într-o
frază.
Într-un
paragraf.
Într-o
pagină.
Și să poată fi descris simplu
într-o schemă de genul:
Acesta este un _________ care
face ________. Îi ajută pe oameni să __________.
2) Un produs bun trebuie să
aibă un public țintă foarte bine definit.
3) Un produs bun trebuie să fie
bine poziționat, ambalat, prezentat.
4) Un produs bun trebuie să-ți
definească misiunea.
PARTEA
A III-A. Marketingul
Oamenilor
tind să le placă lucrurile care le plac altor oameni, observa Cass Sunstein în
fascinantul său studiu despre cum Războiul Stelelor a devenit o senzație. De
fiecare dată când se agită lumea, majoritatea vrem să știm despre ce este
vorba. Asta este reacția pe care
marketingul nostru urmărește să o creeze.
Scriitorul Ian McEwan spunea la
un moment dat referitor la acest dublu-rol al scriitorului, acela de creator și
de om de marketing:
Mă
simt ca un sărman angajat al sinelui meu anterior. Sinele meu anterior fiind
romancierul absorbit și fericit care mă trimite acum pe mine pe drumuri, ca pe
un fel de vânzător de perii sau de termopane, să vând cartea asta. El a avut
parte de toată distracția scriind-o. Eu sunt amărâtul care trebuie să se ducă
s-o vândă.
Așadar, odată ce ai terminat
procesul de creație al produsului, munca ta nu s-a terminat, pentru că trebuie
să investești în marketing la fel de multă creativitate și energie pe cât ai
investit și în crearea produsului.
De aceea, vei afla aici o
REGULĂ, pe care, spune autorul, NU AI VOIE SĂ O UIȚI. Dar și care sunt cele mai
eficiente metode de marketing, testate în timp. Tot aici vei afla care este
metoda de marketing care îți va aduce atât de mulți clienți încât se va face
coadă pentru produsul tău (fără nicio exagerare!) dar și că prețul înseamnă
marketing, că gratuitatea este un mijloc excelent de promovare sau că
publicitatea de una singură nu funcționează.
Vei învăța să creezi o relație
cu, să o menții și să folosești influencerii pentru a-ți vinde produsele, dar
și cum să creezi agitație (vâlvă, zgomot) în jurul produselor tale, astfel
încât acestea să ajungă să se bucure de un succes fulminant. Vei învăța de
asemenea ce anume face ca un produs să devină interesant pentru presă astfel
încât aceasta să scrie despre el și să îl promoveze, dar și arta deturnării
știrilor de la acest adevărat magician al marketingului care se numește Ryan
Holiday. Și, cel mai important, vei înțelege că un produs peren are nevoie de
un marketing peren.
PARTEA
A IV-A: Platforma
În acest ultim capitol extrem
de interesant Ryan Holiday explică de unde vine inspirația lui în materie de
practici de marketing. Este vorba despre teoria celor o mie de Fani Adevărați
a lui Kevin Kelly, fondatorul revistei Wired și în special de trupa Iron Maiden
care a cunoscut succesul prin cu totul alte căi decât cele folosite de trupele
din ziua de azi.
În acest capitol vei afla
așadar:
Ce este o platformă?
Cum să îți construiești un
public loial?
Cum să comunici cu fanii?
Cum să îți păstrezi fanii pe
parcursul unei cariere încununate de succes pe termen lung?
La ce e bună o listă de
emailuri și de ce e neapărat nevoie să o întocmești? Vei primi tot aici ca
bonus o serie de metode simple care să te ajute să îți creezi propria listă.
Ce înseamnă marketingul
amnezic și de ce e extrem de păgubos?
Strategiile folosite de Tim
Ferriss pentru a-și construi o rețea.
Care este cea mai importantă
relație pe care trebuie să o întreții pentru a-ți menține succesul.
Cum te ajută portofoliul când
vine vorba de marketing?
***
Așadar, odată ajuns la finalul
acestei cărți, sper ca standardul tău pentru următorul produs pe care îl vei
crea să fie
clasic. Sau, dacă cuvântul clasic te sperie, spune-i doar succes
peren, care se traduce simplu prin impact și relevanță de durată. Sau, mai
poetic, un strop de nemurire, așa cum spunea inspirat Arthur Miller în Moartea
unui comis-voiajor:
Mai
mare decât foamea, setea sau sexul, este nevoia de a ne pune amprenta asupra
lumii. O nevoie de nemurire pe care, deși o recunoaștem, ne dăm seama că nu
este mai mult decât un nume scris pe un bulgăre de gheață într-o zi fierbinte
de iulie.
CaracteristiciNumărul de pagini: 320Formatul în cm. (l x L): 13 x 20I.S.B.N.: 978-606-913-574-7Traducerea: Romica Lixandru A apărut în: 2020- |
Fii primul care își spune opinia! |
|
|
|
 | Fake Bani, profesori și active contrafăcute |
|
|
|
|
|
|
|
|
Cele mai noi cărți ADEVĂR DIVIN
|
Noutăți pe site
|
Retipăriri
| |
|
 |
|
 |
|