4330 produse pe stoc
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
Cele 5 limbaje ale aprecierii la locul de muncă Consolidarea organizațiilor prin încurajarea oamenilor |  » Coperta | De ce sentimentul de a fi apreciat este atât de
important într-un mediu de lucru? Pentru că fiecare dintre noi știe că ceea ce
face c de folos. Fără sentimentul că sunt apreciați de către supervizori și
colegi, angajații au impresia că sunt doar niște roboți sau bunuri de larg
consum. | Afișat de 22638 ori. |
| Preț raft: | 45.00 RON | |
Reducere: | 25% | Preț site: | 33.75 RON
* | |
Contact
|
Descriere
Dacă nimeni nu remarcă dăruirea cu care îți faci treaba,
entuziasmul tău tinde scadă în timp. Steven Covey, autor al bestellerului The 7
Habits of Highly Effective People, a fost atât de convins de nevoia oamenilor
de a fi apreciați, încât afirma: Alături de supraviețuirea fizică, cea mai
mare nevoie a ființei umane este supraviețuirea psihică, nevoia de a fi
înțeles, apreciat și de a ți se confirma valoarea."
Atunci când indivizii nu se simt cu adevărat prețuiți și
apreciați, rezultatele sunt predictibile:
Angajații se descurajează dacă simt că: Există
întotdeauna ceva mai mult de făcut și nimeni nu bagă de seamă sau nu este
preocupat de contribuția pe care o aduc eu."
Angajații devin mai pesimiști în legătură cu munca lor,
din cauza tot mai multelor bombăneli, nemulțumiri si bârfe.
Întârzie mai mult (la începutul zilei, din pauze, după
prânz) și numărul angajaților bolnavi" crește.
Membrii echipei nu vor mai simți vreo legătură cu ceilalți
și cu misiunea organizației (și, drept rezultat, va scădea implicarea
angajaților).
În cele din urmă, membrii echipei vor începe să se
gândească să părăsească organizația, își vor căuta alt loc de muncă, iar
fluctuația de personal va crește.
Un angajat a spus despre organizația sa:
Excelăm când vine vorba să recunoaștem meritele întregii
companii. Dar nu cred că suntem la fel de buni în a transmite asta la nivel
individual." Un simplu mulțumesc" nu va avea un impact prea mare și
poate să dea greș, declanșând reacții cinice printre angajați. De vreme ce toți
vrem să știm că suntem apreciați, vrem ca aprecierea să fie autentică, nu
forțată.
Recunoașterea meritelor este în mare parte despre
comportament. Surprinde-i când fac ceea ce îți dorești să facă și recunoaște
asta", spun cărțile. Aprecierea, dimpotrivă, nu doar se concentrează pe
performanță, ci confirmă și valoarea angajatului ca persoană.
Recunoașterea meritelor este despre îmbunătățirea
performanței și se concentrează pe ceea ce este bun pentru companie. Aprecierea
pune accentul pe ceea ce este benefic și pentru companie și pentru indivizi.
CaracteristiciNumărul de pagini: 240Formatul în cm. (l x L): 13 x 20I.S.B.N.: 978-606-44-0867-9Traducerea: Adriana IonescuTitlul original: The 5 Languages of Appreciation in the WorkplaceGreutate: 0,205 kg. A apărut în: 2021-09 |
Fii primul care își spune opinia! |
|
|
|
|
 | Începe cu de ce Cum ne inspiră marii lideri astfel încât să trecem la acțiune |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 | Antifragil Ce avem de câștigat de pe urma dezordinii |
|
|
|
|
Cele mai noi cărți ADEVĂR DIVIN
|
Noutăți pe site
|
Retipăriri
| |
|
 |
|
 |
|