4024 produse pe stoc
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
Growth Hacker în Marketing (Carte tipărită) Un abecedar al viitorului relațiilor publice, marketingului și publicității |  » Coperta | Growth hacking-ul este un fel de marketing făcut cu bisturiul care, în loc să bombardeze publicul cu reclame sau să invadeze prima pagină a ziarelor pentru a determina notorietatea, folosește metode foarte precise și foarte măsurabile de a ajunge la un anumit public. | Afișat de 22135 ori. |
| Preț raft: | 24.00 RON | |
Reducere: | 20% | Preț site: | 19.20 RON
* | |
Contact
|
Descriere
Growth Hacker în Marketing de Ryan Holiday este - după cum putem citi chiar
pe copertă - un abecedar al viitorului relațiilor publice, marketingului și publicității. Sau
altfel spus, este o introducere în growth hacking, o nouă formă de marketing
dezvoltată de tineri inovatori, care, neavând la dispoziție bugete exorbitante pentru a lansa, a vinde sau a crește produse, au fost nevoiți să găsească modalități revoluționare de
a face toate aceste lucruri cu bugete mult mai mici. Dacă lucrezi în marketing
sau e-commerce, dacă ai un magazin online sau un site, sau dacă intenționezi să te apuci de afaceri cu comerț de orice tip, informațiile din această carte îți vor fi de un real folos.
Potrivit
Cambridge Dictionary growth hacking-ul este o activitate care încearcă
diferite metode pentru a face o companie să crească și să aibă mai mult succes. Același dicționar definește persoana care
se ocupă cu growth hacking-ul, growth hacker-ul ca fiind cineva care încearcă
diferite metode pentru a ajuta o companie (de regulă, o nouă companie) să
crească și să aibă mai mult succes.
Cartea
lui Holiday este presărată cu exemple demne de urmat de growth hacking, care
pot fi folosite cu succes ca model de orice marketer dornic să își ducă jobul la următorul nivel. Pe scurt, Growth Hacker
în Marketing este o carte plină cu povești despre branduri
de succes și modul în care o
idee strălucită a făcut diferența în cazul lor
între un brand mediocru și unul foarte
valoros.
Growth
Hacker în Marketing, mărturisește autorul, s-a
născut în urma unei munci asidue de cercetare care a durat doi ani, timp în
care a studiat, cercetat și intervievat cei
mai buni growth hackeri din lume.
La
cei doar 31 de ani ai săi, Ryan Holiday are o biografie impresionantă. La
vârsta de 19 ani a renunțat la colegiu
pentru a fi ucenicul lui Robert Greene, autorul cărții Succes și putere: 48 de
legi pentru a reuși în viață. A continuat prin a consilia mulți autori de bestselleruri și muzicieni cu
multiple discuri de platină. A avut mulți ani funcția de director de marketing la American Apparel,
campaniile sale de aici fiind folosite ca studiu de caz de către Twitter,
YouTube și Google și scriindu-se
despre ele în AdAge, New York Times și Fast Company.
Agenția lui de creație, Brass
Check, a consiliat clienți importanți precum Google, TASER sau Complex, dar și mulți autori de
bestselleruri precum: Neil Strauss, Tony Robbins sau Tim Ferriss. Este autorul
a șase cărți, dintre care le
amintim pe: Crede-mă, te mint! Confesiunile unui manipulator media,
Obstacolul este calea: arta străveche de a transforma încercările în reușite sau Inamicul este ego-ul.
Growth
Hacking-ul ar putea fi definit la modul cel mai simplu ca o metodă nouă de marketing,
care implică cheltuieli minime și profituri
maxime. Exemplul relatat de Holiday în cartea de față despre lansarea și evoluția produsului Hotmail, este cum nu se poate mai relevant
în ceea ce privește Growth
Hackingul. Mai târziu, campania de lansare a Gmail va putea fi încadrată în
aceeași categorie
Un
neinițiat în acest domeniu, trebuie să înțeleagă că Growth Hackingul este despre a sparge limitele marketingului și a trece la nivelul următor, utilizând numeroasele
instrumente noi pe care internetul ni le-a pus la dispoziție: e-mailul, bazele de date, rețelele de socializare
și bootstrapping-ul.
Mai
mult decât atât, scopul growth hacking-ului este de a lua un brand (produs) de
la zero și a-l face enorm, într-o perioadă foarte scurtă de timp.
Așadar growth hacking-ul este un fel de marketing făcut cu
bisturiul care, în loc să bombardeze publicul cu reclame sau să invadeze prima
pagină a ziarelor pentru a determina notorietatea, folosește metode foarte precise și foarte
măsurabile de a ajunge la un anumit public.
În
ceea ce îl privește pe specialistul
în growth hacking, acesta este definit de autor ca fiind:
Cineva care a aruncat manualul
marketingului tradițional și l-a înlocuit numai cu ceea ce este testabil, urmăribil și măsurabil. Instrumentele lui sunt e-mailurile,
reclamele cu plata la click, blogurile și platformele API,
în locul reclamelor, al publicității și al banilor.
În
altă ordine de idei, growth hackerii provin din rândul programatorilor care
stăpânesc deopotrivă știința datelor, dar și
design-ul, deținând în egală
măsură și cunoștințe de marketing. Aceștia au
capacitatea de a crește și de a extinde afacerea fără a alerga după clienți noi.
CUM SĂ DEVII UN
GROWTH HACKER?
Așadar nu oricine poate deveni growth hacker, dar dacă
îndeplinești măcar o parte
dintre cerințele enumerate de
Ryan Holiday mai sus ai putea să încerci, urmând pașii descriși de acesta:
1. Pasul 1: Totul începe cu
potrivirea produs piață. Autorul te
îndrumă să creezi un produs de care au nevoie oamenii, optimizându-l pentru a
se răspândi și pentru a fi bine
primit de clienți și îți oferă ca model
exemplele: Airbnb, Instagram, Evernote sau Snapchat, un brand de miliarde de
dolari cu un marketing aproape inexistent. Autorul îți dă câteva sugestii despre cum ai putea obține potrivirea produs-piață, atrăgându-ți totodată atenția să fii
atent la feedback.
2. Pasul 2: Cum să îți găsești Growth
Hack-ul. Definind growth hacking-ul ca fiind o modalitate de a
atrage clienții într-un mod
ieftin, eficient și unic, autorul îți demonstrează prin câteva exemple convingătoare că poți lansa produse care să se bucure de un succes maxim, cu
investiții minime. Vezi cazurile Dropbox, Mailbox, eBay sau Uber.
Autorul îți propune tot aici
și câteva modalități inovatoare
și economice de a ajunge la clienți.
3. Pasul 3 Transformă 1 în 2
și 2 în 4 Cum să ajungi viral. În zilele
noastre obiectivul suprem al oricărui marketer este să creeze un mesaj viral.
Însă, potrivit lui Holiday, viralitatea nu este un accident. Viral, înseamnă, așa cum s-a întâmplat în cazul Holstee, un brand de haine
care își îndemna clienții într-un
videoclip de auto-promovare să își urmeze visurile și să trăiască cu pasiune, un mesaj plin de inspirație, emoționant, îndreptat
către un anumit public și concis.
Potrivit
autorului, viralitatea înseamnă să îi ceri cuiva să își cheltuie capitalul social recomandând, dând un link sau postând despre tine
gratuit. De parcă ai spune: Postează pe Facebook despre mine. Spune-le
prietenilor tăi să se uite la clipul meu. Invită-ți contactele profesionale să folosească acest serviciu. Care e cel
mai bun mod de a-i determina pe oameni să facă acest lucru pentru tine? Fă-l să
pară de parcă nu ar fi o favoare. Fă-l genul acela de lucru care merită
răspândit și, bineînțeles, care merită răspândirea.
Descoperă
aici manierele inovatoare în care branduri precum Groupon, LivingSocial,
Dropbox sau DistroKid au reușit să devină
virale datorită unor idei cu lipici la public.
4. Pasul 4: Închide bucla:
Retenție și optimizare. Autorul este de părere că valorile
depind destul de relativ de ceea ce încerci să realizezi, sfătuindu-te să îți dai seama care este cea mai importantă valoare pentru
creștere și să te
concentrezi asupra ei.
La
fel de important este, consideră autorul, ca, după ce ai atras un număr suficient
de clienți care să-ți pună afacerea pe
roate, să continui să te dezvolți pentru a-i
păstra. Descoperă ce au făcut cei de la Airbnb în acest sens, dar și cei de la Twitter. DogVacay și Uber sunt alte exemple menite să te inspire în legătură cu modalitățile în care îți poți păstra clienții sau le
poți îmbunătăți experiențele cu produsele sau serviciile tale.
STUDIU DE CAZ
Ultimul
capitol al cărții este unul prin
excelență practic, autorul realizând un mic studiu de caz despre
una dintre experiențele proprii de
growth hacking prin care a trecut. Este vorba despre momentul în care a trebuit
să transforme în bestseller una dintre cărțile lui Tim Ferris (unul dintre clienții lui),
în condițiile în care acesta rămăsese fără unele dintre cele mai
eficiente canale de marketing pentru cărți. Autorul
povestește astfel cum a realizat:
Potrivirea produs-piață;
Creșterea și atenția;
Viralitatea;
Optimizarea și păstrarea
În
Postfața cărții autorul povestește cum a făcut growth hacking pentru cartea de față subliniind succesul de care s-a bucurat volumul grație acestui tip de marketing inovator. Motivul pentru care
face acest lucru, este definit în finalul cărții, autorul declarând că:
Am vrut să arăt cât de simplu este
să aplici concepția growth
hackerului la orice proiect. Și cum
devine o obișnuință dacă o faci destul de mult timp
Și nu există nimic din ce am făcut eu aici ce nu ar putea
fi pus în aplicare la cartea ta, la start-up-ul tău, la acel proiect nou pe
care îl lansezi în cadrul companiei pentru care lucrezi. Este maleabil și aplicabil la nesfârșit.
TESTIMONIALE:
În
sfârșit ni se explică și
clarifică, în termeni ușor de înțeles, ce înseamnă growth hacking-ul. Chiar mai mult decât
atât, ni se oferă strategii reale și tactici de
aplicare. - Alex Korchinski, Growth Hacker la Scribd
Growth
hackerii sunt noii V.P. (vicepreședinți) în marketing, iar cartea de față îți arată cum poți face
această transformare. - Andrew Chen, antreprenor în Silicon Valley, consilier
pentru start-up-uri
Ryan
sintetizează mentalitatea puternică a unui growth hacker și o face accesibilă oamenilor de marketing, indiferent de mărimea companiei
sau domeniul în care aceasta își desfășoară activitatea. Dacă după ce vei citi această carte nu
vei avea rezultate mai bune în vânzări, înseamnă că ceva este în neregulă cu
produsul tău. - Sean Ellis, fost Growth Hacker la Dropbox și fondator al Qualaroo
Această
carte e un apel către toți oamenii de
marketing. De asemenea, este un tutorial pentru ingineri, IT-iști, fondatori și
designeri. Citiți-o! - Porter
Gale, fost Vicepreședinte în
Marketing la Virgin America și autor al
volumului Your Network is Your Net Worth
Pragmatică
și practică
dacă ești
responsabil de creșterea unei
companii, nu îți poți permite să nu citești această carte. - Ryan Delk, Director de dezvoltare la Gumroad
CaracteristiciNumărul de pagini: 160Formatul în cm. (l x L): 13 x 20I.S.B.N.: 978-606-913-320-0Coperta: brosata cu aripioare A apărut în: 2018-01 |
Fii primul care își spune opinia! |
|
 | Arta magică a durutului în cot Ce poți face pentru a nu-ți mai pierde timpul pe care nu îl ai cu oameni pe care nu îi suporți, făcând lucruri pe care nu dorești să le faci |
|
|
|
|
|
|
 | Inteligența pozitivă De ce doar 20% dintre oameni și echipe își ating adevăratul potențial și cum îl poți atinge tu pe al tău |
|
|
|
|
Cele mai noi cărți ADEVĂR DIVIN
|
Noutăți pe site
|
Retipăriri
| |
|
 |
|
 |
|