4026 produse pe stoc
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
AI GRIJA DE CLIENTII TAI 10 metode eficiente pentru fidelizarea clientilor |  » Coperta | In aceasta carte practica si usor
de citit, vei descoperi zece povesti care au darul sa te inspire si care
te vor ajuta sa le oferi celor care apeleaza la tine niste servicii de
calitate. | Afișat de 21995 ori. |
 | Preț raft: | 35.00 RON | |
Reducere: | 20% | Preț site: | 28.00 RON
* |
Momentan indisponibil(ă)!
În prezent nu cunoaștem dacă și când acest produs va fi în stocul nostru.
Puteți însă să faceți precomandă și astfel veți fi anunțat(ă) atunci când acesta devine disponibil.
Pentru aceasta trebuie să fiți autentificat(ă).
| |
Contact
|
DescriereExcelenta in serviciile oferite clientilor poate face diferenta intre o
companie mediocra si una profitabila. In aceasta carte practica si usor
de citit, vei descoperi zece povesti care au darul sa te inspire si care
te vor ajuta sa le oferi celor care apeleaza la tine niste servicii de
calitate.
Indiferent ca detii o firma mica, ca esti managerul unui departament de
relatii cu clientii sau ca lucrezi pur si simplu in acest domeniu,
lucrarea de fata iti va arata cum sa fii mult mai performant si sa iti
transformi clientii in adevarati fani. De asemenea, nu vei mai avea
costuri atât de mari cu marketingul. Clientii nu numai ca vor reveni sa
cumpere de la tine, dar te vor recomanda si altora. In plus, mediul in
care lucrezi va fi unul extrem de placut si iti va aduce doar
satisfactii.
Speram ca povestile reale din aceasta lucrare sa te inspire cu adevarat
si sa te ajute sa te pozitionezi pe piata intr-o maniera cu adevarat
solida. Asadar, incepe sa dai chiar acum un impuls serviciilor pe care
le oferi clientilor, revolutionându-le!
Autor: Lauren Anderson
Lauren Anderson este consilier si mentor, dar si un
speaker foarte bine cotat. Compania ei ofera programe de training axate
pe dezvoltarea personala a celor din domeniul produselor de lux. Este
invitata frecvent la diverse emisiuni de televiziune si a scris
numeroase articole pentru publicatii de top.
Autor: Shawn Doyle
Shawn Doyle este speaker certificat, specializat in
procesul de invatare si dezvoltare, pasionat de potentialul uman si
adept al conceptului de perfectionare continua. In ultimii 22 de ani,
s-a dedicat dezvoltarii si implementarii programelor de pregatire pentru
formarea echipelor, comunicare, creativitate si leadership. Programele
de pregatire ale lui Shawn ajuta angajatii sa devina mai eficienti atat
pe plan profesional, cat si in viata de zi cu zi. Printre clientii lui
se numara numeroase companii din topul Fortune 500. Detine mai multe
premii si diplome de onoare si este autorul a zece carti inspirationale.
CaracteristiciNumărul de pagini: 185Formatul în cm. (l x L): 13 x 20I.S.B.N.: 9789731621609Traducerea: Shawn Doyle si Lauren AndersonTitlul original: Jumpstart Your Customer Service 10 jolts to boost your customer service A apărut în: 2016-06 |
Fii primul care își spune opinia! |
|
 | Arta magică a durutului în cot Ce poți face pentru a nu-ți mai pierde timpul pe care nu îl ai cu oameni pe care nu îi suporți, făcând lucruri pe care nu dorești să le faci |
|
|
|
|
|
|
 | Inteligența pozitivă De ce doar 20% dintre oameni și echipe își ating adevăratul potențial și cum îl poți atinge tu pe al tău |
|
|
|
|
|
|
 | GATA CU SCUZELE! Cinci responsabilitati pentru dezvoltare personala si organizationala |
|
|
|
|
|
|
|
Cele mai noi cărți ADEVĂR DIVIN
|
Noutăți pe site
|
Retipăriri
| |
|
 |
|
 |
|