Persuasiunea – știință și practică este o scurtă
adaptare grafică a bestsellerului internațional cu același titlu.
„Această carte e tot ce ai nevoie pentru a înțelege
psihologia persuasiunii. Dacă alegi să nu o citești, probabil că-ți place să te
izbești cu capul de pereți și să arunci pe fereastră bugetele de marketing.” • Guy
Kawasaki, CEO, Garage.com
„În această carte extraordinară ni se explică în cel mai
clar mod cu putință modalitățile prin care suntem manipulați de către ceilalți.
Veți găsi sfaturi utile atât pentru cei care lucrează în vânzări, dar îndeosebi
pentru cei care negociază și cumpără.” • Roger Fisher, Director, Harvard
Negotiation Project
„Nu există cineva care să știe mai multe lucruri despre
persuasiune și negociere decât Bob Cialdini. Dacă ceva nu merge bine într-o
negociere, primul om la care mă gândesc că m-ar putea scoate din impas este
Bob.” • Tom Peters, The Tom Peters Group
„Robert Cialdini este un Benjamin Franklin al studiului
persuasiunii – un fin observator al naturii umane, un scriitor excelent și un
experimentator inteligent, capabil să închidă un fulger într-un clopot de
sticlă.” • Chip Heath, profesor la Stanford School of Business și autor al
volumelor Made to Stick și Switch.
|