LUMEA INVIZIBILÃ și ASPECTELE EI VIZIBILE
INTRODUCERE
PARTEA 1: LUMEA ANGELICÃ
CAPITOLUL I: EXISTENȚA ȘI NATURA SPIRITELOR PURE
I. Armonia dintre Lumea vizibilă și Lumea invizibilă
II. Fenomenele spiritiste nu sunt o dovadă suficientă a existenței spiritelor pure
III. Dovada existenței spiritelor pure
IV. Distincția specifică între spiritele pure și sufletele oamenilor
V. Natura spiritelor pure
CAPITOLUL II: PUTEREA DE CUNOAȘTERE A ÎNGERILOR
I. Natura și întinderea cunoașterii angelice
II. Cum intră îngerii în posesia cunoștințelor lor
III. Cum diferă cunoștințele unui înger de cele ale altui înger
IV. Iluminarea angelică
V. Sfera cunoștințelor naturale ale îngerilor
VI. Îngerii nu cunosc nici evenimentele viitoare, nici secretele ascunse ale inimilor
VII. În ce fel putem comunica cu spiritele pure
CAPITOLUL III: PUTEREA ÎNGERILOR ÎN UNIVERS
1. Puterea îngerilor asupra materiei corporale
II. Diferențele care există între diversele acte de creație ale lui Dumnezeu în univers
III. Pot îngerii să se incarneze, să inspire binele sau răul oamenilor, să creeze materie, să transsubstanțieze o ființă sau să facă miracole?
IV. Pot îngerii, cu ajutorul mișcărilor interne ale materiei, să schimbe sau să modifice forma lucrurilor?
V. Când putem afirma că un înger se află într-un loc anume?
VI. Cât de mare este puterea îngerilor asupra materiei
VII. Pot îngerii să se încarneze?
VIII. Dimensiunea puterii pe care un înger o poate manifesta asupra omului
IX. Cum se poate ca persoane sau lucruri determinate să fie un ajutor sau o piedică în calea influenței îngerilor
X. Limitele puterilor angelice
XI. Compenetrarea corpurilor
XII. Cum ne putem da seama că unele fenomene petrecute în cadrul ședințelor de spiritism se datorează acțiunilor îngerilor
PARTEA A DOUA: SUFLETUL OMULUI DUPÃ MOARTE
CAPITOLUL I: STATUTUL SUFLETULUI DUPÃ MOARTE
I. Supraviețuirea sufletului după moarte
II. Cum supraviețuiește personalitatea umană după moarte
III. Care este diferența între bilocația Sfinților și ipoteza existenței unei personalități subconștiente sau subliminale
IV. De unde provine eroarea de interpretare a personalității subliminale sau subconștiente
V. Metempsihoza
CAPITOLUL II: CUNOȘTINȚELE PE CARE LE POSEDÃ SUFLETUL DESPÃRȚIT DE CORP
I. Cum dobândim cunoștințele în viața terestră
II. Natura cunoștințelor sufletului după moarte
III. Comparația dintre cunoștințele primite în viața terestră și cele primite după moarte
IV. Ce lucruri anume poate cunoaște sufletul după ce s-a separat de corp?
V. Pot fi atribuite manifestările spiritiste sufletelor separate de corp?
VI. Pot sufletele răposaților să comunice între ele și în ce mod?
VII. Cum ne putem comunica gândurile semenilor noștri în viața de toate zilele
VIII. Ne pot comunica sufletele răposaților gândurile lor?
IX. Putem noi, cu ajutorul mijloacelor sensibile, să ne manifestăm gândurile sufletelor separate de corp?
X. Putem să ne manifestăm mental gândurile sufletelor separate de corp?
CAPITOLUL III: PUTEREA PE CARE O DEȚIN SUFLETELE DESCORPORALIZATE
I. Are sufletul descorporalizat vreo putere asupra elementelor materiale?
II. Răspuns la câteva obiecții
III. Fenomenele spiritiste nu pot fi atribuite acțiunii sufletelor descorporalizate
IV. Aparițiile de morți
V. Diferite moduri de apariții ale defuncților
VI. Manifestările spiritiste nu sunt miracole
PARTEA A TREIA FENOMENELE SPIRITISTE EXAMINA ÎN RAPORT CU FIINȚELE ANGELICE ȘI CU PERSOANA SFÂNTÃ A LUI ISUS CHRISTOS
CAPITOLUL l: NATURA PRACTICILOR SPIRITISTE
I. Practici învecinate cu spiritismul
II. Clasificarea fenomenelor spiritiste
III. Puterea imaginației
IV. Relația noastră cu lumea invizibilă
V. Imoralitatea practicilor spiritiste
VI. Abandonarea propriei voințe, a liberului arbitru, în cadrul ședințelor de spiritism
VII. Rolul mediumului în ședințele spiritiste
VIII. Materializarea spiritelor
IX. Mediumul și moralitatea practicilor spiritiste
X. Saul și vrăjitoarea din Endor
XI. Criterii eronate de studiere a spiritismului
XII. Practici spiritiste condamnate de Biserică
CAPITOLUL II: DIVERSELE CLASE DE FIINȚE ANGELICE
I. Felul în care îngerii au fost creați la începuturi
II. Marea rebeliune din Ceruri
III. îngerii buni și îngerii răi
IV. Soarta care li s-a hotărât îngerilor căzuți
CAPITOLUL III: CUM TREBUIE INTERPRETAT CARACTERUL MORAL AL PRACTICILOR SPIRITISTE?
I. Fenomenele spiritiste trebuie atribuite acțiunii îngerilor căzuți
II. Pot fi îngerii mediatori intre noi și sufletele morților?
III. Destinul sufletelor umane
IV. Îngerii căzuți nu pot întrupa sufletele celor sfinți
V. Pot entitățile malefice să întruchipeze caznele păcătoșilor?
VI. Nelegimitatea practicilor de tip spiritist
VII. Spiritismul are drept țel instaurarea unei noi religii
VIII. Principiile esențiale ale doctrinei spiritiste
IX. Realitatea obiectivă a manifestărilor diabolice
CAPITOLUL IV: AFIRMAȚIILE PUNE DE AROGANȚÃ ALE CELOR CARE PRETIND CÃ IISUS CHRISTOS A FOST UN MEDIUM DE ORDIN SUPERIOR
I. Diferența între operele săvârșite de Iisus Christos și fenomenele care se petrec în cadrul ședințelor de spiritism
II. Diferențele dintre învățătura lui Iisus Christos și pretinsele revelații ale spiritiștilor
III. Practicile spiritiste combătute de Iisus Christos
IV. Comparație imposibilă între miracolele lui Iisus Christos și practicile spiritiste
CAPITOLUL V; EXORCISMELE FÃCUTE DE BISERICÃ
I. Exorcizarea la evrei
II. Exorcizarea la creștini
III.Comparație între exorcisme și miracole
PARTEA A PATRA: HIPNOTISMUL ȘI TELEPATIA
CAPITOLUL I: HIPNOTISMUL
I. Natura hipnotismului
III. Efectele hipnotizării
III. Ne este permis să recurgem la hipnoză?
IV. Suspendarea liberului arbitru în cadrul procesului de hipnoză
V. Jurământul de ascultare sau de credință
VI. Utilizarea și abuzul de hipnoză
VII. Vindecări făcute cu ajutorul hipnozei
VII. Afinități între hipnotism și spiritism
CAPITOLUL II: TELEPATIA SAU TELESTEZIA
I. Ipoteza personalității subconștiente sau subliminale
II Teoria vibrațiilor mentale
III. Ipoteza existenței unui fluid magnetic
IV. Neajunsurile ipotezelor științifice moderne pentru explicarea fenomenelor telepatice
V. Comparații între mesajele telepatice și comunicările făcute de Dumnezeu sufletului omenesc
CONCLUZIE |