Primii pași practici către... motorul cu apă

Inginerii japonezi nu au explicat exact modul în care funcționează motorul cu apă al automobilului Genepax H2O, dar au afirmat că au pus la punct un aliaj metalic care se comportă asemenea unui catalizator și că acest aliaj elimină complet necesitatea folosirii energiei electrice din exterior! Sistemul combină reacția chimică, presiunea osmotică și o formă de cavitație care generează anumite fenomene pulsatorii. Elementul cheie al întregului proces este o invenție denumită MEA (Membrane Electrode Assembly – ansamblu electrod-membrană). Se pare că este vorba despre o descoperire extraordinară, pentru că la final se obține energie electrică într-un mod direct, prin crearea unei diferențe de potențial ce își are originea în însăși caracteristica esențială a gazului Brown generat de acest sistem: predominanța hidrogenului în stare atomică, mai exact a ionilor pozitivi de hidrogen.
Descoperirea inginerilor firmei Genepax apare la prima vedere ca fiind o metodă „pasivă” de disociere și recompunere a apei cu generare de energie electrică.