Codul înțelepciunii mayașe
Accelerarea timpului și trezirea conștiinței omenirii
Codul înțelepciunii mayașe este o explorare profundă a modului în care, pe măsură ce ne apropiem de sfârșitul Calendarului Mayaș, timpul și conștiința se accelerează, oferindu-ne un nou mod de a înțelege Universul. |
28.90 24.57 RON (Stoc 0)
• Adresa de e-Mail la care dorești să primești notificarea
Detalii:
Folosind cercetările lui Carl Johan Calleman, dar și ideile altor persoane care au studiat Calendarul Mayaș, Barbara Hand Clow examinează cele 16,4 miliarde de ani de evoluție, pentru a decodifica tiparul creator al Pământului – Mintea Lumii. Aceste tipare extraordinare culminează cu anul 2011, iar în timpul anului 2012, influențele astrologice ne vor inspira să ajungem la Unime și Iluminare. Codul înțelepciunii mayașe ne arată modul în care ciclurile temporale ale Calendarului se potrivesc cu datele legate de evoluția Pământului și a galaxiei Calea Lactee. Aceste stadii de evoluție converg în perioada ultimilor ani ai Calendarului – perioada dintre 1999 și 2011. Războaiele și lupta pentru stăpânirea unor teritorii, exploatarea resurselor și separarea de natură – toate fac parte din evenimentele zilnice ale acestor câțiva ani, dar și a fenomenului de „grăbire a timpului”. Barbara Hand Clow ne spune că vindecarea noastră personală este cel mai important factor pe care trebuiE să-l urmărim acum, când ne pregătim să facem acest salt important spre evoluția omenirii – cel care este numit Trezirea Minții Lumii. „Îmbinarea plină de inspirație și riguros documentată a elementelor care compun această carte, scrisă de Barbara Hand Clow, oferă un sprijin important în descifrarea semnificației proceselor de accelerare a timpului și de evoluție a omenirii. Ea prezintă o perspectivă revoluționară, reconfortantă și încurajatoare asupra viitorului nostru, dincolo de sfârșitul Calendarului Mayaș.” Nicky Scully, „De acum și până în 2012, parcurgem ceea ce mayașii numesc: Xi Balba bih, (Calea evlaviei). Instrumentele care ne ajută să privim accelerarea copleșitoare a timpului și fluxul evoluției, pe care le experimentăm prin ochii măriți ai sufletului, ne vor fi de mare ajutor pe parcursul acestor vremuri de transformări majore. Cartea este recomandată cu multă căldură, pentru parcurgerea acestui proces.” Ariel Spilsbury,
|
Cuprins:
1. Cuvânt înainte... 6 2. Mulțumiri... 12 3. Introducere... 14 4. Capitolull calendarul Mayaș... 23 5. Capitolul 2 Timpul organic... 51 6. Capitolul 3 Civilizația maritimă globală... 88 7. Capitolul 4 Intrarea în Calea Lactee... 130 8. Capitolul 5 Arborele lumii... 158 9. Capitolul 6 Ciclul galactic al creației și accelerarea timpului... 184 10. Capitolul 7 Iluminarea și profeția, până în 2011... 215 11. Capitolul 8 Christos și cosmosul... 249 12. Anexa A Reflecții asupra axei înclinate... 286 13. Anexa B Tranzite astrologice până în anul 2012... 297 14. Anexa C Ghid pentru Ciclul Galactic al creației... 319 15. Anexa D Determinarea semnului vostru mayaș al zilei de naștere... 322 16. NOTE... 335 17. Bibliografie... 343 |
Fragment:
O ființă de esență Divină, care s-a întrupat sub numele de Prima Mamă, a jucat un rol important în legendele străvechii civilizații Maya. În conformitate cu inscripțiile din Templul de la Palenque, această ființă Divină s-a născut la 7 decembrie 3121 î. Hr., pentru a pregăti creația a ceea ce putem numi acum Ciclul Național al Creației (nu se cunoaște numele mayaș original). Poate că e surprinzător faptul că nașterea Primului Tată, deși a avut loc înainte, la 16 iunie 3122 î.Hr. (exact cu șase ani înainte de avântul Ciclului Național, care a activat Arborele Lumii), a fost menționată după cea a Primei Mame. Acest fapt atestă importanța Primei Mame, care a jucat mai târziu un rol esențial și în politica dinastică din Palenque, unde regele șaman Pacal este cunoscut prin faptul că și-ar fi modificat data nașterii, pentru a dovedi moștenirea spirituală primită de la Prima Mamă. În lumea modernă, Barbara Hand Clow, „Bunica-Cer”, a jucat literalmente un rol de Primă Mamă în recuperarea cunoașterii mayașe înglobate în Calendar. Așadar, prin activitățile sale editoriale în cadrul Bear & Company, ea a sprijinit răspândirea în lume a cărților de pionierat ce aparțin acestui gen literar. Barbara nu numai ca a publicat lucrările de început ale lui Arguelles și Jenkins despre Calendarul Mayaș, dar opiniile sale în calitate de redactor au fost extrem de utile în cazul publicării de către această editură a uneia dintre cărțile mele ulterioare. În tot acest timp, Barbara a fost un editor activ, a scris ea însăși o serie de cărți, dintre care cele mai relevante sunt, cred eu, The Mind Chronicles (Cronicile minții) și The Pleiadian Agenda (Programul Pleiadian). De asemenea, ea a predat unui număr mare de studenți, care, prin intermediul muncii sale, au reușit să experimenteze multe aspecte ale cunoașterii indigenilor americani și mayașilor. Asemenea mayașilor, ea consideră că Pleiadele reprezintă sursa informațiilor pe care le primește. Fiindcă a asistat la nașterea și dezvoltarea acestui domeniu, până la amploarea pe care acesta a atins-o în prezent, este foarte important acum să citim sinteza ideilor sale din The Mayan Code (Codul Mayaș) nu numai pentru măiestria de care dă dovadă în arta studierii Calendarului Mayaș, dar și pentru vasta sa cunoaștere în domeniile astrologiei, ezoterismului și șamanismului. Ce înseamnă „acum”? Așa cum se întâmplă, ori de câte ori vine vorba despre studii privind Calendarul Mayaș, este extrem de important să observăm nașterea unui fenomen și energia pe care acesta o aduce în lume. În ceea ce privește Calendarul Mayaș, este esențial faptul că el nu este un calendar linear, care ține evidența ciclurilor astronomice, ci este unul care descrie transformările energiilor spirituale ale timpului. Din aceasta perspectiva a energiilor, Codul Mayaș a apărut în librării la scurtă vreme după începutul celei de-a Cincea Zile a Ciclului Galactic al Creației, la 24 noiembrie 2006. Este esențial faptul că, astăzi, informațiile privind înțelesul profețiilor au devenit accesibile publicului larg într-o formă riguroasă, dar atractivă. Într-o perioadă în care filmul lui Mel Gibson, Apocalypto, a lărgit aria de cunoaștere a publicului larg cu privire la existența Calendarului Mayaș, este vital să privim dincolo de întrebarea: „Ce se va întâmpla în 2012”? – la întrebarea mai profundă despre ceea ce se întâmplă în vremea noastră și despre înțelesul Creației Divine. Eu cred că vom putea înțelege ceea ce se va întâmpla în anul 2012, numai dacă vom realiza că trăim în cadrul unui proces Divin al Creației, nelimitat în timp. Deocamdată, doar o mică parte din omenire este conștientă de acest lucru. Întrucât are misiune a de a întări emisfera dreaptă a creierului, cea de-a Cincea Zi a Ciclului Galactic va conduce la crearea unor noi sinteze, mai ales în domeniile științei și spiritualității. De asemenea, Ziua a Cincea este guvernată de energia lui Quetzalcoatl, sau Christică, energie care, într-un anumit Ciclu al Creației, aduce o culminare a fenomenelor sale specifice. Câtă vreme Ciclul Galactic aduce, în mod fundamental, sfârșitul dominației Vestului asupra lumii și o integrare a aspectelor intuitive și raționale ale sinelui, în universul interior al ființei umane, cartea Codul Mayaș apare într-un moment în care utilitate a ei este decisivă. Este extrem de important ca oamenii să înțeleagă transformarea ce va fi generată de acest Ciclu, în privința relațiilor – transformare ce se manifestă chiar în acest moment. În această privință, cartea va juca un important rol de îndrumare. Acum este momentul potrivit pentru studierea și dezbaterea Calendarului Mayaș; când vom ajunge în anul 2012, va fi, cu siguranță, prea târziu. Până în 2012, fie vom reuși și vom fi capabili să împlinim Planul Divin, fie vom eșua în acest demers, din cauza ignoranței noastre sau a dezinformării răspândite de cei cu interese particulare. Indiferent de rezultat, în anul 2012 ne vom pierde abilitatea de a influența cursul evenimentelor, printr-un salt cuantic colectiv al conștiinței către Ciclul Universal al Creației. Iată de ce, ar trebui să ne concentrăm asupra mesajului privind momentul prezent, transmis de Calendarul Mayaș – și nu asupra anului 2012. Cel care studiază cu seriozitate Calendarul Mayaș nu stă fără să facă nimic, așteptând să vadă ce se întâmplă, ci caută să contribuie la posibilitate a ca toți oamenii să facă acest salt cuantic. Este necesar să subliniez aici faptul că multe dintre dezbaterile asupra caracteristicilor Calendarului Mayaș și a datelor de final, care s-au tot vehiculat de-a lungul anilor, nu doar despică firul în patru. Pozițiile adoptate în privința unor asemenea aspecte-cheie – care nu demult păreau să suscite doar interesul unor oameni instruiți, prin biblioteci prăfuite, ies acum la iveală, relevând consecințe decisive asupra modului în care ne raportăm la viitorul omenirii. Sunt convins că, departe de aceste biblioteci prăfuite, Calendarul Mayaș a devenit acum Teoria Thturor Lucrurilor (sau teoria absolută), anticipată de cuvintele de încheiere ale lui Stephen Hawking, dinA BriefHistory ofrime (O scurtă istorie a timpului): „Dacă tot ne-a fost dat să descoperim o asemenea teorie absolută, principiile sale ar trebui să fie atât de simple, încât să poată fi înțelese de oricine, nu doar de câțiva oameni de știință. Atunci, noi toți, filozofii, oamenii de știință și chiar oamenii obișnuiți, vom putea participa la discuția privind întrebarea referitoare la scopul existenței noastre și a Universului. Dacă vom găsi răspunsul, acesta va fi triumful decisiv al rațiunii omenești – pentru că atunci am putea cunoaște Mintea lui Dumnezeu.” Cartea pe care o țineți în mână aduce o contribuție importantă la dezbaterea problematicii sus menționată. Prin urmare, în timp ce sistemul Calendarului Mayaș înfațișează cadrul universal – pentru ca noi să putem înțelege unicul adevăr despre Dumnezeu și Creația Divină – trebuie să recunoaștem că nicio ființă umană nu poate cuprinde totalitatea acestui adevăr. Perspectiva noastră este întotdeauna limitată de condițiile noastre specifice și de faptul că facem parte, în mare măsură, din lumea pe care vrem să o înțelegem. Din cauza acestor limitări, este necesară o discuție asupra diferitelor perspective individuale. Această carte a Barbarei Hand Clow, Prima Mamă a Mayanismului modern, poate fi considerată drept o invitație adresată tuturor, de a participa la această discuție mai largă despre motivul pentru care existăm noi și Universul. Doar atunci când ființele umane au fost capabile să integreze contribuția civilizațiilor indigenilor americani vestici, a devenit posibil ca viziunea asupra lumii noastre să fie din nou întregită. Deși mulți recunosc valoarea respectului pe care indigenii americani l-au avut față de natură, este foarte târziu pentru noi să înțelegem că, fără contribuția lor intelectuală – sistemul de calendare – nu am fi ajuns niciodată la construcția unei teorii desăvârșite. Calendarul Mayaș a fost piesa lipsă din puzzle – și, spre norocul nostru, tot mai mulți oameni conștientizează acest lucru. Codul Mayaș aduce o nouă perspectivă asupra tuturor Ciclurilor de Creație, care constituie sistemul profetic al Calendarului Mayaș. Însuflețirea și claritatea cu care Barbara Hand Clow descrie accelerarea timpului – care este o altă exprimare în cuvinte a procesului Divin al Creației sunt inegalabile. Sunt sigur că cititorul va savura călătoria alături de ea, întrucât Barbara explorează efectele procesului de accelerare a timpului asupra vieților noastre și a Universului, în ansamblul său. Scrierile sale ne determină să reflectăm asupra multor mistere neelucidate – de la așezările de piatră din Era Neolitică, până la comunicările intergalactice și cele nouă dimensiuni ale conștiinței. Studenții mei care au fost nemulțumiți de lipsa oricărei referiri la Atlantida și la civilizațiile pierdute, în lucrările mele, vor găsi aici un punct de vedere alternativ. Explicațiile Barbarei privind faptul că Ciclului Galactic a fost – cel puțin până acum – atât de „negalactic” sunt extrem de interesante. Acest Ciclu a părut mai că se referă mai degrabă mișcarea de echilibrare a Planetei și a minților noastre, decât la expansiune a în cadrul Galaxiei. Oricum, este în firea lucrurilor ca fenomenele de noutate absolută din viitor, să fie imprevizibile. De exemplu, nimeni nu a putut prevedea descoperirea Americilor de către europeni, sau apariția internetului și întotdeauna a părut mai dificilă previziune a privind un fenomen absolut nou, care extinde și dezvoltă lumea noastră, decât cea referitoare la catastrofele care o pot distruge. Trebuie să considerăm că aceste fenomene totalmente imprevizibile ne vor îmbogăți lumea și poate că, dacă Barbara Hand Clow are dreptate, ne aflăm în fața unei surprize de mari proporții. Cunoscutul filozof austriac Ludwig Wittgenstein a spus, odată, că tezele sale au fost precum o scară absolut necesară cuiva care dorea să urce pe acoperiș, pentru a avea o privire generală asupra lucrurilor; dar, odată ce acoperișul a fost atins, scara nu ar mai fi de folos, putând fi dată la o parte. Calendarul Mayaș este la fel. Barbara Hand Clow îl rezumă foarte bine: „În timpul anului 2012, vor fi celebrate toate festivalurile anotimpurilor, echinocțiile și solstițiile. Și, atunci când timpul se sfârșește, iar activare a evoluționistă, condusă de Arborele Lumii, este încheiată, locuitorii Pământului vor uita totul despre istorie și Calendarul Mayaș; ei se vor afla într-o comuniune plină de extaz cu natura și cu Creatorul”. CARL JOHAN CALLEMAN CarlJohan Calleman este Doctor în biologia fizică și a activat ca expert în domeniul cancerului, în cadrul Organizației Mondiale a Sănătății. El și-a început studiile asupra Calendarului Mayaș în anul 1979, iar acum susține prelegeri în întreaga lume. Este autorul cărților: The Mayan Calendar and t!le Transformation of Consciousness (Calendarul Mayaș și Transformarea Conștiinței [publicată de editura For You)) și Solving the Greatest Mystery of Our rime: The Mayan Calendar (Descifrarea celor mai mari mistere ale vremurilor noastre: Calendarul Mayaș). |