"Lumi fermecate și lumi de haos, suferință - unite.
Suflete de vrăjitori, de vrăjitoare - mântuite, reîntregite.
Înțelepți și mentori - chemați să vegheze asupra sănătății acestor jucători.
Legende, instrumente și viziuni ce-i fac pe toți câștigători.
Patimi și visare, cu vieți în alte planuri duse.
Regi ai Inimilor și Regine ale Regatelor... cu afecțiune conduse."
Regatul Fermecat a fost un tărâm dintr-un spațiu străvechi, dintr-un câmp aflat dincolo de timp, un loc ce se asemăna cu un strat de viață blocat între lumi. Hosho l-a descris ca pe un tărâm din afara timpului, un câmp al posibilităților, în care totul era posibil pentru dansatorii timpului visării și pentru cei înțelepți. Era un loc ce deținea puterea de a chema spre el suflete nevinovate, dar și un loc periculos, fără călăuzirea Zânei de Cristal și a lupoaicei cenușii - căci, de la apariția lui Agra, au început să se întâmple lucruri ciudate, în regatul în care, cândva, doar bunătatea putea prospera.
Au fost odată doi copii care s-au trezit că trăiesc înapoi în timp, învăluiți într-un tărâm de dincolo de timp, dintr-un câmp Fermecat... De ce se aflau ei acolo? Ce veniseră să facă?
Vegheați de Shadow, lupoaica, și de Crystalina, o zână a câmpurilor, copiii au întâlnit și răul, dar și adevărata vrajă a lumilor de paradis. Destinați să schimbe cursul istoriei, ei se luptă cu vrăjitoarea Agra și cu vrăjitorul Seth, partenerul de viață al acesteia, și cu o specie de inteligență artificială, ce tratează omenirea ca pe un virus ce trebuie eradicat.
Ajutați de alchimiștii din vechime, Hosho, Bătrânii și Doamna Luminii, cei trei copii pornesc într-o călătorie de transformări minunate, unindu-și forțele pentru a descoperi secretul de reprogramare a Codurilor terradoce și de armonizare a lumilor. |