Echilibrarea energiei feminine prin eliberarea de trecut
39 de căi tămăduitoare
Această carte este o invitație la (re)descoperirea identității tale feminine. Descrierea celor 39 de traume, toate însoțite de exemple și de căi de înțelegere a lor, îți permite să-ți conștientizezi drumul în viață pentru a-ți îngădui, în sfârșit să fii liberă și fericită. |
34.90 27.92 RON (Stoc 0)
• Adresa de e-Mail la care dorești să primești notificarea
Detalii:
Am putea crede că femeile nu au fost niciodată atât de libere ca astăzi. Și totuși... Fiecare dintre ele este rodul unei istorii familiale, culturale și moștenește un cod psihogenetic deja bine înrădăcinat. Această memorie se poate afla la originea unei suferințe fizice și emoționale care îi împiedică împlinirea personală. Moștenirea, uneori delicată, din care femeia se construiește încă din fragedă copilărie este numită de Bernard Chaumeil „corpul de suferință al femeii". Prin abordarea sa unică, el ajută fiecare femeie să devină conștientă de traumele sale emoționale în plan personal, familial sau colectiv. Această carte este o invitație la (re)descoperirea identității tale feminine. Descrierea celor 39 de traume, toate însoțite de exemple și de căi de înțelegere a lor, îți permite să-ți conștientizezi drumul în viață pentru a-ți îngădui, în sfârșit să fii liberă și fericită. |
Cuprins:
INTRODUCERE ... 9
CE ESTE „CORPUL DE SUFERINȚÃ"? ... 9
CU CE SE HRÃNEȘTE ACESTA? ... 13 CAPITOLUL I 1. Identitatea feminină ... 24
2. E fată ... 28 CAPITOLUL II 1. Adulterul ... 84 CAPITOLUL III 1. Uterul ... 150 CONCLUZIE ... 205 |
Fragment:
1. IDENTITATEA FEMININÃ Orice entitate care se întrupează ca femeie pe planeta noastră scrie istoria femeii de-a lungul timpurilor. Corpul de suferință colectiv există chiar din acest moment. Dacă identitatea feminină este reprimată, refuzată sau rănită, dacă nu este acceptată, atunci apare un conflict existențial. DESPRE CE ESTE VORBA În procesul de incarnare, predominanța feminină sau
masculină se instalează încă din viața embrionară. Nu este o alegere a
părinților și nici o alegere a științei, cel puțin deocamdată. FEMEIA POARTÃ ÎN EA MEMORIA TUTUROR FEMEILOR Femininul este, deci, purtătorul întregii istorii a
femeii de la începuturile existenței umane. Fiecare femeie acumulează în ea
însăși toată evoluția femeii, a femeilor și îi păstrează toată memoria, atât pe
cea bună, cât și pe cea rea. 8 VICTIMIZAREA Faptul de a fi fost o victimă deschide două căi: aceea de a continua să trăiești rănită, slăbită, plângându-te tot timpul, sau aceea de a te elibera de traumă, de a o face să dispară acordându-i toată grija pe care o merită. DESPRE CE ESTE VORBA Victimizarea este o stare de reactivitate cronică, o
adevărată dependență comportamentală. Cu siguranță că o persoană care a suferit
o nedreptate este o victimă, dar mai sunt și altele, care au o viață plină de
necazuri și nu o văd decât ca pe un pahar pe jumătate gol, având o atitudine
critică și o privire orientată doar spre ceea ce nu merge bine. Este vorba
despre un comportament inconștient, mai puternic decât orice și înrădăcinat în
trăsăturile de caracter ale familiei. Acești oameni se află într-o asemenea
dependență ca și cum ar fi fost condamnați la „galere" și nu fac decât „să
vâslească", pentru că așa funcționează ei.
După cum am văzut, femeia a fost întotdeauna supusă
nedreptăților și suferințelor de tot felul. Lista acestor traume este lungă și
cumulată de la o generație de femei la alta, ele rămânând blocate în statutul
de victimă. Mai rău, este posibil ca acestea să se fi obișnuit să primească
lovituri ale sorții și nu fac decât să le aștepte în continuare. Interpretează
tot ceea ce le oferă viața cu o privire tristă, de parcă ar vrea să dovedească
întregii lumi că nu au noroc. Această atitudine a femeilor se instalează odată
cu trecerea anilor, ele ajungând să se obișnuiască să sufere și să fie
maltratate. CUM SCAPI DE STATUTUL DE VICTIMÃ Acest comportament poate proveni dintr-o traumă din copilărie care nu a fost niciodată recunoscută și care necesită reparație, precum cea a fetiței, sau dintr-o traumă provocată de o copilărie vulnerabilizată de sănătatea precară, care va induce frica de boală și sentimentul de fragilitate. Pentru a obține o reparație, inconștientul readuce la suprafață trauma în cauză provocând-o din nou, într-un mod diferit. De ce? Poate pentru a denunța această primă traumă care nu a fost niciodată identificată, ca să ne împingă să demontăm scenariul inițial eronat și să-i revizuim fundamentele. |