Acestă lucrare dorește să prezinte, succint, suportul minții care este creierul, ce poate dirija comunicarea individului, dar care poate fi manipulatoare prin intermediul persuasiunii, dirijată către un câștig material sau emoțional, cu ajutorul tehnicii NLP, indiferent de valoarea acesteia, fizică, emoțională sau psihică.
Stocurile se epuizează rapid, rezervă acest produs și hai la
librăria Adevăr Divin din Brașov, Str. Zizinului, nr. 48, pentru a-l prelua personal.
(Unele produse pot avea discount suplimentar în librărie.)
Vei fi contactat(ă) telefonic de un reprezentant divin.ro pentru confirmarea disponibilității,
în intervalul Luni-Vineri orele 9:00 - 17:00,
deci te rugăm să introduci un număr de telefon corect și actual.
Omul a comunicat odată cu apariția sa pe pământ, la început prin gesturi și
mimică, apoi cu ajutorul sunetelor, ca mai târziu să fie ajutat de vorbirea
inteligentă și de scris, iar acum o folosește și în politică.
Cuprins: Canale de
comunicare. Revoluția comunicării. Influența comunicării asupra culturii.
Sisteme de comunicare. Canale de comunicare. Canale de comunicare personale.
Canale de comunicare impersonale. Comunicarea verbala. Comunicarea scrisa.
Cuvântul. Cuvântul / Mantră. Comunicarea non-verbală. Minciuna. Cuvântul care înalță și
cuvântul ce ucide. Semiotica și Semantica. Creierul
și mintea. Mintea produce gândul. Structura minții. Metode de Control ale minții.
Metode de stimulare ale minții. Informația ca materie primă a minții. Creșterea
producției de informații. Omul contemporan în societatea informațională. Metode
de influențare prin publicitate. Informația ca factor patogen și în politică. România în era informațională. Era informațională în mass-media. Informația ca necesitate economică și socială . Relația comunicare – promovare. Metode publicitare. Publicitatea ca Factor de Manipulare
politică. Metode de influențare în
politică. Obiectivele publicității. Relații Publice. Obiective ale relațiilor publice.
Instrumentele relațiilor publice. Obiectivele publicității în politică. Formele
publicității în politică. Vizualul în tipăriturile din politică. Elaborarea Mesajului
publicitar în politică. Simbolurile din publicitate, Alegerea mediului și
suporturile pentru reclame, Ce spun Reclamele tipărite și ilustrate în politică. Rolul Mass-media. Funcțiile
mass-mediei. Informația de Mass-Media. Hilarul și Decalogul Social. Propagandă,
Dezinformare și Securitate. Ce spun reclamele în politică. Publicitatea în
imagini. Reclamele video. Reclame Video-TV folosite în politică. Publicitatea
radio în politică. Publicitatea și cinematograful. Televiziunea și politica. Televiziunea.
Femeile și televiziunea. Bărbații și televiziunea. Combinarea imaginilor . Riscuri și amenințări ale televiziunii
în era informațională - Reclama video/TV. Imaginea. Mișcările de Cameră.
Unghiulația de Televiziune. Lumina. Montajul. Sunetul. Regia. Culorile din Televiziune.
Importanța Redresării Mass-Mediei, Audiența la alegeri. Manipularea/persuasiunea Psihologica folosite în politică.
Sofiștii. Scurtă istorie a manipulării.
NLP – Modelarea prin Persuasiune. Tehnici de persuasiune ce vă vor
schimba viața . NLP amplifică performanțele individuale și organizaționale. NLP
- principii operaționale. NLP - presupoziții. NLP - tehnici și definiții. Persuasiunea și
vinderea imaginii politice. Tehnici de influențare socială, persuasiunea în publicitate
și reclama politică. Principiile persuasiunii. Persuasiunea. Cerințe ca
manipularea să aibă succes. Cum își controlează manipulatorii victimele. Condiția
psihologică a manipulatorilor politici. Manipularea prin emoții. Forme de
convingere prin folosirea emoțiilor celuilalt. De ce ne interesează manipularea
relațională ?. Mesajele subliminale. Cine sunt manipulatorii, cum pot fi
descoperiți?. Mecanismele manipulării . Cum gestionăm situațiile în care suntem
manipulați. Cum rezistăm persuasiunii sau manipulării în politică?. Puterea din spatele conștientului. Politica
și stereotipurile. Oportunismul
în politică. Căutarea și reprezentarea modelelor în politică. Posibilitatea de a ne face modele.
Stereotipuri folosite de politicieni. Motivele folosite de politicieni.
Magnetismul și Carisma. Stereotipuri folosite de Ion Iliescu. Stereotipuri
folosite de Traian Băsescu. Stereotipuri folosite de Ion Antonescu.
Stereotipuri folosite de Nicolae Ceaușescu. Stereotipuri folosite de Klaus
Iohanis. Stereotipuri folosite de Ion Constantinescu. Stereotipuri folosite de
ex. regele Mihai. De ce au vrut mulți împărați să cucerească și să conducă
lumea? Iubirea. Când lupii tac, se aud javrele. Politica și paranormalul.