Invataturile toltece volumul IV
Bura rânduielii dragonului
Foarte puțini dintre cei care sunt interesați de vechile practicile ale tradiției toltece, și care încearcă, într-un fel sau altul, să pună în practică aceste învățături, și-au luat răgazul pentru a chibzui la faptul că puțină cunoaștere este invariabil o cunoaștere periculoasă. Acest lucru este valabil mai ales în legătură cu practicile vrăjitorești... |
Stocurile se epuizează rapid, rezervă acest produs și hai la
librăria Adevăr Divin din Brașov, Str. Zizinului, nr. 48, pentru a-l prelua personal.
(Unele produse pot avea discount suplimentar în librărie.)
Vei fi contactat(ă) telefonic de un reprezentant divin.ro pentru confirmarea disponibilității, în intervalul Luni-Vineri orele 9:00 - 17:00, deci te rugăm să introduci un număr de telefon corect și actual.
Detalii:
Foarte puțini
dintre cei care sunt interesați de vechile practicile ale tradiției toltece, și
care încearcă, într-un fel sau altul, să pună în practică aceste învățături,
și-au luat răgazul pentru a chibzui la faptul că puțină cunoaștere este
invariabil o cunoaștere periculoasă. Acest lucru este valabil mai ales în
legătură cu practicile vrăjitorești, deoarece foarte puțini dintre cei ce se
simt atrași de această porțiune a cunoașterii au examinat și chestionat
eficacitatea practicilor care, prin însăși natura lor, îl încurajează pe
practicant să-și încredințeze puterea către o altă persoană sau ființă. |
Cuprins:
Pagina de titlu ... i
Pagina referitoare la drepturile de autor ... ii
Despre carte ... iii PARTEA ÎNTÂI: VISUL Capitolul 1: Cele patru postulate pentru a face stalking ... 19 PARTEA A DOUA: REGULA STALKERULUI Capitolul 3: Trezirea în vis ... 65
Capitolul 4: Onoarea luptătorului ... 89
Capitolul 5: Pășirea în necunoscut ... 113
Capitolul 6: Mutarea focalizării ... 135
Capitolul 7: Pieptănarea umbrelor ... 153
Capitolul 8: Dincolo de vălul timpului ... 179
Capitolul 9: Nebunia identității ... 194
Capitolul 10: O scurtă privire asupra celei de-a patra dimensiuni ... 215 Figura 1 Cele patru postulate pentru a face stalking ... 38 |
Fragment:
Prinderea momentului trecător al șansei implică
atât acțiune, cât și materializare, iar din moment ce tăria este necesară
pentru ambele, se cuvine să începem acest volum în Nord, locul tăriei, al
acțiunii și, până la urmă, al materializării. Deoarece Nordul, prin virtutea
naturii sale, este și câmpul de luptă al luptătorului, orice abordare a
Nordului atrage după sine intrarea în luptă - un act care necesită utilizarea
scutului luptătorului. După cum subliniază acest aforism, motivul pentru
care văzătorii tolteci nu au fost încă în măsură să descifreze misterul
percepției este acela că el implică utilizarea acelei misterioase forțe numită
intenție. Prin urmare, este literalmente situația unui mister într-un mister,
interacționând unul cu celălalt pentru a produce un al treilea mister, și
anume, acel fenomen pe care toltecii l-au numit Bura Rânduielii Dragonului. CU UN MISTER NU PUTEM LUCRA DIN EXTERIORUL LUI. DA CÃ DORIM SÃ REZOLVÃM UN MISTER, TREBUIE SÃ NE CUFUNDÃM ÎNLÃUNTRUL ACELUI MISTER, CÃCI NUMAI ASTFEL PUTEM CARTOGRAFIA NECUNOSCUTUL. Ceea ce se vede la prima vedere în aforismul de mai sus vorbește de la sine, în sensul că face aluzie la faptul că un mister implică necunoscutul, și că necunoscutul nu poate deveni niciodată cunoscut decât dacă îl explorăm. Acest principiu este implicat și în cartografierea unui teritoriu necunoscut. Pentru ca un cartograf să traseze harta unui astfel de teritoriu, el trebuie să meargă fizic pe teritoriul respectiv. COMPRIMAREA TIMPULUI ESTE O EXPANSIUNE CÃTRE EXTERIOR ÎN ACEASTÃ VASTITATE NUMITÃ PROCESUL VIEȚII, ASTFEL ÎNCÂT SOARTA INDIVIDULUI DEVINE VIZIBILÃ. DUPÃ CE ȘI-A VÃZUT SOARTA DIN PERSPECTIVA MARELUI ÎNTREG, INDIVIDUL RÃMÂNE CU UN COPLEȘITOR SIMȚÃMÂNT AL SCOPULUI, CARE DEVINE FOARTE REPEDE O DISPOZIȚIE INTERIOARA COMPLET ABSORBITOARE - O DISPOZIȚIE INTERIOARÃ1 CARE GRADUAL SE TRANSMUTÃ ÎN INTENȚIE. Ținând cont de tot ceea ce am învățat până acum, ar
trebui să fie clar că, deoarece timpul este expresia emoției universale, dacă
pornim să lucrăm cu timpul sau dacă intrăm în contact cu soarta noastră, ambele
ar trebui să declanșeze emoții. Deoarece emoția universală depășește cu mult
sfera umanului, oricine ia contact cu aceasta rămâne doar cu un simțământ
oarecum vag, dar totuși persistent, că ceva „lipsește" din viața sa.
Desigur, acel ceva care pare să lipsească este soarta noastră neîmplinită, și
abia după ce știm care este soarta noastră și începem să o împlinim,
simțământul că ceva lipsește începe să se schimbe.
Ceea ce trebuie priceput aici este că până când nu știm care
este soarta noastră, elementul timp va funcționa în viața noastră în așa fel
încât să provoace în noi o dispoziție interioară mai aparte, care continuă să
crească odată cu trecerea timpului. Acest lucru este adevărat, indiferent dacă
pornim să mergem pe Calea luptătorului, sau nu. Mai mult, chiar și după ce
cineva și-a recunoscut soarta și a pornit conștient la împlinirea ei,
dispoziția interioară va persista, chiar dacă, totuși, se schimbă din
sentimentul că lipsește ceva, în sentimentul că ceva este incomplet. |