Introducere
13
Secțiunea
întâi. Cele cinci Principii ale Persuadării Perfecte. înțelegerea principiilor
de bază ale tuturor acțiunilor și interacțiunilor umane 17
Capitolul
1 Cele cinci principii 23
Capitolul 2 E vorba despre (mult) mai mult decât să fii amabil 34
Capitolul 3 Persuadare versus manipulare 36
Secțiunea
a doua. Controlarea propriilor emoții. Aceasta vine de fiecare dată înaintea
tuturor celorlalte lucruri 43
Capitolul
4 A răspunde versus a reacționa 46
Capitolul 5 Cum să faci față cu brio atacurilor verbale 49
Capitolul 6 Fă din calm „setarea” ta de bază 53
Capitolul 7 Depășește-ți furia 60
Capitolul 8 Puterea persuasivă a detașării pozitive 65
Capitolul 9 Gândește înainte să vorbești 67
Capitolul 10 Cum să fii de acord că nu sunteți de acord 70
Capitolul 11 Ia seama la sursa criticilor 72
Secțiunea
a treia. înțelegerea ciocnirii dintre diferitele sisteme de convingeri. Cum să
eviți acele neînțelegeri fatale 75
Capitolul
12 Sistemele de convingeri — problema și soluția 79
Capitolul 13 „Cum ai defini tu...?” 83
Capitolul 14 Asumă-ți responsabilitatea comunicării 85
Capitolul 15 Importanța atenției conștiente 88
Capitolul 16 S-o iei personal sau nu? Cum poți să știi? 90
Capitolul 17 Limbajele iubirii și pisica Liberty 94
Capitolul 18 Mai întâi, trebuie să cunoști problema. Apoi alege-ți cuvintele 97
Capitolul 19 Vrei să răspunzi la o întrebare? Pe ce te bazezi? 100
Capitolul 20 Diversitatea realităților perceptuale 102
Capitolul 21 Schimbă-ți convingerile nefolositoare pentru a fi mai productiv 104
Secțiunea
a patra. Recunoașterea orgoliului celuilalt. Cum să lucrezi eficace cu factorul
suprem de motivare 105
Capitolul
22 Nu jigni și nu-1 face de râs pe celălalt 108
Capitolul 23 Judecător, nu avocat 113
Capitolul 24 Principiul căderii de acord 115
Capitolul 25 întreținerea orgoliului 118
Capitolul 26 Puterea biletelor scrise de mână 123
Capitolul 27 Recunoașterea calităților — o cale eficientă de influențare 125
Capitolul 28 Cauți motiv de ceartă? 127
Capitolul 29 Fă-le complimente celor neluați în seamă 130
Capitolul 30 Surprinde-i... când fac ceva bine 132
Capitolul 31 „Bună treabă” 134
Secțiunea
a cincea. Stabilirea cadrului potrivit. După ce faci acest lucru corect, vei fi
parcurs 80% din drumul spre rezultatul de tip „eu câștig — tu câștigi” pe
care ți-l dorești 135
Capitolul
32 Așteptările pozitive funcționează, dar nu din motivul la care te gândești tu
138
Capitolul 33 încadrarea influenței tale în prima conversație 143
Capitolul 34 Uneori, e bine să-i lași să te vadă că transpiri 146
Capitolul 35 Pivotul Ransberger 148
Capitolul 36 Valoarea exprimării adecvate 151
Capitolul 37 „Cu ce vă pot ajuta?” 153
Capitolul 38 Cum să câștigi prezentând mai întâi argumentele celuilalt 155
Capitolul 39 Ajută-i să trăiască soluția 158
Capitolul 40 Evită încadrarea negativă 160
Capitolul 41 Nu fi victima opțiunilor de tipul ori/ori 162
Capitolul 42 Secretele persuadării stăpânite de o fetiță de zece ani 164
Capitolul 43 Schimbă-ți cadrul, schimbă-ți viața 167
Secțiunea
a șasea. Comunicând cu tact și empatie. Marea diferență care schimbă totul
171
Capitolul
44 Tactul — limbajul forței 175
Capitolul 45 Frumusețea empatiei 179
Capitolul 46 Propozițiile introductive deschid calea 182
Capitolul 47 Cum parezi un atac verbal 185
Capitolul 48 Cuvinte frumoase despre concurență 188
Capitolul 49 Tactul nu înseamnă compromis 190
Capitolul 50 Oferă-le o portiță de scăpare 191
Capitolul 51 Cum să spui „nu” în mod politicos și eficace 196
Capitolul 52 Nu mă călca pe bătături 199
Capitolul 53 Cum să refuzi o ofertă lăsând loc pentru alta 201
Capitolul 54 Ce faci cu o persoană care te întrerupe 203
Capitolul 55 Metoda Franklin pentru a atrage oamenii de partea ta 207
Capitolul 56 Dr. Franklin și altă lecție grozavă de comunicare 209
Capitolul 57 Sincronizarea e de bază! 212
Capitolul 58 Fă-i pe oameni să se simtă în largul lor alături de tine 216
Capitolul 59 Cum să-ți recuperezi cu succes banii datorați 218
Capitolul 60 Plăcerea din „Cu plăcere!” 222
Capitolul 61 Cum să transmiți mesajul potrivit pentru publicul tău 224
Capitolul 62 Cum să-ți ceri iertare 226
Capitolul 63 „Fii atent la mine!” 228
Capitolul 64 Ascultă și atât 231
Capitolul 65 Ține minte să scarpini porcii 233
Capitolul 66 Abordarea „scuzei preliminare” 235
Capitolul 67 Influențarea cu stil: o poveste de succes 238
Secțiunea
a șaptea Caracterul persoanelor care cunosc factorii supremi de influențare.
Cine ești e mult mai important decât ce spui și ce faci 241
Capitolul
68 Respectă-ți principiile 243
Capitolul 69 Maestrul „vorbitului frumos”... și al influenței 244
Capitolul 70 Concentrează-te asupra punctelor forte, dar nu le ignora pe cele
slabe 248
Capitolul 71 Ce riști când ignori problemele 250
Capitolul 72 De ce maeștrii persuadării construiesc echipe puternice 252
Capitolul 73 Consecvența — ingredientul primordial al încrederii 254
Capitolul 74 Să înveți din greșeli 256
Capitolul 75 Autocorectarea — când la reluare îți dai seama că ai greșit 257
Capitolul 76 Vrei să stăpânești Arta Persuadării Perfecte? Spune puțin și fă
mult 259
Mulțumiri
260 |