Go-giverGo-giver
a început ca o carte, dar s-a transformat, în timp, într-o mișcare. De
la cluburi de carte la consilii executive, de la firme de avocatură la
grupuri de rugăciune, de la conglomerate energetice la sanatorii
particulare, de la manageri de pizzerii la profesori universitari, au
folosit cartea și au declarat că „a funcționat”. Cei doi autori au
primit nenumărate scrisori din partea oamenilor. Cartea audio pe care ACT și Politon o propune reprezintă o poveste minunată despre dăruire. Nu este, totuși, vorba despre a fi drăguț.
A fi o persoană drăguță, sincer amabilă este minunat în sine și ajută
la construirea relațiilor puternice, dar nu va face din dumneavoastră în
mod necesar un om de succes. Există numeroși oameni care sunt drăguți,
dar au dificultăți financiare. Autorii spun că succesul este un rezultat
al unor obiceiuri specifice de acțiune: crearea valorii, influențarea
vieților oamenilor, punerea pe primul loc a intereselor oamenilor,
autenticitatea și smerenia de a rămâne deschis spre a primi. A fi go-giver
înseamnă că ar trebui să vă gândiți să vă oferiți gratis produsele sau
serviciile? Deși a da ceva gratuit pentru a începe sau a construi o
relație cu clientul poate fi o strategie minunată de marketing, asta nu
înseamnă să fiți go-giver. Cele cinci legi ale succesului stratosferic sunt: Legea valorii;Legea compensației;Legea influenței;Legea autenticității;Legea receptivității.Pagina web oficială a cărții poate fi vizitată AICI Autorii:
„Adesea primim vești de la părinți care le-au dat copiilor lor să
citească Go-giver. Una dintre cele mai bune analize pe care am citit-o
vreodată ne-a fost trimisă de Alex Hines, în vârstă de doisprezece ani,
care și-a încheiat relatarea astfel: «Vârsta exactă a luli Pindar a fost
imposibil de ghicit și nimeni nu-i știa numele de familie. Vreți să
știți de ce? Pentru că autorii au vrut cu tot dinadinsul ca voi să
vedeți că era o filozofie pentru succes de transmis mai departe, pe care
oricine poate s-o învețe și s-o predea. Acum pot să mă conduc după
Legile lui Pindar și să devin eu însumi un Pindar.»” Principiile
pe care Pindar i le predă lui Joe (personajul principal) au fost
inspirate din experiențele și observațiile autorilor, în afaceri și în
viață, și din înțelepciunea și experiența multor profesori. Acestea
nu-și au originea la un anumit profesor, la o anumită școală, religie
sau filozofie, și, cu certitudine, nu sunt ale autorilor. Sunt o parte
integrantă din ceea ce înseamnă a fi om. Majoritatea
personajelor poveștii sunt inspirate de persoane pe care Bob Burg și
John David Mann le cunosc. Multe dintre experiențele din poveste, deși
ficționale, reflectă experiențe la care au fost martori sau pe care
le-au avut ei înșiși. Nido Qubein,
președinte Universitatea High Point: „Scurtă și încântătoare, această
parabolă de afaceri are un impact puternic prin mesajul său atemporal de
generozitate. În lumea noastră grăbită, tuturor trebuie să ni se
reamintească de adevăratul spirit uman, care construiește fundația
pentru succes. O să-ți placă la nebunie cartea asta!” Tom
Hopkins, autorul cărții „How to Master the Art of Selling”: „Această
carte este expresia exactă a sintagmei «Esențele tari se țin în sticluțe
mici». Mesajele din aceste pagini sunt comori pe care vei vrea să le
citești iar și iar și să le împărtășești cu toți cei dragi. Acestea sunt
cheile adevărate ale succesului în orice aspect al vieții.” Life
Insurance Selling: „Această carte face o primă impresie bună și o a
doua impresie chiar și mai bună, când îți dai seama că parabola este mai
profundă decât ai crezut inițial.” Publisher’s
Weekly: „O lectură rapidă, în spiritul cărților „The Greatest Salesman
in the World” (Cel mai vestit vânzător din lume) și „The One Minute
Manager” (Antreprenor la minut). Burg și Mann scriu într-un stil
informal, simplu, care oferă interpretarea unei persoane muncitoare a
vechiului dicton «dăruiește și vei primi».” Brian
Tracy, autorul cărții „The Psychology of Achievement” (Psihologia
succesului): „Aceste cinci principii simple te vor ajuta să-ți atingi
țelurile și să-ți îndeplinești visurile!” Bob
Burg este coautor al „Go-giver”, bestseller Wall Street Journal, și al
volumelor auxiliare ale acestuia, „Go-Givers Sell More” (Go-giver-ii
vând mai mult) și „The Go-Giver Leader” (Liderul go-giver). Fostă
personalitate de televiziune și reprezentant de vânzări de top, Bob Burg
vorbește pentru corporații, organizații și la conferințe de leadership
și vânzări din toată lumea, pe subiecte de la baza cărților Go-giver.
Adresându-se unor audiențe variind între șaizeci și șaisprezece mii de
oameni, Burg a împărțit scena cu unii dintre liderii de afaceri de top
din zilele noastre, personalități din broadcasting, antrenori, sportivi
și lideri politici, printre care și cu un fost președinte al Statelor
Unite. El este, totodată, autorul cărții „Adversaries into Allies” (Din
adversari, aliați) și al clasicei „Endless Referrals” (Recomandări
nesfârșite), care s-a vândut în peste un sfert de milion de exemplare și
încă este folosită azi ca manual de training în multe corporații. A
fost plasat, de Asociația Americană de Management, în Top 30 cei mai
influenți lideri de opinie în afaceri din 2014. John
David Mann scrie de peste treizeci de ani despre afaceri, leadership și
legile succesului. Ca elev de liceu, a condus un grup de prieteni în
crearea propriului liceu de succes. După ce s-a consacrat ca
violoncelist de concert și compozitor laureat, a consolidat o
organizație cu vânzări de multe milioane de dolari, cu peste o mie de
oameni, înainte de a se îndrepta spre scris și publicare. Pe lângă
faptul că este coautorul cărților „Go-giver”, alături de Bob Burg, John
este, totodată, coautor al cărții „Flash Foresight” (Previziune fulger),
bestseller New York Times (alături de Daniel Burrus) și „The Red
Circle” (Cercul roșu) (alături de Brandon Webb) și al bestsellerului
național „Among Heroes” (Printre eroi) (alături de Brandon Webb). Cartea
lui, „Take the Lead” (Preia conducerea) (scrisă alături de Betsy Myers)
a fost numită, de către Tom Peters și Washington Post, Cea mai bună
carte de leadership din 2011. Citiți mai multe informații despre actorul Răzvan Hîncu
Răzvan HîncuRăzvan Hîncu
s-a născut pe 28 martie 1979. A absolvit în anul 2005 Facultatea de
Arte a Universității „Hyperion”, la clasa profesorilor Eusebiu
Ș;tefănescu și Rodica Mandache. Activitatea sa teatrală include roluri în
piese puse în scenă pentru Teatrul Național București („Eduard al
III-lea”, „Ivan Turbincă”, „Ziua perfectă”, etc.), Compania Civic Art
(„Doi într-o barcă”, „Simion și alți eroi”, „Aniversarea și
Necunoscutul”), Teatrul 7 („Lovitura”, „Viața de Cimitir”). Printre
aparițiile în seriale de televiziune se numără producții precum „La
Urgență”(TVR1), „Trăsniți în NATO”(Prima TV) sau „La Bloc”(Pro TV). De
asemenea, a fost distribuit în diverse filme de scurt și lung metraj,
printre care: „Edgar’s Curse”, „Domnișoara Christina”, „Restul e
tăcere”, „Mafalda de Savoia”, „Arca lui Noe”, „Duminica pierzi sau
câștigi”. Este un actor prezent și în producțiile de spoturi publicitare pentru radio și TV. ACT și Politon vă oferă următoarele cărți audio narate de Răzvan Hîncu: „Cele cinci secrete pe care trebuie să le descoperi înainte să mori”, de dr. John Izzo;„Principiile succesului”, de Jack Canfield;„Lansarea”, de Jeff Walker;„Fii coios”, de Larry Winget;„Un mesaj pentru Garcia”, de Elbert Hubbard;„SEO Pas cu pas”, de Caimin Jones;„Manifest pentru motivație”, de Brendon Burchard;„Cum să creezi afluență”, de Deepak Chopra;„Cele șapte legi spirituale”, de Deepak Chopra;„Go-giver”, de Bob Burg și John David Mann;„Rețelele de socializare explicate”, de Mark W. Schaefer. |