Descriere carte:
Ne place să credem că, atunci
când luăm hotărâri, cântărim cu grijă toate variantele, cercetăm toate
posibilitățile și facem cea mai bună alegere pe baza examinării
raționale a faptelor concrete. În realitate, o mare parte din deciziile
noastre sunt luate la nivel subconștient, pe baza unor trăiri afective
de care s-ar putea să nici nu fim conștienți. Înțelegerea și gestionarea
acelor trăiri afective subconștiente constituie cheia artei
persuasiunii.
Observând comportamentul uman și
făcând predicții în privința lui, putem învăța să reacționăm și să
canalizăm comportamentul altora prin cuvintele potrivite și prin
limbajul corporal potrivit. Dacă vrei să afli cum să-i convingi pe
oameni să cumpere produsul tău, să-și aducă o contribuție la cauza pe
care o susții sau să voteze candidatul promovat de tine, această carte
conține soluțiile.
Persuasiunea mascată
sintetizează cele mai recente cercetări din domeniul psihologiei,
lingvisticii, tacticilor de vânzări și al comunicării interpersonale,
dezvăluind astfel cele mai eficiente metode de a convinge consecvent și
eficient pe oricine, practic, în orice privință.
„Cartea este o adevărată comoară de
idei pe care le puteți folosi pentru a transforma un «nu» într-un «da»
aproape instantaneu – în orice situație de vânzări, de exemplu.”
Brian Tracy, guru motivațional, autorul cărților Legile universale ale succesului, Cum să ajungi supervedetă de vânzări, Carieră și cașcaval |